Gå til innhold

Jomfrudom til salgs...

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Det melder danske B.T.

Kylie Aston fra Birmingham har en stor drøm om å åpne sin egen klesbutikk. Nå har hun funnet en litt spesiell måte å tjene penger på:

Søndag satte hun inn en annonse i avisen Sunday People, skriver B.T. I annonsen beskriver hun seg som en søt og slank kvinne. Hun skriver at den som byr høyest får æren av å ta hennes jomfrudom.

Budgivningen begynner på 75.000 kroner, men Aston vil ikke selge seg for under 150.000 kroner. Hun skriver at hun kan dokumentere at hun er jomfru.

Hva er d egentlig som foregår i hodet på slike kjerringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke første gangen jeg har lest om jenter som har lagt seg selv ut på auksjon, så det kan neppe være for å gjøre noe revolusjonerende i alle fall...

Konklusjonen må derfor være at det er ganske så tomt oppi der, ja... icon_rolleyes.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ypperlig!

Det er tross alt bare sex.

Et lite nr, med en mann som attpåtil hjelper det til å realisere drømmen din.

Må da være bedre det enn i fylla som 15 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

he,he,he.Løvemor Du tar kaka!

Tror jeg liker den i fylla "best" læll,en 15 åring har iallfall sin unge alder å skylde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror også "fylla har skylda" hadde vært den beste løsningen for meg om jeg måtte velge!

icon_wink.gif Men nå er det for sent, uansett *sukk*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne historien minner meg om en vits, som min mor fortalte meg.

Det var direktøren i et stort selskap, en litt eldre herre, som spurte sin unge, yppige sekretær følgende spørsmål:

"Ville du ligget med meg for en million kroner?"

Sekretæren tenkte seg ikke lenge om før hun (sikkert med håp i stemmen icon_wink.gif) svarte at jo, det ville hun nok. Direktøren spurte videre:

"Hva om jeg tilbød deg 100 kroner, da?"

Sekretæren ble snydens fornærmet, og spurte opprørt hva slags pike direktøren trodde hun var.

"Det har vi jo allerede fastslått, min skjønne", svarte direktøren, "nå forhandler vi bare om prisen." icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Prostitusjon er da ganske vanlig. Hvorfor bli sjokkert over det? Hun har da vett til å ta seg skikkelig betalt, i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif Måtte bare le av det Lille skrev. Men det er vel som anonym skrev også ja, det er jo en form for prostitusjon; bare at det er for en natt og at hun får en god del penger for det...12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

icon_smile.gif Hyggelig at du likte vitsen min, Melian icon_smile.gif

Det var akkurat den assosiasjonen jeg fikk også, dette er en form for prostitusjon. En spade er en spade uansett hvor mye den koster.........eller? icon_lol.gificon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Men d er mange rare holdninger ute å går...

Traff en gang en thailandsk kvinne som syntest at jeg var ett dumt ludder som ikke tok meg betalt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig, jeg mener ... Hvorfor ikke? Hehe, høres kanskje kynisk ut her nå, men det er vel litt mer minneverdig å selge jomfrudommen sin (blargh) for 150 000 kr enn å pu"" en eller annen drita på fest? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sexysadie

Trenger den første gangen og være så "minneverdig" Og er det virkelig slik stas for menn å være den "første"?

D er jo ikke gull vi går med imellom bena heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg, hadde jeg ikke tenkt meg om to ganger før jeg hadde pøka et mannfolk for et par hundre tusen.

Herlighet, jeg hoppa da til køys med en kar i fylla som 16-åring, skulle bare ønske jeg hadde hatt vett til å gjøre som denne jenta det er snakk om her!

Om det å ha sex med en tilfeldig type uten å ta betalt for det gjør en person til mindre "prostituert" enn å gjøre det for penger, så vet ikke jeg! Syns det alltid er snakk om de åndelige skadene prostituerte får jeg, trodde ikke man var nødt å få betalt for å få dem......12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Jeg må ha sovet noen hundre år minst. Første gangen min var spes på sin måte, men ikke planlagt eller no sånt. jeg husker den godt pga, det var helt forbudt, hadde mer eller mindre lovet på tro og ære, men kjærlighet gjør blind, og hvert fall når men er fjorten og bare ser rosa.

men jeg var glad i han, selvom jeg viste det ikke ville vare, han var en ferieflørt. (vi var edrue).

Å være prostituert er nok ikke det værste man kan finne på i denne verden, men hvis man ikke må så hvorfor.

Hadde ikke helt fått med meg det at man bør ha hatt flest partnere og fått mest mulig betalt.

men så er jo jeg litt treg også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - så lenge det finnes menn som er villig til å betale godt for noe sånt, er det vel et marked for det.... Det er jo en vare man i utgangspunktet bare kan selge en gang, så ut fra det er det vel rimelig med en høy pris...

Det er ganske kynisk, og jo - jeg vil kalle det prostitusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...