AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Dersom man har dagpenger og er tilbake i full jobb, så må man krysse av på meldekortene for dagene man jobber (man-fre), og mister da penger for dagen man jobber. Men hva skal man leve av frem til lønning? Anonymkode: 1c776...da3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Man får dessverre ikke noe i mellomtiden. Det er til slike tilfeller man sparer opp en buffer. Anonymkode: d571c...e56
Gjest Magnifiq Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man får dessverre ikke noe i mellomtiden. Det er til slike tilfeller man sparer opp en buffer. Anonymkode: d571c...e56 😂 er ikke mye buffer å spare opp fra dagpenger for de fleste vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 2 timer siden, Magnifiq skrev: 😂 er ikke mye buffer å spare opp fra dagpenger for de fleste vil jeg tro. Regner med hun mente FØR man får dagpenger. i vårt tilfelle ble bufferen brukt opp mens mannen gikk på dagpenger. Hadde ikke rukket å jobbet så lenge etter vi gikk ut i jobb, så hadde ikke rukket å spart opp alø verden før han ble syk Anonymkode: fc49d...bf0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 3 timer siden, Magnifiq skrev: 😂 er ikke mye buffer å spare opp fra dagpenger for de fleste vil jeg tro. Nei, har gått på dagpenger og opplevd det samme selv. Måtte låne penger av min far til husleie den måneden. Anonymkode: d571c...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå