AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Del Skrevet 12. mai 2016 Vet ikke helt hva det heter, men jeg lurer på hva som skjer med disse prosentene som jeg har opparbeidet meg etter en del år med kjøring uten uhell? Hvis jeg velger å være uten bil et år eller to, vil jeg da ha de samme prosentene når jeg kjøper bil igjen litt senere? Noen som vet noe om dette? Er det 80% som er max? Anonymkode: ec9df...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 12. mai 2016 #2 Del Skrevet 12. mai 2016 Litt usikker på hvor lenge du kan være uten bil, uten å miste opparbeidet bonus. Max er 80%, men det de fleste velger vel å stå på 75% og ikke tape bonus ved eb selvforskyldt skade. Jeg gjør det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 13. mai 2016 #3 Del Skrevet 13. mai 2016 3 år står det her et sted Enkleste er en telefon til forsikringsselskapet. http://www.dinside.no/99742/du-kan-miste-bonusen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4 Del Skrevet 13. mai 2016 Takk for svar. Anonymkode: ec9df...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå