AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har datet en fyr i litt over måned, og forrige helg hadde vi sex. Sexen var såpass god at jeg tilbrakte 3 dager hos han non-stop. Når jeg er med han er han veldig gentleman og spanderer alt, lager mat til meg (selv om jeg tilbyr meg å betale/lage mat) og sier at han har hatt den beste kvelden på evigheter. Vi har møttes noen ganger over en kaffe, og da har datene vart i over 6 timer. Vi planla før jeg dro å møtes igjen, men har ikke snakket noe mer om det siden da. Jeg merker nå at jeg begynner å bli litt betatt av ham, men det er noe som skurrer litt, som gjør at jeg velger å ha is i magen. Vanligvis når jeg dater en fyr er jeg vant til at de tar kontakt hver dag eller annenhver dag, men denne fyren tar kun kontrakt maks én gang i uka. Jeg har tatt noe initiativ til kontakt et par ganger i uka bare for å høre fra han, men ikke så altfor ofte i frykt for å være needy. Når jeg først har kontakt er det som regel han som styrer samtalen og stiller spørsmål og virker da først interessert i å holde samtalen gående - men det er alltid jeg som må starte den. Jeg er litt redd for at om jeg ikke tar kontakt selv, så kommer kontakten mellom oss til å renne ut i sanden. Jeg føler på den måten litt blandede signaler og tenker å spørre han om han egentlig er interessert neste gang vi møtes, men inntil videre, hva tenker dere? Er det et dårlig tegn å ha så lite behov for kontakt med noen man er interessert i? Anonymkode: 6467f...1cd
exictence Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Det virker jo som han er ivrig og vil holde samtalen når du ringer. Det viser da at han er interessert. Han sa at han hadde hatt den beste kvelden på evigheter. Tror ikke du trenger å bekymre deg for at han dabber av. Jeg tror gjerne at han tenker også på at han ikke vil være for pågående. Jeg ville droppet å høre om han egentlig var interessert. Det merker du etter hvert. Ikke noe å mase om eller vise at du tenker på det. Tror heller jeg ville latt det bli litt mer opp til han å ta kontakt som du gjør nå, og når han tar kontakt ville jeg vist at jeg ble glad og satte pris på at han ringte. Så ville jeg ringt igjen, kanskje neste dag. Og så hadde jeg latt det bli opp til han å ta kontakt. Ikke at jeg hadde gått veldig mye opp i hvem sin tur det var å ta kontakt, men gi han nå en sjans. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Jeg advarer deg med en gang mot denne mannen. Ikke fordi han kanskje ikke liker deg, for det tror jeg han gjør, men fordi dere har forskjellige behov. Eksen var sånn som ikke hadde behov for å kontakte meg i løpet av dagene, og jeg ville helst snakke sammen hver dag. Er han kald og dum? nei. Er jeg needy og plagsom? Nei. Vi er bare forskjellig og passet ikke sammen. Anonymkode: ac196...36b 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg advarer deg med en gang mot denne mannen. Ikke fordi han kanskje ikke liker deg, for det tror jeg han gjør, men fordi dere har forskjellige behov. Eksen var sånn som ikke hadde behov for å kontakte meg i løpet av dagene, og jeg ville helst snakke sammen hver dag. Er han kald og dum? nei. Er jeg needy og plagsom? Nei. Vi er bare forskjellig og passet ikke sammen. Anonymkode: ac196...36b Er LITT enig med deg... Dere er nok forskjellige, men det er ikke sikkert der betyr at dere ikke kan ha det bra sammen likevel.... Noen ganger finner man en balanse som begge kan være fornøyd med! Dersom du kjenner på gryende følelser ville jeg ha prøvd å "lene meg litt tilbake" for å se hva som skjer... Ikke stress. Lettere sagt enn gjort, I know... Men du kan bli kjent med nye sider ved deg selv i prosessen. Om du allerede nå tenker; nei vet du hva, dette gidder jeg ikke! Så er det kanskje best å avslutte, for det ser ut som det ikke blir like rett frem for dere som det hadde vært dersom dere var mer like! Anonymkode: fe6a9...9a0 1
makkapakka Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 han trenger noen guttedager når etter du hang over han i 3 dager i strekk.
Vilali Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Jeg ville da ikke kuttet kontakten selv om vi hadde forsjhellige behov på kontakt? Hvis han signaliserer at han har det bra sammen med deg (den beste kvelden på evigheter) når dere møtes og også er nysgjerrig/ imøtekommende når dere først har kontakt, tenker jeg at det er i skjønneste orden :-)
Rammfrø Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Som sagt før, jeg tror han liker deg og dere har forskjellige sosiale behov. Når man lærer hverandres behov og hvordan man liker å kommunisere pleier ting å bli lettere.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 Ts her! Takk for svar. I utgangspunktet har jeg ikke noe i mot å ikke ha så mye kontakt. Jeg synes også det kan være slitsomt å ha kontakt hver dag eller flere ganger per dag. Jeg ble bare litt usikker etter en vennekveld der det kom frem at alle mennene som dater mine venninner sender god morgen- og nattameldinger hver dag, og snapper flere ganger per dag, der det virker som de har en jevn kommunikasjon gjennom hele dagen, hver dag. Og så kom det frem at dette liksom var normen. Da ble jeg plutselig litt usikker på meg selv og fyren jeg dater. Men da satser jeg heller på at dette ikke behøver å være et dårlig tegn. Anonymkode: 6467f...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå