AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har aldri klippet håret til datteren min, med unntak av at hun har fått noe dritt i håret, da har jeg tatt en lokk liksom. Hun har hår til midt på ryggen. Det er altså aldri klippet, men ikke flisete, men det legger seg jo som hår gjør da når det ikke er klippet. Bør jeg klippe det? Eller kan jeg vente til det er ned til baken? Ser det ustelt ut når barnet ikke har helt rett kutt på håret? Anonymkode: 2559c...cf9
Gjest Magnifiq Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Så lenge hun ikke får håret i ansiktet, så er det jo praktisk med langt hår slik at man får flettet det bort 😊 Jeg hadde ikke klippet min jente noe mer da hun var i den alderen.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 2 minutter siden, Magnifiq skrev: Så lenge hun ikke får håret i ansiktet, så er det jo praktisk med langt hår slik at man får flettet det bort 😊 Jeg hadde ikke klippet min jente noe mer da hun var i den alderen. Ja, jeg fletter det ofte. Ellers er det kjekt at det kan settes opp ja. Men tuppene.. Når bør de egentlig tas, når håret er "for langt"? Anonymkode: 2559c...cf9
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Jeg synes tupper skal klippes jevnlig uansett jeg da, for at håret skal se velstelt ut. Anonymkode: 091c5...5f0 1
agnesbjercke Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 (endret) Om det floker seg lett, hadde jeg klippet. Også fordi de har en helt annet hår når de er mindre, så lengdene hennes er kanskje litt «finere» mer porøse enn bunnen? Hadde nok tatt en stuss før sommeren jeg men. Slitt eller ei. Det ser mer velstelt og pent ut da. Endret 12. mai 2016 av oktobermamma92
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 1 time siden, oktobermamma92 skrev: Om det floker seg lett, hadde jeg klippet. Også fordi de har en helt annet hår når de er mindre, så lengdene hennes er kanskje litt «finere» mer porøse enn bunnen? Hadde nok tatt en stuss før sommeren jeg men. Slitt eller ei. Det ser mer velstelt og pent ut da. Det floker seg så og si aldri, hun har veldig glatt hår Jeg synes håret er likt overalt. Hva mener du med stuss, bildeeksempel? Jeg synes det ser merkelig ut med "firkantet hår", om du forstår? Hun har det mye oppsatt, men jeg vil jo ha muligheten til å kunne ha det løst. Anonymkode: 2559c...cf9
ablaze Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Du bør klippe henne. Jeg har hørt om de som venter for lenge og så blir barnet helt rabiat fordi det er redd for at det skal gjøre vondt.
lunamuna Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 Hva slags dritt er det hun har fått i håret som har fått deg til å måtte klippe en lokk? Vi klippet 3 åringen like før sin bursdagsfeiring. Før da, hadde vi bare klippet luggen. Hun har veldig fint hår, får lett floker, og er vanskelig å få i både flette og strikk, fordi håret er så glatt. Det så mye mer velstelt ut etter å ha jevnet ut hårlengden (gikk ikke an å se forskjell på hårlengden), så det anbefaler jeg å gjøre. Det trenger ikke være snakk om store lengden...
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #9 Skrevet 13. mai 2016 Personlig syns jeg det er penest om håret er klippet, det ser veldig tjafsete og ustelt ut med så lang som mulig i tynne lengder. Men hvis du syns det er fint (det er jo litt søtt også, og vi vet jo ikke hvordan hennes hår ser ut og leger seg), så trenger du vel ikke å lure? Klipp litt av tuppene selv, og se om du liker resultatet? Anonymkode: 6d320...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå