AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg matchet med en på tinder for noen uker siden. Stemningen var bra, og vi avtalte en date, men som av ulike årsaker ble utsatt til i går. Iforgårs så ønsket jeg vedkommende en fin dag, og at jeg gledet meg til i morgen (kvelden før chattet vi med smilefjesbonanza og det hele), men fikk ikke noe svar.. Så jeg tenkte bare vedkommende var opptatt eller noe, men i går så jeg at jeg var blitt slettet. Greit nok, en iskald avvisning, men er det bare jeg som synes at man ikke burde behandle folk på den måten? Hadde jeg fått beskjed om at personen var usikker, eller til og med truffet en annen, så hadde det vært helt streit nok det, men å bare slette meg kvelden før vi skulle på date... Jeg hadde til og med stoppet all kontakt med andre matcher. Jeg ville aldri behandlet folk på den måten. Ikke har jeg vært frekk på noen som helst måte heller. Jeg synes i hvert fall det var helt drøyt dårlig gjort. Selv om vi bare var på chattestadiet, så var det dårlig gjort selv om det ikke var noen følelser inne i bildet, så jeg lever fint med det.. Men hadde liksom holdt av dagen osv, og man gleder seg jo til endelig og møtes og sånn. Anonymkode: 4d213...51f 4
Gjest supernova_87 Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Det kan være så mange grunner til dette, konfliktsky og hele pakka, men joda, jeg er enig (med mindre telefonen er ødelagt, eller bestemor er død): man burde ikke behandle folk på den måten, og til tross for at det blir mer og mer vanlig så synes jeg det er rasshøl-oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Personlige tragedier tar jeg selvfølgelig forbehold om, ja. Men uansett rart å bare slette meg selv da. Bruke energi på å gå inn og slette meg, haha.. TS Anonymkode: 4d213...51f 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 For en dust. Det er faktisk veldig dårlig gjort, og sånt sårer. Prøv å tenk på det positive; you dodged a bullett. Han er feig og teit, og du fortjener en bedre kar. Anonymkode: 04ec5...638 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Mulig jeg ordla meg litt vel feminint, haha, men jeg er faktisk mannen. Og hun slettet meg... Er ikke såret, men synes det var kjipt gjort, og jeg ville aldri funnet på å behandle noen sånn. TS Anonymkode: 4d213...51f 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Kvinner gjør slikt hele tiden, ikke ta det så sriøst. Bare tenk "NESTE!" Anonymkode: a8873...e18
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg ordla meg litt vel feminint, haha, men jeg er faktisk mannen. Og hun slettet meg... Er ikke såret, men synes det var kjipt gjort, og jeg ville aldri funnet på å behandle noen sånn. TS Anonymkode: 4d213...51f Hehe, men da er det bare å endre han til hun. Det er jo samme greia. Menn gjør slikt og jenter gjør slikt, og det de har til felles er at de er teite og feige. On to the next one! Anonymkode: 04ec5...638 1
lillsunshine Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 Utrolig dårlig gjort. Feigt av henne rett og slett. Er enig, man sier fra på en skikkelig måte..
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 Hehe, takk folkens! Da er det ikke bare jeg som hadde reagert litt. Men jeg er litt sånn at jeg ikke orker å prøve meg på neste osv.. Mulig jeg er sær og gammeldags, men dater bare en om gangen osv.. Blir ikke gira på nye damer med en gang, så får ta en tinderpause.. TS Anonymkode: 4d213...51f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hehe, takk folkens! Da er det ikke bare jeg som hadde reagert litt. Men jeg er litt sånn at jeg ikke orker å prøve meg på neste osv.. Mulig jeg er sær og gammeldags, men dater bare en om gangen osv.. Blir ikke gira på nye damer med en gang, så får ta en tinderpause.. TS Anonymkode: 4d213...51f Det er lurt å ta noen pauser etter slikt. Dritt å bli ghosta. Og det føles ekstra kjipt når det er av en du føler kjemi med. Anonymkode: a98aa...882
Ambivalent Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg ordla meg litt vel feminint, haha, men jeg er faktisk mannen. Og hun slettet meg... Er ikke såret, men synes det var kjipt gjort, og jeg ville aldri funnet på å behandle noen sånn. TS Anonymkode: 4d213...51f Jeg har opplevd noe av det samme. Han bare ignorerte det faktum at vi hadde avtalt date og jeg hørte ingenting fra ham, jeg ventet og ventet. Vi hadde flørtet hver dag i over en måned. Forskjellen var at han ikke slettet meg da. To uker senere tok han kontakt igjen, som om ingenting hadde skjedd. Det viste seg at han hadde møtt en annen så han bare skippet vår date og dro på date med henne i stedet. Uten å si i fra. Det funket ikke med henne så DA prøvde han seg på meg igjen. Akkurat... Dette var bare en anekdote, men poenget mitt er at noen mennesker bare er sånn. De har ofte blitt kyniske gjennom nettdating, og skjønner ikke helt at det faktisk er ekte mennesker man har med å gjøre. Høflighet og respekt for andre er ikke-begreper. Hun som bare slettet deg på denne måten er jo, basert på nettopp hennes handlinger, ingenting å samle på uansett. Det finnes forhåpentligvis noen som klarer å oppføre seg der ute da, både for deg og for meg. Du fortjener bedre. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå