Gjest endelig Skrevet 29. oktober 2004 #1 Skrevet 29. oktober 2004 leter etter en god renseshampoo som er bra for håde hår og hodebunn. har tenkt å bestille fra LF. Kan noen anbefale en?? :-)
Gjest Ethereal Skrevet 29. oktober 2004 #2 Skrevet 29. oktober 2004 Min favoritt er helt klart BILLIGE, men veldig bra Clairol Herbal Essences renseshampo, i Fruit Fusions-serien (den grønne). Den er knallbra, tar bort alt av stylingprodukter uten å ødelegge håret, og får heller ikke hårfarge til å falme. Hvis du på liv og død MÅ ha noe fra LF, anbefales Paul Mitchell Shampoo Three (men ikke bruk den for ofte).
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #3 Skrevet 29. oktober 2004 Min favoritt er helt klart BILLIGE, men veldig bra Clairol Herbal Essences renseshampo, i Fruit Fusions-serien (den grønne). Den er knallbra, tar bort alt av stylingprodukter uten å ødelegge håret, og får heller ikke hårfarge til å falme. Hvis du på liv og død MÅ ha noe fra LF, anbefales Paul Mitchell Shampoo Three (men ikke bruk den for ofte). Takk Men hvor ofte burde den brukes? En gang i mnd??
Gjest Ethereal Skrevet 29. oktober 2004 #4 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg bruker MASSE spray og harde stylingprodukter, så bruker den ca annenhver uke. Men en gang i måneden burde holde og jeg er fornøyd med at jeg har funnet noe billig som faktisk funker skikkelig bra
Gjest [M] Skrevet 29. oktober 2004 #5 Skrevet 29. oktober 2004 Prøv Manipulator fra TIGI BedHead. Den har de på LF, og den dufter helt nydelig. Proteinbasert og mild renseshampo
Gjest Odense Skrevet 29. oktober 2004 #6 Skrevet 29. oktober 2004 Min favoritt er helt klart BILLIGE, men veldig bra Clairol Herbal Essences renseshampo, i Fruit Fusions-serien (den grønne). Den er knallbra, tar bort alt av stylingprodukter uten å ødelegge håret, og får heller ikke hårfarge til å falme. Hvis du på liv og død MÅ ha noe fra LF, anbefales Paul Mitchell Shampoo Three (men ikke bruk den for ofte). Kan balsamen også brukest, eller er det bare shampoen som funker?
Gjest Ethereal Skrevet 29. oktober 2004 #7 Skrevet 29. oktober 2004 Kan balsamen også brukest' date=' eller er det bare shampoen som funker?[/quote'] Jeg har ikke prøvd den; etter shampoen tar jeg rett og slett en av de andre balsamene, eventuelt en hårkur (renseshampoen får kuren til å virke bedre).
Gjest Odense Skrevet 29. oktober 2004 #8 Skrevet 29. oktober 2004 Oki..Har brukt shampoen før til å rense håret, men har langt hår så det endte opp i en gedigen floke..er avhengig av balsam..Men visst shampoen også virker selv om jeg tar en kur(som helt sikkert inneholder en god del silikon) etterpå så er jo det supert!
Gjest Ethereal Skrevet 29. oktober 2004 #9 Skrevet 29. oktober 2004 Vel, du skal lete lenge for å finne hårprodukter uten silikoner....Jeg har bortimot gitt opp, så derfor bruker jeg en renseshampo innimellom for å få bort noe av det som samler seg opp i håret. Og Herbal Essences-shampoen lukter i tillegg godt (den grønne finner du ikke overalt; jeg kjøpte min hos Eurospar, som har godt utvalg av ting)
Gjest Xavia Skrevet 29. oktober 2004 #11 Skrevet 29. oktober 2004 Min favoritt er helt klart BILLIGE, men veldig bra Clairol Herbal Essences renseshampo Grøss og gru!! :hår: Den ødela fullstendig min hodebunn. Måtte til lege for å få hjelp. Fikk store sår i hodebunnen. Heldigvis har jeg ikke fått varige men etter det, men bruker bare nå "skikkelig" shampoo.
Gjest endelig Skrevet 29. oktober 2004 #12 Skrevet 29. oktober 2004 Grøss og gru!! :hår: Den ødela fullstendig min hodebunn. Måtte til lege for å få hjelp. Fikk store sår i hodebunnen. Heldigvis har jeg ikke fått varige men etter det, men bruker bare nå "skikkelig" shampoo. har du ømfintelig hodebunn?
Gjest Xavia Skrevet 30. oktober 2004 #13 Skrevet 30. oktober 2004 har du ømfintelig hodebunn? Nei, jeg kan ikke si det. Jeg har i alle fall aldri hatt lignende erfaringer med shampo, før jeg prøvde Herbal Essences. I lang tid etter episoden var jeg nok ømfintlig, men det har gått over nå. ..gudsjelov!
Gjest endelig Skrevet 30. oktober 2004 #14 Skrevet 30. oktober 2004 Nei, jeg kan ikke si det. Jeg har i alle fall aldri hatt lignende erfaringer med shampo, før jeg prøvde Herbal Essences. I lang tid etter episoden var jeg nok ømfintlig, men det har gått over nå. ..gudsjelov! uff...tør ikke prøve denne jeg. prøver heller noe mer profesjonelt
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #15 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg bruker Joico Resolve og synes den fungerer helt greit. Flasken er heller ikke så stor i og med at du skal bruke sjampoen ganske sjelden, tror du får den på lookfantastic. Jeg vet egentlig ikke hvordan den er for hodebunnen, har ikke merket noen problemer med den, men jeg har ikke ømfintlig hodebunn heller.
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #16 Skrevet 30. oktober 2004 Det er jo flere grønne flasker av herbal essencial,står det rense shampoo på den?
Gjest Ethereal Skrevet 30. oktober 2004 #17 Skrevet 30. oktober 2004 Det er jo flere grønne flasker av herbal essencial,står det rense shampoo på den? Det er den i Fruit Fusions-serien; det står Purifying shampoo på den, og at den fjerner rester av stylingprodukter. Jeg har hatt litt sensitiv hodebunn, men har brukt denne en gang hver 14.dag, og aldri hatt noen som helst problemer med denne.
ivanka Skrevet 1. november 2004 #18 Skrevet 1. november 2004 dax vegetable oil shampoo, som koster en brøkdel i sverige av hva den gjør i norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå