Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. 

Anonymkode: eae77...223

Gjest Sylphrena
Skrevet

Skal innom i dag å kjøpe litt vin til 17. mai :) 

Skrevet

Handler alltid inn noen flasker prosecco til frokosten evt. noe sprit til å lage drinker litt ut på dagen. Har også øl stående.

Gjest Netttroll
Skrevet

Ingenting :) Sjeldent alkohol her i huset. 

Skrevet

Ingenting. Drikker veldig lite og drikker jeg noe blir det en cider og det får man på matbutikken. Meny har godt utvalg. :) 

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte en treliter vin, ikke fordi det er 17.mai, men fordi jeg hadde lyst på det nå mens jeg leser til prøven jeg har neste uke. 

Endret av Morgendis
  • Liker 1
Skrevet

Cava! 🎉🎈

Skrevet

Skal vi se...i dag, siste sjanse før helgen, kjøpte jeg 2 hele Amundsen, 2 hele Southern Comfort, 2 hele Gammel Reserve,  2 hele Martini Bianco,  2 halvlitere Amarula, 2 halvlitere Minttu... og no' annet småtteri.

• Liker 1
Skrevet

Takk for påminnelsen! 

Kommer til å kjøpe noe sprudlende til frokosten :hoppendeglad:

Skrevet

Ingenting. Har aldri vært vant med at det skal drikkes hele tiden på 17. Mai. Men tror moren min har kjøpt litt rødvin til grilling på kvelden. 

Skrevet

Var innom for å kjøpe to flasker hvitt, en rosé, en prosecco og noe poløl. Vi er flere som skal drikke det, men med pinsehelg nå blir det en del hyggelige lag.

Det var flere som hadde tenkt den tanken, da, for det var sykt mye folk der i dag.

Skrevet (endret)

Er ikke polet åpent imorgen? Tenkte jeg skulle kjøpe en flaske vin som en del av bursdagsgaven til mamma. Skal ikke ha noe selv, jeg klarer meg lenge med en cider fra matbutikken. :) Jeg hater fyll og har en enorm respekt (og nesten redsel) for alkohol siden jeg har vært sammen med en alkoholiker og det ødela nesten livet mitt. 

Endret av Salka
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Jerry Lee skrev:

Skal vi se...i dag, siste sjanse før helgen, kjøpte jeg 2 hele Amundsen, 2 hele Southern Comfort, 2 hele Gammel Reserve,  2 hele Martini Bianco,  2 halvlitere Amarula, 2 halvlitere Minttu... og no' annet småtteri.

Dæven. Håper ikke du skal drikke alt på en gang... :( 

Anonymkode: a4c2c...96f

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dæven. Håper ikke du skal drikke alt på en gang... :( 

Anonymkode: a4c2c...96f

Hehe. Nei, da. Og ikke alene, så klart. ☺

Skrevet

Kjøpte sjampanje. Har øl, vin, whisky ++ hjemme fra før av, men sjampis er fast inventar på 17. mai frokosten. 

Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Er ikke polet åpent imorgen? Tenkte jeg skulle kjøpe en flaske vin som en del av bursdagsgaven til mamma. Skal ikke ha noe selv, jeg klarer meg lenge med en cider fra matbutikken. :) Jeg hater fyll og har enenorm respekt (og nesten redsel) for alkohol siden jeg har vært sammen med en alkoholiker og det ødela nesten livet mitt. 

Stengt i mrg, lørdag fordi søndag er (en forp*lt kristen) helligdag.

AnonymBruker
Skrevet

nordmenn.... gjør dere aldri no galt i livet? 50-75% pris på sjampis,øl og brennevin fra utledningene, deilig smuglevarer til bra pris. spørr deg rundt, alltid en i vennekretsen din som kjenner en :P 

Anonymkode: 827d5...c17

Skrevet
Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Stengt i mrg, lørdag fordi søndag er (en forp*lt kristen) helligdag.

Å faen. Der ser man hvor "ofte" jeg handler på polet. :fnise: Men så idiotisk! Pinseaften er jo en helt vanlig lørdag frem til kl 15 eller 16. Drikker man liksom mer om polet er åpent i morgen? Tåpelige norske alkoholregler altså! Selv om jeg drikker veldig lite selv syns jeg det der er helt bak mål. 

Skrevet

Er på polet hver gang jeg skal kjøpe en lite gjennomtenkt julepresang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...