Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninne som tar mat fra meg eller andre som hun besøker. Men er ikke sikker. Jeg tror. Lurer på hvorfor og hva årsaken. Et det bulimi? Hun har råd.  Er hun gjerrig? Ellers er hun topper som venninne.

Anonymkode: 6c3f8...331

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun bare er sulten og ikke tenker på at det er normalt å spørre?

Anonymkode: 3e010...98c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes litt synd I hu egentlig...

AnonymBruker
Skrevet

*

AnonymBruker
Skrevet

Ingen flere? 

Skrevet

Jeg skjønner ikke spørsmålet. Hvis jeg er på besøk og blir sulten spiser jeg mat. Hvis jeg skal åpne en flaske vin eller ikke kjenner eieren spør jeg, men ellers tar jeg det jeg vil (ikke dyr øl, uåpnet vin eller spirt, og ikke dyr sprit). Hvis verten er for uhøflig å by meg på en drink og noe snacks ser jeg ikke noe problem i å fikse det selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal få noen ordentlige svar, så må du nesten komme med litt fler opplysninger? 

Du nevner bulimi, hva får deg til å tro det? Hva slags mag er det som forsvinner? Har dette pågått lenge? Spiser dere vanligvis mat når hun er på besøk?

Anonymkode: 6edd2...fb5

AnonymBruker
Skrevet
Den 12.5.2016 at 2.04, AnonymBruker skrev:

Venninne som tar mat fra meg eller andre som hun besøker. Men er ikke sikker. Jeg tror. Lurer på hvorfor og hva årsaken. Et det bulimi? Hun har råd.  Er hun gjerrig? Ellers er hun topper som venninne.

Det er en ny sykdom som har kommet. En enorm trang til å stjele mat fra andre, for så å gå 3 ganger baklengs rundt bygget etter besøket. Sånn. Var det mer du lurte på?

Anonymkode: daddd...b9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler hun har ett eller annen form for spf ... Men klarer ikke å følge helt nøye med. Om vi spiser eller ikke, mat forsvinner, når vi sitter rundt bordet kan og mat forsvinne. Vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler hun har ett eller annen form for spf ... Men klarer ikke å følge helt nøye med. Om vi spiser eller ikke, mat forsvinner, når vi sitter rundt bordet kan og mat forsvinne. Vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare!

Dere sitter alle rundt bordet og mat forsvinner fra et annet rom, eller fra bordet? Kan du bruke en av situasjonene i en liten fortelling? Bruk fiktive navn. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Eks: Vi kan sitte der eg og henne og kanskje en til, eller barna. Det kan være 8 skiver på et fat. Så henter jeg en ting, og der er det 6 skiver igjen etter jeg er tilbake. Gjømmer hun dem? Spiser dem? Kaster?

Altså sånne ting!

AnonymBruker
Skrevet

Du serverer skiver til gjester, og så synes du det er merkelig at de forsyner seg av dem? Hvis du ikke vil at maten skal "forsvinne" ned i magen på gjestene, så må du ikke sette frem mat på et fat da??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hallo! Det er ikke det. Tar sec så forsvinner en banan, eple, sjokoladeplate, skiver, og alt dette uten at hun spiser eller forsynt seg!!

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo! Det er ikke det. Tar sec så forsvinner en banan, eple, sjokoladeplate, skiver, og alt dette uten at hun spiser eller forsynt seg!!

Du tror ikke det spøker da? Hvordan skal hun klare å fjerne noe fra bordet og gjemme det i løpet av et par sekunder? Skjønner virkelig ingenting av dette her, men det er jo ærlig talt bare å spørre henne. "Ronja, tok du sjokoladeplaten som nettopp lå på bordet?". "Ronja, har du allerede rukket å spise to brødskiver mens jeg var på kjøkkenet? Er du veldig sulten i dag?". 

AnonymBruker
Skrevet

Du får sjekke vesken hennes neste gang hun går på toalettet. Tviler på at hun har brødskiva i bukselomma. Og du hadde vel merket det om hun gjemte det under sofaputen eller noe annet merkelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...