Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en EL test av morgen urinen, har hatt slim som kan strekkes i 2 dager samt stikkning/ ømhet nederst i magen. Sluttet for 14 dager siden på ppillene etter 5 år. Er første testen jeg tar, bildet er tatt etter 5 min. Er den positiv eller negativ?

image.jpeg

image.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel kontrollstreken som er til høyre på bildene, ikke sant? i såfall er den knallpositiv! :) 

Anonymkode: 28013...c29

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel kontrollstreken som er til høyre på bildene, ikke sant? i såfall er den knallpositiv! :) 

Mente teststreken. Teststreken skal jo være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Sorry for begrepsblanding her:tongue:

Skrevet (endret)

På EL-tester skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så den ser negativ ut for meg. Jeg har ofte slike tester 1-2 dager før jeg får positiv.

Edit - er det teststreken som er til høyre? I så fall er den positiv ja :)

Endret av kirgit
Skrevet (endret)

Er det vanlig å ha symptomer (slim og smerter) på eggløsning 4 dager før positiv EL test? 

Endret av Bahir
Skrevet

Den er veldig positiv. Kontrollstreken er til venstre, den er alltid nærmest håndtaket.

Skrevet
6 minutter siden, kirgit skrev:

På EL-tester skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så den ser negativ ut for meg. Jeg har ofte slike tester 1-2 dager før jeg får positiv.

Kontrollstreken er til høyre så da er den nok negativ da ja

Skrevet
6 minutter siden, kirgit skrev:

Skrevet
Et øyeblikk siden, Bahir skrev:

Er du sikker? Testen ser helt lik ut sånne som jeg har, og da er det slik @Silfen sier, at kontrollstreken er nærmest håndtaket (den grønne plastikkdelen). Og i så fall er den jo positiv. :)

Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Den er veldig positiv. Kontrollstreken er til venstre, den er alltid nærmest håndtaket.

er ikke kontrollstreken den som kommer først da??

Skrevet
Et øyeblikk siden, Bahir skrev:

er ikke kontrollstreken den som kommer først da??

Kontrollstreken kommer alltid på samme sted, så er nok bare at du har veldig høye hormonnivåer som førte til at teststreken kom først tenker jeg! Ser veldig positiv ut :)

Skrevet

Åja nå ser jeg at det er test streken som er sterk ja! Da vae den jammen positiv. Tusen takk for svar!

Skrevet

Ifølge skrivet er den positiv :)

image.jpeg

Skrevet
5 minutter siden, kirgit skrev:

Er du sikker? Testen ser helt lik ut sånne som jeg har, og da er det slik @Silfen sier, at kontrollstreken er nærmest håndtaket (den grønne plastikkdelen). Og i så fall er den jo positiv. :)

Måtte opp å sjekke i søppelbøtta var jeg som leste feil, takk for svar alle:laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...