Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting lenger.

Var singel i 3 år og trodde aldri jeg kunne forelske meg mer etter et vondt ekteskap med mye utroskap og annet.

Bang så skjedde det. Det gikk fort og i 3 mnd var vi sammen døgnet rundt.

Når jeg var på jobben sendte han meg 15 meldinger om dagen.

Han sa at jeg var hans største kjærlighet og at han aldri ville være uten meg. Dette sa han daglig.

Nå er alt snudd opp ned. Han måtte dra og jeg kunne ikke kontakte han.

Han kan ikke si noe for det blir et problem for meg?

Han kommer til å kontakte meg om en stund men vet ikke når.

Han sa at han elsket meg overalt og at dette var like ille for han som for meg?

Skjønner ingenting og er helt tom. Hva skjer?

Uff jeg er deppa nå.

Kjenner meg selv og kommer til å bruke lang tid for å klare å glemme han.

Det værste er å sitte igjen og ikke ane hva det er som skjer.

Videoannonse
Annonse
Gjest tuddeluuu
Skrevet
Han skal sikkert i fengsel...

samme tenkte jeg :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ingen teori om hva som skjer, men jeg hadde blitt rasende om noen gjorde noe sånt mot meg! Tror jeg hadde sagt at enten så fikk han fortelle meg hva som skjer og hvorfor, eller så kunne han latt vær å kontakte meg mer i det hele tatt - er ikke noe start på noe forhold å gjøre sånt!

Gjest Anonymous
Skrevet

samme tenkte jeg :o

Det tror jeg også!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Han skal sikkert i fengsel...

Første jeg tenkte på også. :-?

Skrevet

Han skal ikke i fengsel.

Det vet jeg fordi slike ting har han vært helt åpen med.

Han har sittet i fengsel en gang og skal sone en annen dom som han venter på.

Har ikke tenkt å godta dette, så hvis han tar kontakt kommer jeg til å be han om å ikke ta kontakt med meg.

Det jeg tror, er at han har valgt å gå tilbake til eksen og sønnen. Tror han ikke vil fortelle meg det for at jeg ikke skal bli såret men han skjønner nok ikke hvor jævlig jeg har det.

Mange ubesvarte spørsmål.

Det syke er at vi lå i senga og skravlet, lo og koste som vanlig og plutselig slapp han bomben. Jeg må dra om 2 dager. Så han pakke og rydde ut av leiligheten.

Når jeg går, sier han bare at han elsker meg overalt og at han ringer etterhvert.

Han vet ikke hva som skjer men han vil gjøre alt for å beholde meg i livet sitt!

Mobiltelefonen hans ligger igjen!

Hørte at han ringte NetCom og sa opp.

Det hele er bare så rart og minner meg om en vond drøm. Kunne bare ønske jeg våknet og at han var der.

Skrevet

Dropp hele fyren...hvis ikke for at han bare stikker av slikt uten videre...så i hvertfall for at det ser ut som han faktisk liker seg in fengselset...eller kanskje du er ei av de som faller for "bad-boys" les kriminelle?

Skrevet

Ehh.. :o

Synes ikke dette høres bra ut!! Ikke fengsel sier du.. hva i alle dager er det da han har gjort? Noe må det da være!!

(han er vel ikke i ett forhold allerede?)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette høres rarere og rarere ut og mindre og mindre ut som en fyr du skal bruke tid på!

Du fortjener bedre! Ikke ta opp kontakten med han her igjen! Prøv å se på det som en fin affære og ikke noe annet - det er mange menn her i verden og du kan helt sikkert finne en som er bedre enn dette!

For å være ærlig, hard å brutal så høres det ut som han har brukt deg, at han nå må tilbake til den nevnte eksen (som kanskje aldri har vært noe eks) og vil ha deg "i bakhånd".

Du er verdt mye, mye mer! Prøv å se på det som en bekreftelse på at du er attraktiv og fortsatt har draget på menn.

Skrevet

Krev et svar, så du slipper å lure, og vurder så om du skal bare snu ryggen til og la fyren seile sin egen sjø.Dette høres skikkelig muffins ut.....

Skrevet

Takk for svar og er enig med at jeg bare må glemme han.

Til en av svarene: Jeg faller ikke for Bad Boys og har alltid vært svært kritisk og gjennomskuet de som tuller men denne typen her har nok lurt meg kraftig hvis det er slik jeg tror.

Hadde han vært sammen med hun eksen, tror jeg at det hadde vært normalt med noen telefoner fra henne.

Siden vi var sammen hele tiden og døgnet rundt i helgene kan jeg ikke tro at det har vært noe der.

Jeg tror allikevel at han har gått tilbake til henne nå.

Dersom det er slik, er det flott for sønnen syns jeg.

Det er bare måten han har gjort ting.

Kom som en uventet storm in i livet mitt og snur alt opp ned for å forsvinne ut på samme måten.

Ble veldig glad i han og trodde for engang skyld det var noen å satse på. Jeg er i utganspuktet rimelig pessimist når det gjelder sånne ting og vennene mine har kommentert dette mange ganger.

Jeg blir vel enda værre nå.

God helg til alle der ute. Min blir vel rimelig trist men det går over. Det tar bare tid vet jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, jente skjerp deg! Han er ikke verdt en trist helg! Ring ei vennine og hør om hun vil være med ut, dra på helgetur - finn på noe! Gjør noe, han er ikke verdt å sitte å sture for så derfor bør du ikke gjøre det!

Sitter du hjemme og depper blir det bare verre - du har draget på menn så kom deg ut og se om du treffer noen spennende typer!

Skrevet
du har draget på menn så kom deg ut og se om du treffer noen spennende typer!

Hun faller tydeligvis for kriminelle fengselsfugler, så hva med et fengselsbesøk?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun faller tydeligvis for kriminelle fengselsfugler, så hva med et fengselsbesøk?

Nå var du smakløs og vemmelig - har aldri skjønt hvordan noen kan finne glede i andres sorg, kanskje dere kunne opprette et eget forum slik oss andre slapp dere?

Skrevet

Og så måtte jeg innom igjen for å be deg vennligst ignorere Valentino....

Skrevet

Takk og jeg bryr meg ikke om hva Valentino skriver.

Jeg har lest noen innlegg av vedkommende og kjenner igjen typen.

Har avtalt med venner hele helgen så den ikke blir helt grusom.

Takk for trøsten du gir. Hyggelig med slike mennesker som deg.

God helg (-:

Skrevet
Nå var du smakløs og vemmelig - har aldri skjønt hvordan noen kan finne glede i andres sorg' date=' kanskje dere kunne opprette et eget forum slik oss andre slapp dere?[/quote']

Hun må stå for de valgene hun gjør. Det er ikke tilfeldig at enkelte soner fra tid til annen. Velger dere slike BLIR dere såret.

Poenget mitt er at kvinner i virkeligheten driter i endel av de egnskapene dere SIER dere vil ha i en mann.

Gjest brødre i ånden
Skrevet

valentino og waco = brødre i ånden eller en og samme?

Begge har iallfall helt klart vært MEGET uheldig med sine kvinnevalg siden de har fått en sånn antiholdning til damer!

Og du får prøve å hygge deg sammen dine venner, kjærlighetssorg går over med tiden.

:klem:

Skrevet

ER faktisk helt enig med Valetino her..Trådstarter skriver at typen har vært i fengsel før og skal snart inn igjen...noe sier med da..at dette ikke er en av de snilleste guttene på sommercampen? Velger man først å bli sammen med en slik, så kan man forvente å bli behandlet på en dårlig måte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...