UkjentN Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Har hørt flere uttalelser som f.eks "Jeg elsker kjendiser" og "Tenk å være venn med en kjendis, det hadde vært kult!" Hva mener folk med det? Vil det si at de elsker alle kjendiser, kun fordi de er kjente? Jeg liker jo mange kjendiser jeg også, men det er av gode grunner. F.eks evnen de har til å skrive manus til filmer, evnen til å skrive god musikk, evnen til å oppføre seg på en interessant måte, evnen til å holde taler.. Men disse hadde jeg likt like godt om de ikke var kjente, vil jeg tro. Men å si at man elsker kjendiser, blir som å si at man elsker dem bare fordi de er kjendiser, og det er for meg veldig merkelig. Og å si at man syns det hadde vært kult å være venn med en kjendis, vil det si at man driter i hvordan mennesket er som person, så lenge de er berømte? Jeg forstår ikke denne tankegangen.. Kan noen forklare, eller komme med innspill?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Tenker at når noen sier de elsker kjendiser blir det på samme måte som man elsker pizza, eller elsker sko. Kanskje ikke alle, men sånn generelt er konseptet ganske flott. Det er min teori Anonymkode: 9e0ae...fec 1
UkjentN Skrevet 12. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at når noen sier de elsker kjendiser blir det på samme måte som man elsker pizza, eller elsker sko. Kanskje ikke alle, men sånn generelt er konseptet ganske flott. Det er min teori Anonymkode: 9e0ae...fec Men kjendiser er ikke en ting. Det er mennesker som har oppnådd berømmelse. Elsker de å lese gossip om mennesker som har oppnådd berømmelse, eller elsker de absolutt alle folk som har oppnådd berømmelse? Altså, det vil de de elsker Angelina Jolie og Hitler på lik linje. Begge er kjendiser. Og de elsker Vålerenga sin trener, og Siv Jensen. Er for meg litt merkelig, siden kjendiser er mennesker, de er ikke en bestemt ting, slik som sko og pizza er. Jeg har hatt kontakt med mange kjendiser, så kan være at jeg ser på dem som vanlige mennesker, mens de som kun har sett dem på TV tror de er en egen rase, et eget slag av mennesker. Endret 12. mai 2016 av UkjentN
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 4 minutter siden, UkjentN skrev: Men kjendiser er ikke en ting. Det er mennesker som har oppnådd berømmelse. Elsker de å lese gossip om mennesker som har oppnådd berømmelse, eller elsker de absolutt alle folk som har oppnådd berømmelse? Altså, det vil de de elsker Angelina Jolie og Hitler på lik linje. Begge er kjendiser. Og de elsker Vålerenga sin trener, og Siv Jensen. Er for meg litt merkelig, siden kjendiser er mennesker, de er ikke en bestemt ting, slik som sko og pizza er. Jeg har hatt kontakt med mange kjendiser, så kan være at jeg ser på dem som vanlige mennesker, mens de som kun har sett dem på TV tror de er en egen rase, et eget slag av mennesker. Mener at det blir selve kjendisstatusen som konsept som blir beundret. Det blir på en måte mer som en yrkestittel. At noen kan se for seg at de lever perfekte liv, med perfekte hus og perfekte familier? Og da kanskje hvis man får en kjendis som venn, vil man selv bli kjendis og få dette perfekte livet. Jeg regner med at de som sier dette ikke mener at de ville vært venn med en kjendis uansett personlighet. Tror de fleste drar linja ganske lenge før Hitler Anonymkode: 9e0ae...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå