AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Hvorfor er det så mange menn som bare vil ha sex? Synes det er en god del menn som er sånn at de bare vil ha sex, og det skal være uforpliktende som det heter, og ikke noe forhold. Hvorfor er det så attraktivt for menn? Det er så mange som vil ha ONS, være pulevenner elelr ha elskerinner. Det gjelder både single og gifte menn egentlig. Hva er greia med det å bare ville ha sex? Det virker på en måte så følelseskaldt og usympatisk. På en måte kan det virke som endel menn egentlig ikke liker kvinner, de vil bare pule dem. Det er ikke akkurat en kompliment til oss kvinner for å si det sånn. Anonymkode: b9396...a02 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Jeg tror det skyldes at man ikke ønsker et forhold med den aktuelle kvinnen, selv om man er åpen for det på et eller annet tidspunkt i utgangspunktet. Men mens man venter på en man har lyst til å ha forhold med så kan man jo gjøre det beste ut av situasjonen og ha sex med en annen i mellomtiden.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange menn som bare vil ha sex? Synes det er en god del menn som er sånn at de bare vil ha sex, og det skal være uforpliktende som det heter, og ikke noe forhold. Hvorfor er det så attraktivt for menn? Det er så mange som vil ha ONS, være pulevenner elelr ha elskerinner. Det gjelder både single og gifte menn egentlig. Hva er greia med det å bare ville ha sex? Det virker på en måte så følelseskaldt og usympatisk. På en måte kan det virke som endel menn egentlig ikke liker kvinner, de vil bare pule dem. Det er ikke akkurat en kompliment til oss kvinner for å si det sånn. Anonymkode: b9396...a02 Bingo. Altså, misforstå meg rett. Kvinner er fantastiske. Men å forholde seg til kvinner kan være slitsomt. Det er ikke snakk om det er maintenance, men hvor mye maintenance. Mange menn veier opp hva de får ut av å investere i en kvinne. Og hva de har lyst på. Menn ser primært etter sex i en partner, alt det andre er en bonus. Hvis det viser seg at de kan få sex uten å forplitke seg, eller at de er i et stadie i livet hvor de ikke har lyst på barn, så er det lettere å ha ff, eller uforpliktende sex. Tenk litt på det; hva får de ut av å forplikte seg til kvinner annet enn sex og barn? Emosjonell støtte? Det kan man få fra komiser. En kur mot ensomhet? Det kan en få fra kompiser. Underholdning? De fleste kvinner er ikke så spennende, og internett/spill utkonkurrerer kvinner. Ta vare på husholdningen klarer de fint selv. En emosjonelt stabil mann har ikke behov for å være sårbar ovenfor dama. Eller søke trøst. Trenger de søke trøst eller sympati kan de ringe mora deres. Så da sitter man igjen med regnestykket; barn, hus, bil, gjeld, forpliktelse, familieselskap, og ikke minst alt det man trenger i husholdningen som koster penger. Eller en ganske enkel tilværelse uten å forplitkte seg, hvor man får sex som en bonus når en trenger det. Hva hadde du valgt? Og når man er gift, så er man allerede i den fellen. Ofte så blir det mindre sex med dama, sexen er kjedelig eller mange andre grunner til at de kjeder seg seksuelt i ekteskapet. Siden de allerde er dypt investert i ekteskapet, er det lettere å få seg en elskerinne for å slippe miste de godene de allerde har. Ofte tenker man også på barna og da er det ikke så artig å skille seg. Vet det er helt sjokkerende å høre dette, men kvinners primære verdi hos menn er at de kan ha sex med dere. Alt det andre kommer som en bonus. Dette går faktisk så lang tilbake i tid som da vi var huleboere, hvor kvinner gjorde en byttehandel. Sex mot hule. Anonymkode: 1ac95...c5e 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Fordi kvinner ikke er spesielt interessante utenom sex Anonymkode: a0998...4bb 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Er jo også mange kvinner som bare er ute etter ett ligg eller en ff. Men man hører gjerne ikke om det i like stor grad som med mennene. Jeg er også der at jeg vil heller ha en ff en ett forhold.. De fleste menn er vel heller ikke klare for å etablere seg før de er rundt 30. Anonymkode: 4b74b...38b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Det er baksiden ved å ha så sinnsykt deilig kropp. Hadde menn vært like deilige som kvinner, hadde dere damer også vært like "ille". Anonymkode: d7db0...7f7 1
Ulla Ullsokk Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 Hmm. Interessant. Jeg lurer på om det tradisjonelle parforholdet begynner å ha utspilt sin rolle. Folk er lei av å måtte "håndtere" hverandre, det er ikke kjønnsavhengig, det går nok begge veier, muligens litt flere menn bare. Man ser ektepar i 69-årene som bare holder ut, sier ikke hva de mener, for det er ikke verdt peset det gir. Man ser nærmest forakt. Riktignok er kjærligheten der også, men under lagene med likegyldighet og trøtthet. Jeg er lykkelig gift. Likevel vet jeg ikke om jeg kommer til å være det for alltid, når barna er voksne. Skal jeg virkelig ALDRI slippe unna de irriterende tingene, må jeg virkelig ALLTID ta hensyn? Så deilig det hadde vært å bare leve som man vil, rydde som man vil, se hva man vil på tv. Ligge med hvem man vil! Ja!! Og dette sier jeg, som etter snart 17 år i forhold fortsatt synes mannen min er deilig og har et bra sexliv. Mulig jeg blir en av dem som ikke orker å forholde meg til det motsatte kjønn i hverdagen, men bare vil pule dem. (Er du under 38 så ikke svar på dette innlegget, din mulighet til å forstå det er lik null.) 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 Det beste er å bare være kjærester og ikke bo sammen. Treffes når man har tid og lyst og bare ha sex og kose seg, og selvsagt finne på kule ting. Men så kan man ha litt pusterom hjemme når man vil være alene eller finne på ting med venninner. Blir bare pes å bo sammen med en mann, man går oppå hverandre og blir lei. Mer spenning og mindre krangling om man bare er kjærester. Flere burde virkelig få øynene opp for at man kan være bare kjærester uten at man på død og liv MÅ bo sammen. Spenningen holder seg lengre, og også begjæret
frk91 Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, Mysticgirl skrev: Det beste er å bare være kjærester og ikke bo sammen. Treffes når man har tid og lyst og bare ha sex og kose seg, og selvsagt finne på kule ting. Men så kan man ha litt pusterom hjemme når man vil være alene eller finne på ting med venninner. Blir bare pes å bo sammen med en mann, man går oppå hverandre og blir lei. Mer spenning og mindre krangling om man bare er kjærester. Flere burde virkelig få øynene opp for at man kan være bare kjærester uten at man på død og liv MÅ bo sammen. Spenningen holder seg lengre, og også begjæret Ganske enig, men velger å slenge innpå at avstandsforhold er enda bedre enn et vanlig forhold. Da rekker man å savne hverandre, man slipper at noen blir sure pga at man prioriterer andre ting/venner/familie etc. Man rekker aldri å bli lei trynet til den andre og man kan virkelig prioritere jobb de ukene man ikke møtes. Og så har man en langhelg i mnd der man treffer hverandre. Nyforelskelsen tar aldri slutt i et avstandsforhold, om man virkelig vil ha hverandre da.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, Mysticgirl skrev: Det beste er å bare være kjærester og ikke bo sammen. Treffes når man har tid og lyst og bare ha sex og kose seg, og selvsagt finne på kule ting. Men så kan man ha litt pusterom hjemme når man vil være alene eller finne på ting med venninner. Blir bare pes å bo sammen med en mann, man går oppå hverandre og blir lei. Mer spenning og mindre krangling om man bare er kjærester. Flere burde virkelig få øynene opp for at man kan være bare kjærester uten at man på død og liv MÅ bo sammen. Spenningen holder seg lengre, og også begjæret Godt poeng, og man slipper prompen til dama. Anonymkode: f015a...805 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #12 Skrevet 12. mai 2016 55 minutter siden, frk91 skrev: Ganske enig, men velger å slenge innpå at avstandsforhold er enda bedre enn et vanlig forhold. Da rekker man å savne hverandre, man slipper at noen blir sure pga at man prioriterer andre ting/venner/familie etc. Man rekker aldri å bli lei trynet til den andre og man kan virkelig prioritere jobb de ukene man ikke møtes. Og så har man en langhelg i mnd der man treffer hverandre. Nyforelskelsen tar aldri slutt i et avstandsforhold, om man virkelig vil ha hverandre da.. Sex en gang hver 3 uke? Nei takk. Anonymkode: 1ac95...c5e
frk91 Skrevet 12. mai 2016 #13 Skrevet 12. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex en gang hver 3 uke? Nei takk. Anonymkode: 1ac95...c5e Har man ikke mulighet til å bo i samme by så sier man ikke nei takk til sex en gang i mnd
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #14 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, frk91 skrev: Har man ikke mulighet til å bo i samme by så sier man ikke nei takk til sex en gang i mnd Men da er dette ikke en permanent løsning. Trodde du mente at man burde ha dette som en slags permanent løsning, slik som de andre i tråden har påpekt. Anonymkode: 1ac95...c5e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #15 Skrevet 12. mai 2016 1 time siden, frk91 skrev: Ganske enig, men velger å slenge innpå at avstandsforhold er enda bedre enn et vanlig forhold. Da rekker man å savne hverandre, man slipper at noen blir sure pga at man prioriterer andre ting/venner/familie etc. Man rekker aldri å bli lei trynet til den andre og man kan virkelig prioritere jobb de ukene man ikke møtes. Og så har man en langhelg i mnd der man treffer hverandre. Nyforelskelsen tar aldri slutt i et avstandsforhold, om man virkelig vil ha hverandre da.. Avstandsforhold er bedre enn et vanlig forhold? Treffes man en gang i mnd eller hver andre mnd så kan det jo nesten ikke kalles et forhold? Hvordan blir man egentlig kjent med hverandre? Anonymkode: d4ef7...c46
frk91 Skrevet 12. mai 2016 #16 Skrevet 12. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da er dette ikke en permanent løsning. Trodde du mente at man burde ha dette som en slags permanent løsning, slik som de andre i tråden har påpekt. Anonymkode: 1ac95...c5e For personer som ikke vil forplikte seg, og som er ute etter noen faste å ha sex med så er avstandsforhold perfekt. Jeg svarte hun som sa at kjæresteforhold er bedre enn samboerskap, med at avstandsforhold da er enda bedre for å holde forholdet "friskt" og spennende lengst mulig. For de aller fleste er ikke avstandsforhold permanent nei, men det passer perfekt for de som "bare" er ute etter sex og minst mulig forpliktelse.
peppermyntete Skrevet 12. mai 2016 #17 Skrevet 12. mai 2016 Jeg tenker at "bare interessert i sex" betyr mer "bare interessert i sex med akkurat deg". Med en annen dame kan forhold være aktuelt, men hvorfor ikke ha sex med hun som er digg men som man ikke føler noe for? Ingen tar skade av uforpliktende sex mellom to samtykkende parter. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #18 Skrevet 12. mai 2016 Fordi samfunnet og andre menn hjernevasker de til at bitches ikke betyr noe. Bros over hoes osv. Og fordii men innerst inne er mye svakere emosjonelt enn kvinner, og tar for eksempel en avvisning spm verdens undergang og tør aldri få følelser for noen igjen etter de ble såret første gang de var forelsket. Svakt. De har for stort ego til å jobbe med seg selv og helbrede seg og åpne seg igjen. Anonymkode: dae31...083 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #19 Skrevet 12. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi samfunnet og andre menn hjernevasker de til at bitches ikke betyr noe. Bros over hoes osv. Og fordii men innerst inne er mye svakere emosjonelt enn kvinner, og tar for eksempel en avvisning spm verdens undergang og tør aldri få følelser for noen igjen etter de ble såret første gang de var forelsket. Svakt. De har for stort ego til å jobbe med seg selv og helbrede seg og åpne seg igjen. Anonymkode: dae31...083 Anonymkode: a0998...4bb
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #20 Skrevet 12. mai 2016 41 minutter siden, frk91 skrev: For personer som ikke vil forplikte seg, og som er ute etter noen faste å ha sex med så er avstandsforhold perfekt. Jeg svarte hun som sa at kjæresteforhold er bedre enn samboerskap, med at avstandsforhold da er enda bedre for å holde forholdet "friskt" og spennende lengst mulig. For de aller fleste er ikke avstandsforhold permanent nei, men det passer perfekt for de som "bare" er ute etter sex og minst mulig forpliktelse. Hvis man er ute etter sex, så er da ikke avstand det perfekte? Sliter litt med å se hvordan et avstandsforhold hvor man har sex en gang i mnd, er en ypperlig løsning for å ha et mer sexfokusert forhold? Opplys meg gjerne. Om de bor i samme by eller at avstanden er mindre, så kan man møtes for å ha sex oftere. Da er vel strengt talt et avstandsforhold ikke så ypperlig? Det du beskrive er jo egentlig bare fuckfriends. Anonymkode: 1ac95...c5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå