AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Ok aldri gjort dette før så trenger litt innspill! Denne hjemmefargen på denne hårfargen : Først og fremst, hårfargen er nok minst 5-6 år gammel, fant den i skapet. Vil den funke fordet? 2. Jeg har ufarget hår til midten av ryggen og esken er for skulder lengde så jeg får åpenbart svakere farge da. Det er greit for jeg vil bare ha det noen toner lysere og ikke veldig blekt og blondt men vil det bli ujevn farge også? Eller sjanse for misfarging som oransj eller lignende? 3. Det står 15-60 min på pakken, hvor lenge anbefaler dere når jeg ikke vil ha platina blondt men bare en lysere naturlig sommerblond farge? Post gjerne bilde av ca sånn tone du tror jeg vil få av så og så mange minutter.tusentakk <3 Anonymkode: d15ca...d1f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Vil ikke ha blondere look enn dette max absolutt max egentlig litt for blondt! . Så heller lysebrun enn platina, tror dere det er mulig siden jeg har langt hår og ikke skulder lengde som pakken er for, og har mye mørkere tone enn eksempelet på baksiden av esken? Tenkte å overraske kjæresten siden vi ikke har sett hverandre på en måned men har ikke råd til frisør. Tror dere det vil gå bra og bli fint eller kan jeg risikere å se helt tullete ut og bare heller ta han i mot med min vanlige gråmus hårfarge ? Anonymkode: d15ca...d1f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Tror ikke det er lurt å ta en så drastisk fargeendring hjemme. Kan fortelle om min erfaring Jeg hadde litt mørkere hår enn deg, men det håret var farget. For å få det så lyst som hun på bildet tok det 9 timer hos frisøren, fordelt over 3 ganger. Disse 3 gangene måtte ha noen uker mellom seg slik at jeg fikk kure håret mye og tilføre masse fuktighet. Alikevell måtte jeg klippe av ca. 5-10 cm av lengden, for håret ble så tørt og slitt. Resten av håret var forsåvidt også ganske slitt, men det gikk. Anonymkode: 78921...d0c 1
kisskissbangbang Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Det kommer til å bli flekkete oransje, og så må du gå til frisør likevel. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Hvis målet er å overraske kjæresten så er jo risikoen at han blir litt for overrasket. Tenk om det blir grønt eller noe. Overrask han med en nybakt brownie med is og jordbær istedet du. Mye tryggere. Anonymkode: 40587...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Fargen er antagelig for gammel, ting har holdbarhetsdato. Jeg anbefaler deg å ikke bruke en fargeboks som ikke er nok til håret, da det kan bli flekkete og ujevnt og orange. gå til frisør og blek håret, eller farg det lyst. Koster litt, men det blir absolutt penest. Ikke driv å styr med hjemmebleking. Resultatet kan bli hva som helst, men lite trolig at det blir bra. Google bilder hjemmebleking. Anonymkode: 4c291...f82
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 Nei nei nei nei nei. Vær så snill og gjør deg selv en tjeneste og ikke bare påfør denne fargen i håret ditt. Det vil ikke bli bra. Håret ditt er alt for mørkt, og du vil ende opp med flekkete og misfarget hår. Det jeg ville gjort hvis jeg var deg, og du ikke har anledning til å gå til frisør, er å stripe det. Jeg har flere ganger gått fra helt mørk til blond, men gjorde dette over tid og stripet det, farget aldri hele håret på en gang. Nå virker det som om du har ganske langt hår, så hettestriper blir kanskje litt vanskelig på deg, isåfall ville jeg fått hjelp av en venn til å dra ut stripene, men ikke finn på å påfør den fargen der i håret ditt. Anonymkode: 85b12...4e4 1
Gjest Rose11 Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 Aldri bleik håret hjemme selv! Skal du få det likt på bilde, så må du til frisøren. Det er en lang prosess å gå fra mørk til blond. Det skjer ikke når du bleiker håret hjemme en gang. Håret ditt kommer mest sannsynlig til å bli oransje /gult. Jeg var så dum å bleike håret hjemme selv for en del år siden. Jeg måtte bleike det 10! ganger før det ble ordentlig blondt. Men da var håret mitt så slitt at det var tyggis hår. Så gikk tilbake til mørk igjen kort tid etter.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 Ok takk som reddet meg fra fargekatastrofe, jenter! da hiver jeg fargen i søpla og får spare til frisør istedet! Anonymkode: d15ca...d1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå