Gå til innhold

Hvorfor kan vi ikke bare se ut som photoshoppede modeller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært så mye finere, og mindre bekymringer. Men nei, naturen er kjedlig som alltid. Vi får rynker allerede i 20 årene, cellulitter, strekkmerker, fett og hvem vet hva annet vi er utstyrt med som egentlig ikke gir noen glede.

Anonymkode: 3f9cb...ff6

Skrevet

Verden hadde sett utrolig kjedelig ut om alle gikk rundt feilfrie. Ugh. Det er imperfeksjonene våres som gjør oss interessante synes jeg. :)

• Liker 6
Skrevet

Enig med KaDust. Det er lite som er kjedeligere enn photoshoppede modeller - av begge kjønn.

• Liker 4
Skrevet

Du er vel klar over at om alle hadde sett ut som "shoppa modeller", så hadde ikke dette lengre vØrri noen spesielt attraktiv "look", og det som hadde solgt varer hadde vært noe helt annet enn polerte og "symmetriske" ansikter...

Rynker, fett, strekkmerker cellulitter osv. er alle "trade-offs" som gjør mennesker levedyktige... Vær glad for at fuksjonene er der du :)

• Liker 2
Gjest Chauve-Souris
Skrevet

Skulle egentlig skrive omtrent det samme som Beeblebrox, og hans formulering var bedre enn min, så lar hann få æren. :fnise: 

Vi ser ut som det er meningen at vi skal se ut, og de aller fleste menn, hvert fall de som har nok mellom ørene til at de er noen du vil ha noe med å gjøre, skjønner veldig godt at modeller er retusjert osv. Akkurst som at de aller fleste kvinner skjønner at alle disse muskelmennene er retusjert, i tillegg til lys som får frem musklene, og at det krever mye å bygge en slik kropp. De aller fleste er fornøyde så lenge en tar vare på seg selv og er innenfor normalen.

Forøvrig syntes jeg elefanter, blant annet, er utrolig vakre skapninger, men tenk da, de har tykk rynkete hud, hengerumper og hengepupper, lange neser og ikke minst grå gusten hud. (nå klarte jeg ikke la være å se for meg en solbrun elefant, med langt blondt hår, silkemyk hud, silikon i rumpe og pupper, som spradet rundt)

AnonymBruker
Skrevet

Enig :hjerte:

5bb9cd8582ceedf2d104253cbe80ec9a.jpg

Anonymkode: 8d5d3...f9a

AnonymBruker
Skrevet

For ett teit spørsmål.

Anonymkode: 037af...629

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Greit om man kune unngå alt dette, men vi er jo levende personer, kvinner om eldes, får rynker og slapp hud. Men det gjør oss menneskelig og får til å huske at vi en gang skal dø. Det er kanskjederfor vi lærer å handle med tanke ikke bare på oss selv.

Anonymkode: 1739f...011

Gjest Tom/Loki
Skrevet
Den 12.5.2016 at 15.17, KaDust skrev:

Verden hadde sett utrolig kjedelig ut om alle gikk rundt feilfrie. Ugh. Det er imperfeksjonene våres som gjør oss interessante synes jeg. :)

Helt enig.

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎12‎.‎05‎.‎2016 at 15.19, Tabris skrev:

Enig med KaDust. Det er lite som er kjedeligere enn photoshoppede modeller - av begge kjønn.

Statistisk sett så er virkeligheten motsatt.

Anonymkode: 85132...96c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...