AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg er forlovet og mamma til ei på 2 år. Samboeren min har en lillebror som er et par år yngre enn meg. Av en eller annen merkelig grunn har jeg begynt å drømme om han, og jeg kjenner hjerte pumpe ekstra når jeg ser han. Men det er ingen "kjærlighetsfølelser" i bildet. Kun seksuelt. Dette er veldig frustrerende og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor det er slik! Jeg og samboeren min har et fantastisk forhold på alle mulige måter, så kan ikke være at jeg lengter etter noe heller? Jeg vil ikke gå å tenke slik, ei heller drømme som jeg gjør. Noen som har vært i lignende situasjoner? Anonymkode: d5bcd...aec
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Tipper den følelsen kommer til å gå over av seg selv etter hvert. Ikke gjør noe dumt hvertfall.. Hadde det selv litt sånn en liten periode når jeg så en kompis jeg har kjent hele livet, og jeh vet at det ikke er meg i det heletatt å få sånne følelser om folk jeg har kjent lenge. Gikk heldigvis over og nå kan jeg ikke skjønne at jeg hadde de følelsene engang. Anonymkode: 67a35...e70 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper den følelsen kommer til å gå over av seg selv etter hvert. Ikke gjør noe dumt hvertfall.. Hadde det selv litt sånn en liten periode når jeg så en kompis jeg har kjent hele livet, og jeh vet at det ikke er meg i det heletatt å få sånne følelser om folk jeg har kjent lenge. Gikk heldigvis over og nå kan jeg ikke skjønne at jeg hadde de følelsene engang. Anonymkode: 67a35...e70 Håper det.. Nei, det har jeg ingen planer om Det er ikke helt meg å tenke sånn heller. Men da er det kanskje ikke heeelt unormalt å ha sånne tanker om andre selvom man er i et forhold? Jeg VIL jo ikke tenke eller føle som jeg gjør.. Jeg har faktisk prøvd å unngå han så godt jeg kan i det siste, så håper jeg det går over til vi skal på ferie sammen et par uker i sommer 😵 Anonymkode: d5bcd...aec
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper det.. Nei, det har jeg ingen planer om Det er ikke helt meg å tenke sånn heller. Men da er det kanskje ikke heeelt unormalt å ha sånne tanker om andre selvom man er i et forhold? Jeg VIL jo ikke tenke eller føle som jeg gjør.. Jeg har faktisk prøvd å unngå han så godt jeg kan i det siste, så håper jeg det går over til vi skal på ferie sammen et par uker i sommer 😵 Anonymkode: d5bcd...aec Ansvaret er ditt. Ikke rot til for en hel familie. Skillet mellom emosjoner og handling går akkurat her. Tankene dine er dine, handlingene er du ansvarlig for. Enuff said. Anonymkode: 46ab9...ef6 2
AnonymBruker 42 Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Nå er ikke dette noe jeg har noen personlig erfaring med, men det er jo noe som heter "eple faller ikke så langt fra treet/stammen". Da burde jo ikke "eplene falle så langt fra hverandre" heller.. Så det at du synes at broren til samboeren er "hot shit" er vel egentlig ikke så merkelig.. Når man har brukt litt for mye tid på KG, så er det i alle fall kart og tydelig at det er mange andre som har samme problemet. Dvs. er i et "perfekt forhold" men likevel begjærer noen andre. Hva dette kommer av skjønner ikke jeg, men det er nå slik endÅg.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Hehe, jeg hadde seksuelle tanker om FAREN til mannen min en periode, og da snakker vi mann i 50 årene Men det gikk over, og jeg fortalte det aldri til noen Anonymkode: 1daab...22a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Så godt å høre jeg ikke er den eneste! 😂 Tror det hjalp litt bare å få "sagt det høyt".. Anonymkode: d5bcd...aec
Gjest Coolaid Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 Kos deg med fantasien, nevn den ikke hjemme. Forbudte følelser er også følelser. Og så går det nok over. Ikke stress med det.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 27 minutter siden, Coolaid skrev: Kos deg med fantasien, nevn den ikke hjemme. Forbudte følelser er også følelser. Og så går det nok over. Ikke stress med det. Tror det er nettopp det som gjør den følelsen så sterk, at den er forbudt! Hehe Anonymkode: d5bcd...aec
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 En gang hadde jeg seksuelle drømmer om en jeg ikke likte i det hele tatt. Kunne ikke fordra utseendet heller, men likevel så drømte jeg om sex med han ! Jeg ville ikke det, men ofte når jeg så han så tenkte jeg om seksuelle ting jeg kunne gjøre med han . Forstå det den som kan .. haha
Gjest O.G. Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har begynt å få seksuelle følelser for fyren til ei venninne av mora mi. Han er sånn ca 70 år og eldre menn er ikke min greie overhodet! Det bare er noe med den mannen som....
Ulla Ullsokk Skrevet 12. mai 2016 #12 Skrevet 12. mai 2016 Helt normalt, det går over! Nyt drømmene med god samvittighet i hemmelighet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå