AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Skrev en e-post til eks-kjæresten min i helga. Jeg var skrekkelig forelsket i ham for fem år siden. Men pga avstand og litt sånn, så ble det slutt. Han greide ikke å "være venner", så derfor måtte vi kutte kontakten. Jeg er så nysgjerrig på hvordan han har det. Han er den mest seriøse kjæresten jeg noen gang har hatt. Jeg er singel nå og har mulighten til å flytte på meg. Må si jeg veldig gjerne kunne tenke meg å prøve igjen. Vel, han svarte dagen etterpå! Jeg satte meg ned, skrev et skikkelig svar, kanskje litt langt og sendte. Men oooooops! Jeg skrev bare om meg selv, og stilte ingen oppfølgings-spørsmål. Dette er ikke likt meg. Og jeg er jo nygjserrig på jobben han fortalte om og litt sånn, dessuten er det jo bare høflig å spørre og vise interesse. Burde jeg sende en kort oppsummerings-e-post hvor jeg spør: Hvordan er den jobben forresten? Høres kjempespennende ut! Eller burde jeg la det være? Jeg vil ikke være masete. Og jeg tror han var ganske sint på meg når vi slo opp. Han satset virkelig på meg, og så ville jeg ikke være kjærester. Huff, merker at jeg overanaliserer her for første gang på over et år. Dette gjør meg nervøs! Anonymkode: e6638...8d2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Hvor "på" kan man være for å få tilbake en eks? Det lurer jeg på. Anonymkode: e6638...8d2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Vel, jeg gjorde det. Jeg har jo ikke noe å miste. Om han har nysgjerrig på meg, så burde det jo bare være hyggelig. Om han er bitter eller dater noen andre, så ville det vel funket dårlig uansett hvor varsom jeg var. Anonymkode: e6638...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå