AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg er bifil og har et ønske om å kunne ha trekant med min samboer og ei annen jente. Han sier han synes det ville vært kleint osv, og han har heller aldri hatt trekant før. Det har jeg, og jeg synes det var en spennende, morsom og tilfredsstillende opplevelse. Når vi prater om det er vi ikke veldig seriøse, så jeg vet ikke helt om han forstår at jeg faktisk ønsker dette. Er så redd for å legge det frem helt alvorlig til han. Redd for at han ikke skal føle seg god nok, for at han skal føle seg tilsidesatt osv. Og hva om han kommer til å bli mer sjalu fordi han vet jeg går å tenker på at jeg vil ha sex med en jente igjen. Hvordan skal jeg gjøre dette? Eller må jeg bare glemme hele greia? Anonymkode: 7255b...119
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Tenk gjennom om det ved realisering vil bli en trekant, eller at han "glemmes bort" når det skjer. Reflekter over om du som bifil tenderer i dine preferanser i økende grad mot lesbisk eller hetero seksuell retning. Er ditt forhold med han liv laga over tid? Erkjennelsen er viktig, aksept like så. Ta vare på deg selv, men vær ærlig med din samboer. Det fortjener han. Anonymkode: 8438b...d39 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk gjennom om det ved realisering vil bli en trekant, eller at han "glemmes bort" når det skjer. Reflekter over om du som bifil tenderer i dine preferanser i økende grad mot lesbisk eller hetero seksuell retning. Er ditt forhold med han liv laga over tid? Erkjennelsen er viktig, aksept like så. Ta vare på deg selv, men vær ærlig med din samboer. Det fortjener han. Anonymkode: 8438b...d39 Det ville blitt en trekant. Vårt forhold er veldig fint på alle måter. Vi gifter oss i sommer og har et barn sammen. Vi har eksperimentert litt når det gjelder sex, og han har sagt jeg må si ifra om det er noe jeg vil prøve. Men føler kanskje det er litt annerledes enn noe som handler om kun oss to. Anonymkode: 7255b...119
draug 75 Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 .... Jeg tviler ikke på at du ville fått noe ut av det. Nå er det sånn at jeg tror det er annerledes å ha trekanter, polygoner og forsåvidt, som singel enn som del av par. det ene er hvordan begge halvpartene av paret tar det, den andre dele er faktisk den tredje. Den som kommer inn og har sex med to mennesker som er knyttet til hverandre og som er samkjørte.
Ardenus Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 Siden det er DU som vil ha trekant med ekstra jente, så da burde du sørge for at han blir den som er i midten, så han ikke føler seg tilsidesatt (etter hvert kan dere 2 holde på, der han hjelper til) Hadde det vært han som ville ha trekant, så hadde du vært automatisk vært midtpunktet. Hvis du skjønner hva jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Jeg synes du bør glemme det. Han har allerede respondert negativt når du har "luftet" det. Hadde dette vært noe han tente på, hadde han tydelig blitt gira når du nevnte det, seriøs eller ei. Anonymkode: 65cb6...210 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 8 timer siden, draug 75 skrev: .... Jeg tviler ikke på at du ville fått noe ut av det. Nå er det sånn at jeg tror det er annerledes å ha trekanter, polygoner og forsåvidt, som singel enn som del av par. det ene er hvordan begge halvpartene av paret tar det, den andre dele er faktisk den tredje. Den som kommer inn og har sex med to mennesker som er knyttet til hverandre og som er samkjørte. This didn't make any sense at all. Hva prøver du å si her? Anonymkode: 807f2...d52
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #8 Skrevet 13. mai 2016 Gi ham tid til å tenke over det. Som singel er ofte trekant uproblematisk, men i et forhold kan det bli litt vanskeligere om en av partene skulle føle seg utenfor. Vet om et par tilfeller det forholdet har fått seg en real brist, selv om trekant er ganske uskyldige greier. Du kan jo fortelle ham at dette er et reelt ønske fra din side, men uten å presse ham og at han får god tid til å tenke over det. Det virker som han heller litt mot et nei, selv om han fortsatt er usikker. Med tiden kan det hende han endrer mening, men det burde ikke være slik at han er med på noe han ikke er komfortabel med. Anonymkode: 0d097...a7b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #9 Skrevet 14. mai 2016 Er sexlivet dere imellom så stusserlig , at andre folk må dras inn I det så skjønner ikke jeg hvorfor I huleste dere gifter dere. Anonymkode: 5aeb1...07b
draug 75 Skrevet 14. mai 2016 #10 Skrevet 14. mai 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: This didn't make any sense at all. Hva prøver du å si her? Anonymkode: 807f2...d52 Jeg prøver å si at man skal ta vare på den tredje kanten også. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #11 Skrevet 14. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er sexlivet dere imellom så stusserlig , at andre folk må dras inn I det så skjønner ikke jeg hvorfor I huleste dere gifter dere. Anonymkode: 5aeb1...07b Det er så absolutt ikke stusselig.. Tvert imot! Han vil at jeg skal komme med ting jeg vil prøve osv. Vi prøver en del nytt for tiden, så kunne passet seg å ta det opp nå føler jeg. Anonymkode: 7255b...119
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #12 Skrevet 14. mai 2016 Her er en mann som har mulighet for å sikkert få oppleve en av sine største fantasier. Jeg syns han er heldig... Han kommer ikke til å være sjalu - han kommer til å elske hver sekund. I tillegg har han runkefantasi i flere år fremover. Han syns sikkert at det er vanskelig å snakke om dette - han er sikkert litt redd for å såre deg. Ikke lett for han å innrømme at han gjerne vil ha sex med 2 jenter på en gang. Jeg og min eks var i samme situasjon, hun ville prøve å ha sex med en annen jente. Vi fantaserte mye om dette før det skjedde, det var alltid hun som tok intiativ - mens vi hadde sex så kunne hun si "Hadde det ikke vært deilig om jeg og en annen jente hadde..." Jeg tipper at dere kommer til å bli en positiv opplevelse for alle tre Jeg er lykkelig gift - vi har ofte trekant (både MMK og MKK). Det har vær mye snakk om utroskap på forumet her på kvinneguiden - det som er så godt med vårt forhold er at vi skjuler ingenting for hverandre. Vil ikke si at vi lever i et åpent forhold, vi bruker trekant for å leve ut fantasier og samtidig sette krydder i hverdagen Go for it!!! Anonymkode: 16b28...eb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå