AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Hei KG kvinner, Neste uke skal jeg til min første Gynekologiske undersøkelse (jeg er 25 år). Bestilte time til en "vanlig" undersøkelse + celleprøve (privat gyn.). Så, over til mitt spørsmål. Jeg og samboer har vert prøvere i 11 mnd. nå. Oppdaget i slutten av April at jeg endelig var blitt gravid, fikk målt hcg 3 ganger, alle disse var veldig lave. Og mistet dessverre spira i uke 7-8. Jeg ble også gravid ved "uhell" med x-kjæresten da jeg var 17år, mistet da i uke 13. Jeg begynner nå og bli urolig for at det skal være noe galt. Vil gynekologen kunne se dette ved undersøkelsen neste uke? Anonymkode: 035c8...be2
Gjest Sisti Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Siden du skal gå privat er det ikke verre enn å ta dette opp og spørre om han/hun kan ta en sjekk mtp det også. Det er veldig kjapt gjort (innvendig ultralyd), så godt mulig du får gjort det. mest sannsynlig er alt i orden med deg, men en "enkel" sjekk er fort gjort.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei KG kvinner, Neste uke skal jeg til min første Gynekologiske undersøkelse (jeg er 25 år). Bestilte time til en "vanlig" undersøkelse + celleprøve (privat gyn.). Så, over til mitt spørsmål. Jeg og samboer har vert prøvere i 11 mnd. nå. Oppdaget i slutten av April at jeg endelig var blitt gravid, fikk målt hcg 3 ganger, alle disse var veldig lave. Og mistet dessverre spira i uke 7-8. Jeg ble også gravid ved "uhell" med x-kjæresten da jeg var 17år, mistet da i uke 13. Jeg begynner nå og bli urolig for at det skal være noe galt. Vil gynekologen kunne se dette ved undersøkelsen neste uke? Anonymkode: 035c8...be2 Sansynligvis er det ikke noe galt med deg og du har bare hatt uflaks. Jeg har selv mistet 2 ganger med noen år i mellom, 3. Gang jeg ble gravid endte den med et friskt barn, og er må gravid på nytt og snart halvveis. det regnes ikke som "feil" før man har mistet 3 ganger etter hverandre og da ikke med mange års mellomrom som i ditt tilfelle. over til undesøkelsen så ser de ikke etter det om det ikke er avtakt at det skal sjekkes etter. Anonymkode: dba08...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå