Gå til innhold

Har absolutt ikke sommer kroppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg trenger virkelig noen tips, alle jeg kjenner har den fine kroppen, de har tynne mager og tynne lår mens når jeg kommer med shorts så kan man se fettet nesten skvulpe i lårene mine. 

Jeg eier ikke sommer kroppen, men jeg trenger den virkelig! Noen tips, hvordan for jeg den?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kosthold og mosjon henger sammen. Lykke til :) 

Anonymkode: ea6e6...3ac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

30 days shred jillian michaels funker fjell.ligger på youtube

Anonymkode: 06cfd...996

AnonymBruker
Skrevet

Vinterkropp her også :goodbye:

Anonymkode: 7306e...790

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får satse på sommerkroppen 2017 :)

Lykke til! :)

Anonymkode: b0b25...e92

• Liker 3
Skrevet

Styrketrening! Finn et program som tar for seg hele kroppen, og utøv det. Enten du må gjøre det hjemme eller på treningssenter.

Du vil se tydelig forskjell i løpet av 3 uker hvis du trener hardt nok.

• Liker 1
Skrevet

Trening og kosthold er det eneste som fungerer!

Mitt beste tips er å finne en treningsform du liker og trives med. Bare husk at du sjeldent vil like første eller andre økt uansett hvis du ikke er vant til at kroppen blir sliten. :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen krise! Du rekker neppe sommerkroppen 2016 på en sunn måte, så da får du heller nøye deg med kroppen du har denne sommeren. Men så kan du begynne, kanskje allerede i morgen, å forberede deg til sommerkroppen 2017. Begynn å mosjonere litt noen ganger i uka og spis mer sunt/strategisk, og etterhvert øker du mengen trening og tilpasser kostholdet enda mer (vanskelig å holde på i lengden om man starter for hardt). Det blir lettere etterthvert, bare man får etablert de nye vanene.

Kanskje du vil merke noen forbedringer på kroppen, eller i det minste økt selvtillit, før sommeren om du begynner asap selv om du ikke rekker å bli en baywatch-beach babe i år. Da får du heller begynne med små endringer og kle deg etter fasong og/eller slik du føler deg komfortabel med.

Anonymkode: fe85b...726

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle tipsene! Da er det vel bare å starte! :essen2:

AnonymBruker
Skrevet

Ta en kropp, ta den med ut på sommeren, så har du sommerkroppen. 

Du kan selvfølgelig trene hvis du føler behov for det, men å forandre kroppen skjer ikke over natten, så for i sommer er det nok bedre å bare være fornøyd med den kroppen du har. Husk at de fleste er langt mer kritiske til seg selv, enn de er til andre :) 

Anonymkode: 6c7e9...65e

• Liker 6
Skrevet

Jeg ser flere av dere som skriver at hun kan droppe sommerkroppen i år og satse på neste sommer. Men jeg kan ikke se at TS har skrevet noe om hvor mange kilo for mye hun har.  Hun kan like gjerne ha et totalt feil selvbilde, som at hun er ekstremt overvektig.(Noe jeg slett ikke tror)

Jeg synes du TS skal nyte sommeren 2016 med den kroppen du har. Kanskje kan litt økt aktivitet være positivt, men da er du i det minste i rett årstid, da det alltid er mer moro å bevege seg ute på sommerhalvåret enn på vinteren. Få med deg venner på gåtur, topptur eller sykkeltur :)

Lykke til med sommeren 2016

• Liker 3
Skrevet

Spis cottage cheese. Spis oftere og mindre. Drikk minst to liter vann om dagen. Gå, løp, sykle en halvtime hver dag. Det funker overhodet ikke for meg. Må ta meg sammen. Inspirer meg TS! ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan få sommerkroppen:

1. Ha en kropp

2. i sommer 

:fnise:

• Liker 6
Gjest Coolaid
Skrevet
Den 12.5.2016 at 17.58, Solan Gundersen skrev:

Hei dere!

Jeg trenger virkelig noen tips, alle jeg kjenner har den fine kroppen, de har tynne mager og tynne lår mens når jeg kommer med shorts så kan man se fettet nesten skvulpe i lårene mine. 

Jeg eier ikke sommer kroppen, men jeg trenger den virkelig! Noen tips, hvordan for jeg den?

Du har helårskroppen. Du er kvinne. Da skal du ha litt fett på kroppen. 

Konsentrer deg om å spise nok næringsrik mat uten å bli stresset eller opphengt i det. Gjør fysiske ting som du liker med mennesker du liker - da får du "glad i meg selv kroppen" som er mye bedre en "sommer kroppen".

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene. Du er jo bare 15 år..

Anonymkode: 850de...eba

Skrevet
Den 15.5.2016 at 17.24, DeLorean skrev:

Spis cottage cheese. Spis oftere og mindre. Drikk minst to liter vann om dagen. Gå, løp, sykle en halvtime hver dag. Det funker overhodet ikke for meg. Må ta meg sammen. Inspirer meg TS! ;)

:hoho:Du assa!

AnonymBruker
Skrevet

Hallo ! :rope:

Solan Gundersen er 15 år ! Femten år.

Anonymkode: 7acf5...a2a

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo ! :rope:

Solan Gundersen er 15 år ! Femten år.

Anonymkode: 7acf5...a2a

Huff, hadde tenkt å kommentere her, men lar det heller være. Skummelt med anonyme på nett altså, vet jo aldri hvor gamme folk er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...