Gå til innhold

Hvorfor bare sex?

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
13 timer siden, frk91 skrev:

Ganske enig, men velger å slenge innpå at avstandsforhold er enda bedre enn et vanlig forhold. Da rekker man å savne hverandre, man slipper at noen blir sure pga at man prioriterer andre ting/venner/familie etc. Man rekker aldri å bli lei trynet til den andre og man kan virkelig prioritere jobb de ukene man ikke møtes. Og så har man en langhelg i mnd der man treffer hverandre. Nyforelskelsen tar aldri slutt i et avstandsforhold, om man virkelig vil ha hverandre da..

Ja men da blir det som mange andre sier, ikke tid til nok sex. Og det er viktig , må vite :fnise:

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt poeng, og man slipper prompen til dama.

Anonymkode: f015a...805

Jenter promper ikke! :fart2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke så uvanlig å ønske seg et forhold, men ikke nødvendigvis med deg. Det er ikke dermed sagt at du ikke er tiltrekkende nok for sex.

Dette gjelder forøvrig begge kjønn, jeg er mye flinkere på kortsiktig enn langsiktig selv. Det kan tyde på at jeg er heit, men utålelig. Og, det er litt kjipt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Okapi skrev:

Det er nok ikke så uvanlig å ønske seg et forhold, men ikke nødvendigvis med deg. Det er ikke dermed sagt at du ikke er tiltrekkende nok for sex.

Dette.

Jeg tror det er en forsvarsmekanisme hos mange kvinner å konkludere med at "menn bare vil ha sex". Nei, de vil bare ha sex med deg. Sannheten er at de aller fleste tilbringer betydelig tid i parforhold i løpet av livet, og de fleste menn er åpne for et forhold med den rette. 

Anonymkode: 79d7f...ef5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi samfunnet og andre menn hjernevasker de til at bitches ikke betyr noe. Bros over hoes osv. 

Og fordii men innerst inne er mye svakere emosjonelt enn kvinner, og tar for eksempel en avvisning spm verdens undergang og tør aldri få følelser for noen igjen etter de ble såret første gang de var forelsket. Svakt. De har for stort ego til å jobbe med seg selv og helbrede seg og åpne seg igjen.  

Anonymkode: dae31...083

Mannehaterene på KG...

Anonymkode: b9e3b...d22

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Få en mann til å gi deg orgasmer, så forsvinner de fleste spørsmålene TS har...

Gjest FruKG
Skrevet

Hvorfor generaliserer dere så voldsomt. Det er ikke bare menn som har lyst på sex uten noe mer. Det blir akkurat som når folk kaller kvinner horer fordi de har sex med flere. Vi har alle behov og lyster, det er ikke noe negativt med det.

Skrevet

Etter å ha levd en stund, og vært i flere langvarige forhold, er min konklusjon rimelig klar. Forhold koster stort sett mye mer enn det smaker, på alle vis. Selv i de tilfellene der sexen er veldig bra. Så da kan jo damene regne på hvor attraktivt et forpliktende forhold er, når sexen er sånn passe halvlunken og dama ikke er allverdens interessant ellers.......

Skrevet
2 timer siden, Resignert skrev:

Etter å ha levd en stund, og vært i flere langvarige forhold, er min konklusjon rimelig klar. Forhold koster stort sett mye mer enn det smaker, på alle vis. Selv i de tilfellene der sexen er veldig bra. Så da kan jo damene regne på hvor attraktivt et forpliktende forhold er, når sexen er sånn passe halvlunken og dama ikke er allverdens interessant ellers.......

Hvorfor deler du på kjønn? Du er veldig naiv hvis du ikke tror det går begge veier! Det går bare på forskjellige ting. Kvinner er dritt lei av sløve menn som ikke klarer å rydde etter seg og menn er like lei av kvinners "standarder" når det gjelder alt. Akkurat hos meg er det jeg som er lei av mannens ryddekrav, de er litt sykelige, men generelt er det omvendt.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvorfor deler du på kjønn? Du er veldig naiv hvis du ikke tror det går begge veier! Det går bare på forskjellige ting. Kvinner er dritt lei av sløve menn som ikke klarer å rydde etter seg og menn er like lei av kvinners "standarder" når det gjelder alt. Akkurat hos meg er det jeg som er lei av mannens ryddekrav, de er litt sykelige, men generelt er det omvendt.

Så kvinner er ikke interessert i forhold fordi det finnes sløve menn som ikke rydder. Hvordan er dette relevant til tråden? Diskuteres det ikke hvorfor menn bare vil ha sex og ikke mer?

Anonymkode: 1ac95...c5e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så kvinner er ikke interessert i forhold fordi det finnes sløve menn som ikke rydder. Hvordan er dette relevant til tråden? Diskuteres det ikke hvorfor menn bare vil ha sex og ikke mer?

Dette er jo direkte relevant! Jeg sier at det ikke bare er menn som ikke vil ha forhold! Kvinner er også drittlei av det MENN koster å forholde seg til, ikke bare omvent! Men vi vil likevel ha sex! Akkura som menn!

Jeg tror de er flest unge kvinner som vil ha forhold, det er muligens biologisk fordi de ønsker seg barn. Men når barna er store, hva skal de egentlig med mannen da hvis han er slitsom og irriterende. Er det ikke lettere å bo alene, akkurat som mennene her synes? Slippe å foholde seg daglig til noen? Treffe de man vil når man vil? Jeg tror det er en trend.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Dette er jo direkte relevant! Jeg sier at det ikke bare er menn som ikke vil ha forhold! Kvinner er også drittlei av det MENN koster å forholde seg til, ikke bare omvent! Men vi vil likevel ha sex! Akkura som menn!

Jeg tror de er flest unge kvinner som vil ha forhold, det er muligens biologisk fordi de ønsker seg barn. Men når barna er store, hva skal de egentlig med mannen da hvis han er slitsom og irriterende. Er det ikke lettere å bo alene, akkurat som mennene her synes? Slippe å foholde seg daglig til noen? Treffe de man vil når man vil? Jeg tror det er en trend.

Men det som skjer da et at kvinner faktisk aldri får barn. Hvis menn ser trenden og de mulige konsekvensene av å forplikte seg og få barn, så holder de seg kun til å ha sex med kvinner. Hvem taper på dette? Kvinner. Har man i fremtiden funnet andre prevensjonsmiddel for menn så er det spikeren i kista for kvinners barnedrøm.

Syns forøvrig at det er pussig at du ser på menn som sædonorer som kan forkastes når barn har blitt store. Og kvinner klager over at menn bare vil ha sex og ikke mer?

• Liker 1
Gjest ytmnd
Skrevet (endret)
Den 5/12/2016 at 17.38, AnonymBruker skrev:

Altså, misforstå meg rett. Kvinner er fantastiske. Men å forholde seg til kvinner kan være slitsomt. Det er ikke snakk om det er maintenance, men hvor mye maintenance. Mange menn veier opp hva de får ut av å investere i en kvinne. Og hva de har lyst på.

Helt enig, det koster ofte mer enn det smaker. Ikke bare det, men jeg holder meg unna giftemål da mannen uansett er den store taperen ved skilsmisse.

Endret av ytmnd
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det som skjer da et at kvinner faktisk aldri får barn. Hvis menn ser trenden og de mulige konsekvensene av å forplikte seg og få barn, så holder de seg kun til å ha sex med kvinner. Hvem taper på dette? Kvinner. Har man i fremtiden funnet andre prevensjonsmiddel for menn så er det spikeren i kista for kvinners barnedrøm.

Syns forøvrig at det er pussig at du ser på menn som sædonorer som kan forkastes når barn har blitt store. Og kvinner klager over at menn bare vil ha sex og ikke mer?

Tror du virkelig ikke at menn ønsker seg barn?? Selvsagt gjør de det! Ikke alle, men det gjør ikke alle kvinner heller! Jeg synes det beste som har skjedd meg er barn! Og jeg ser ikke på mannen som sæddonor, jeg sier at det ikke er sikkert at jeg kommer til å holde på forholdet hele livet. Akkurat nå elsker jeg både mann og familieliv. Jeg sier bare at det koster å holde på et forhold, uansett hvor bra det er! Og hvis jeg velger å leve alene senere, så ønsker jeg likevel sex! Uten andre forpliktelser enn å være den eneste i den perioden det skulle vare. Da er jeg ferdig med barn, så trenger ikke noen donor, bare en for gjensidig sex og glede.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er psycho og ikke passer bra i et forhold :P 

Anonymkode: 484dd...2d2

Skrevet
Den 5/12/2016 at 17.27, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange menn som bare vil ha sex? Synes det er en god del menn som er sånn at de bare vil ha sex, og det skal være uforpliktende som det heter, og ikke noe forhold. Hvorfor er det så attraktivt for menn? Det er så mange som vil ha ONS, være pulevenner elelr ha elskerinner. Det gjelder både single og gifte menn egentlig. Hva er greia med det å bare ville ha sex? Det virker på en måte så følelseskaldt og usympatisk. På en måte kan det virke som endel menn egentlig ikke liker kvinner, de vil bare pule dem. Det er ikke akkurat en kompliment til oss kvinner for å si det sånn. 

Anonymkode: b9396...a02

Vel han på 25 jeg traff ute i går, ville helst at jeg flyttet inn med han i går og ville ha barn med meg :fnise: Alle gutter/menn er ikke like. Akkurat som oss kvinner. Er ikke alle som vil ha familieliv med labrador, hus, båt, hytte og volvo.... Som meg, vil ikke ha det :hoppendeglad:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Tror du virkelig ikke at menn ønsker seg barn?? Selvsagt gjør de det! Ikke alle, men det gjør ikke alle kvinner heller! Jeg synes det beste som har skjedd meg er barn! Og jeg ser ikke på mannen som sæddonor, jeg sier at det ikke er sikkert at jeg kommer til å holde på forholdet hele livet. Akkurat nå elsker jeg både mann og familieliv. Jeg sier bare at det koster å holde på et forhold, uansett hvor bra det er! Og hvis jeg velger å leve alene senere, så ønsker jeg likevel sex! Uten andre forpliktelser enn å være den eneste i den perioden det skulle vare. Da er jeg ferdig med barn, så trenger ikke noen donor, bare en for gjensidig sex og glede.

Greia er at du allerede har fått det du vil ha. Menn vil primært ha sex, og ser på alt det andre som en bonus. Når de ser potensielle farene ved å forplikte seg, så avstår de fra å forplikte seg.

Hadde du ikke hatt barn, så hadde du heller ikke hatt uforpliktende sex, om du fortsatt hadde ønske om å stifte familie. Det kan du ikke si noe imot.

Fallende fødselsrater i verden tilsier at både kvinner og menn ikke vil ha barn.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Greia er at du allerede har fått det du vil ha. Menn vil primært ha sex, og ser på alt det andre som en bonus. Når de ser potensielle farene ved å forplikte seg, så avstår de fra å forplikte seg.

Hadde du ikke hatt barn, så hadde du heller ikke hatt uforpliktende sex, om du fortsatt hadde ønske om å stifte familie. Det kan du ikke si noe imot.

Fallende fødselsrater i verden tilsier at både kvinner og menn ikke vil ha barn.

Jeg ønsket meg et familieliv og det har jeg. Og jeg elsker det! Det jeg prøver å si er vel kanskje at tidene har forandret seg. Før måtte man holde sammen for å klare seg. Det må vi ikke lenger. Vi trenger ikke arvinger for å klare oss heller. Likevel har de fleste en indre lyst på barn. (Jeg synes det er fint at det begynner å bli aksptert at man IKKE ønsker det.) Både kvinner og menn kan velge friere, man MÅ ikke ha et forhold. Jeg skjønner ikke at du mener at kvinner taper mest her, som sagt så er det veldig mange menn som ønsker seg barn veldig sterkt! Og de kan ikke bare skaffe en donor sånn som kvinner kan, så om noen taper er det vel egentlig menn. Single kvinner med barn kan lage kollektiver og hjelpe hverandre, det klarer seg alltids. Det er verre med single menn som blir ufrivillige barnløse. 

Men kanskje kan alle vinne, hvis vi har perioder av livet til alt. Jeg bare filosoferer, mener ikke at jeg har noe bastant svar. Det eneste jeg mener bastant er at menn også ønsker seg barn. Kanskje ikke i 20-årene, men absolutt senere! 

Skrevet
43 minutter siden, ytmnd skrev:

Helt enig, det koster ofte mer enn det smaker. Ikke bare det, men jeg holder meg unna giftemål da mannen uansett er den store taperen ved skilsmisse.

Det var så absolutt ikke mannen som ble den store taperen da jeg ble skilt ihvertfall.

Skrevet
25 minutter siden, Coronas skrev:

Vel han på 25 jeg traff ute i går, ville helst at jeg flyttet inn med han i går og ville ha barn med meg :fnise: 

Kanskje ikke det beste eksempelet på en som ønsker kone og barn....

Skrevet
4 minutter siden, Summers skrev:

Kanskje ikke det beste eksempelet på en som ønsker kone og barn....

Ikke noe jeg skal ha hvertfall. Men han ville ha det. Han er handyman og familiemann. Skal ta over en gård og greier. Men som sagt ikke min type. Og altfor ung :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...