AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Farget håret til jul med en farge, forsåvidt fornøyd, men fargen har enda ikke gått helt ut. Kunne vare opptil 6-8 uker, "flott", tenkte jeg da jeg var usikker på om resultatet ble bra. Men flaks for meg at det ble bra, for ellers hadde jeg slitt fortsatt.. Er nysgjerrig.. hvorfor går det ikke ut? Anonymkode: 88bbd...469
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 6 til 8 uker er så mangt. Spørs hvor ofte du vasker håret. Vasker du det skjeldent, sitter det i lengre. Noen hårfarger sitter i permanenet om du har porøst hår. Selvom det står glansvask på pakken. Anonymkode: c331c...94d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 6 til 8 uker er så mangt. Spørs hvor ofte du vasker håret. Vasker du det skjeldent, sitter det i lengre. Noen hårfarger sitter i permanenet om du har porøst hår. Selvom det står glansvask på pakken. Anonymkode: c331c...94d porøst hår? Hvordan vet man det, da? Jeg har ikke særlig glatt hår, i hvertfall ikke overalt. Anonymkode: 88bbd...469
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Hvir håret er tørt, så sitter fargen lenger. Men disse fargene går ofte aldri ut. De kan falme, men det er ikke alltid de forvinner helt. Anonymkode: 3453a...763
Silfen Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Min farge forsvinner aldri, kommer bare nytt hår. Røde farger sitter iallfall godt, så det har jeg helt sluttet med.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Jeg brukte "sjokolade"-fargen. Vet ikke om det er rødt i den, men tror det er litt. Jeg er rødlig (rødbrun, mest brun), men syntes fargen min var så kald så valgte en varmere farge. Dessuten hadde jeg lyse områder foran mot ansiktet som jeg ønsket å bli kvitt. Og ble det, men det har jo vokst ut igjen da.. Men når jeg har brunt hår, og farger håret brunt, så kan jeg vel ikke plutselig få oransje hår eller noe? Anonymkode: 88bbd...469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå