Bahir Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Tok en EL test av morgen urinen, har hatt slim som kan strekkes i 2 dager samt stikkning/ ømhet nederst i magen. Sluttet for 14 dager siden på ppillene etter 5 år. Er første testen jeg tar, bildet er tatt etter 5 min. Er den positiv eller negativ?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Det er vel kontrollstreken som er til høyre på bildene, ikke sant? i såfall er den knallpositiv! Anonymkode: 28013...c29
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er vel kontrollstreken som er til høyre på bildene, ikke sant? i såfall er den knallpositiv! Anonymkode: 28013...c29 Mente teststreken. Teststreken skal jo være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Sorry for begrepsblanding her Anonymkode: 28013...c29
kirgit Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 (endret) På EL-tester skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så den ser negativ ut for meg. Jeg har ofte slike tester 1-2 dager før jeg får positiv. Edit - er det teststreken som er til høyre? I så fall er den positiv ja Endret 12. mai 2016 av kirgit
Bahir Skrevet 12. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2016 (endret) Er det vanlig å ha symptomer (slim og smerter) på eggløsning 4 dager før positiv EL test? Endret 12. mai 2016 av Bahir
Silfen Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Den er veldig positiv. Kontrollstreken er til venstre, den er alltid nærmest håndtaket.
Bahir Skrevet 12. mai 2016 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2016 6 minutter siden, kirgit skrev: På EL-tester skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så den ser negativ ut for meg. Jeg har ofte slike tester 1-2 dager før jeg får positiv. Edit - er det teststreken som er til høyre? I så fall er den positiv ja Kontrollstreken er til høyre så da er den nok negativ da ja
Bahir Skrevet 12. mai 2016 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2016 6 minutter siden, kirgit skrev: På EL-tester skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så den ser negativ ut for meg. Jeg har ofte slike tester 1-2 dager før jeg får positiv. Edit - er det teststreken som er til høyre? I så fall er den positiv ja Kontrollstreken er til høyre så da er den nok negativ da ja
kirgit Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, Bahir skrev: Kontrollstreken er til høyre så da er den nok negativ da ja Er du sikker? Testen ser helt lik ut sånne som jeg har, og da er det slik @Silfen sier, at kontrollstreken er nærmest håndtaket (den grønne plastikkdelen). Og i så fall er den jo positiv.
Bahir Skrevet 12. mai 2016 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2016 2 minutter siden, Silfen skrev: Den er veldig positiv. Kontrollstreken er til venstre, den er alltid nærmest håndtaket. er ikke kontrollstreken den som kommer først da??
kirgit Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, Bahir skrev: er ikke kontrollstreken den som kommer først da?? Kontrollstreken kommer alltid på samme sted, så er nok bare at du har veldig høye hormonnivåer som førte til at teststreken kom først tenker jeg! Ser veldig positiv ut
Bahir Skrevet 12. mai 2016 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2016 Åja nå ser jeg at det er test streken som er sterk ja! Da vae den jammen positiv. Tusen takk for svar!
Bahir Skrevet 12. mai 2016 Forfatter #14 Skrevet 12. mai 2016 5 minutter siden, kirgit skrev: Er du sikker? Testen ser helt lik ut sånne som jeg har, og da er det slik @Silfen sier, at kontrollstreken er nærmest håndtaket (den grønne plastikkdelen). Og i så fall er den jo positiv. Måtte opp å sjekke i søppelbøtta var jeg som leste feil, takk for svar alle 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå