AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Hei... Da jeg endelig kom meg ut fra et dårlig forhold mai 2014, var det med totalt avsmak på det motsatte kjønn og også kroppskontakt. Jeg tenkte at det går sikkert over, men her sitter jeg da og det har overhode ikke gådd over. Noen ganger, slik som nå, så skulle jeg ønske jeg hadde noen å krølle meg sammen med...men om noen få strakser slår jeg det vekk og tenker at jeg tør ikke gi av meg selv til noen mer. Hverken følelser eller sexuelt. Bør jeg søke hjelp? ...jeg vet egentlig svaret. Jeg er bare ikke klar for noe enda på noen måter. Mitt siste forhold var virkelig ikke bra og det tar sin tid å komme over sånt noe, men jeg føler meg så utrolig alene noen ganger. Føler meg fullstendig isolert faktisk. Anonymkode: 2d075...c71
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Dame 33. TS. glemte å skrive det Anonymkode: 2d075...c71
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Boohoo. Har aldri vært intim med noen uten å måtte betale for det lol Har du ingen venner du kan finne på noe med? Anonymkode: 5aadc...dec 1
EventyrFredrik Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Boohoo. Har aldri vært intim med noen uten å måtte betale for det lol Har du ingen venner du kan finne på noe med? Anonymkode: 5aadc...dec Kommer fra deg som tydeligvismå betale for det? 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, EventyrFredrik skrev: Kommer fra deg som tydeligvismå betale for det? For å få det overstått, ja. Ferdig med det. Å være med venner funker vel det om man føler seg ensom? Det er godt selskap det.. Anonymkode: 5aadc...dec
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Boohoo. Har aldri vært intim med noen uten å måtte betale for det lol Har du ingen venner du kan finne på noe med? Anonymkode: 5aadc...dec Det er ikke det det handler om. Stakkars deg som må rakke ned på andres tanker. God bedring. Lykke til. Anonymkode: 2d075...c71 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke det det handler om. Stakkars deg som må rakke ned på andres tanker. God bedring. Lykke til. Anonymkode: 2d075...c71 Kommer jo med forslag hva som kan gjøres, f. eks tilbringe tid med venner. Være sosial med andre mennesker er god medisin det om man føler seg ensom. Å klage på at man ikke har vært intim på to år, det er en fornærmelse da det er folk der ute som ønsker intimitet men bare kan drømme om det. To år er ingen ting. Anonymkode: 5aadc...dec 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hei... Da jeg endelig kom meg ut fra et dårlig forhold mai 2014, var det med totalt avsmak på det motsatte kjønn og også kroppskontakt. Jeg tenkte at det går sikkert over, men her sitter jeg da og det har overhode ikke gådd over. Noen ganger, slik som nå, så skulle jeg ønske jeg hadde noen å krølle meg sammen med...men om noen få strakser slår jeg det vekk og tenker at jeg tør ikke gi av meg selv til noen mer. Hverken følelser eller sexuelt. Bør jeg søke hjelp? ...jeg vet egentlig svaret. Jeg er bare ikke klar for noe enda på noen måter. Mitt siste forhold var virkelig ikke bra og det tar sin tid å komme over sånt noe, men jeg føler meg så utrolig alene noen ganger. Føler meg fullstendig isolert faktisk. Anonymkode: 2d075...c71 Kan desverre ikke gi deg noen gode råd.. Som du ser for du ikke empati eller forståelse om hva det egentlig handler om, jeg kjenner meg igjen, og sender deg mange gode tanker Anonymkode: bacb1...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dame 33. TS. glemte å skrive det Anonymkode: 2d075...c71 Noen ganger, slik som nå, så skulle jeg ønske jeg hadde noen å krølle meg sammen med...men om noen få strakser slår jeg det vekk og tenker at jeg tør ikke gi av meg selv til noen mer. Hverken følelser eller sexuelt Kjenner meg igjen, k35 Anonymkode: bacb1...ceb
Sulosi Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 Jeg var ikke intim de siste 5 årene før jeg traff han jeg er med nå. Før det datet jeg flere menn og var også intim men utvalget menn i 30 årene var skremmende dårlig mtp psyken dems. Jeg fikk helt totalt avsmak på menn. Hold fast og tenk på det positive, du har ro og kan fokusere på de tingene du har lyst til. Før du vet ordet av det dukker det opp en det er verdt å samle på og da kommer lysten helt av seg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 Takk for gode tanker. Jeg håper og tror du har rett sulosi. Ting tar tid. Sånn er det. Anonymkode: 2d075...c71
Teethgrinding Skrevet 12. mai 2016 #12 Skrevet 12. mai 2016 Jeg tror det endrer seg når du er forelsket og klar for å gå inn i noe nytt. Sånn som det høres ut er du ikke helt ferdig med smerten fra ditt gamle forhold. Kanskje vil du se nytt på ting når du føler deg trygg og elsket? 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #13 Skrevet 12. mai 2016 16 17 minutter siden, Arcturus skrev: Jeg tror det endrer seg når du er forelsket og klar for å gå inn i noe nytt. Sånn som det høres ut er du ikke helt ferdig med smerten fra ditt gamle forhold. Kanskje vil du se nytt på ting når du føler deg trygg og elsket? Det var mye psykisk "vold"...det har ødelagt tillitten min til nye mennesker så mye at jeg ikke kan/klarer ta inn noen nye bekjentskaper inn i livet. Jeg er et vrak rett og slett. Og jeg vil ikke trykke det over på noen som er helt uskyldig i hvordan jeg føler meg. ...så det er derfor jeg føler meg isolert. Må bare ta tiden til hjelp. Anonymkode: 2d075...c71
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #14 Skrevet 12. mai 2016 Det var mye psykisk "vold" så all tilitt til nye mennesker er borte. Føler meg som et vrak. Og jeg vil ikke la det gå ut over uskyldige mennesker, derfor føler jeg meg isolert. Det går vel over, men akkurat nå føles det som det aldri skal ta slutt. Anonymkode: 2d075...c71
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #16 Skrevet 12. mai 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var mye psykisk "vold" så all tilitt til nye mennesker er borte. Føler meg som et vrak. Og jeg vil ikke la det gå ut over uskyldige mennesker, derfor føler jeg meg isolert. Det går vel over, men akkurat nå føles det som det aldri skal ta slutt. Anonymkode: 2d075...c71 Har du gode venner så vil dem støtte opp om deg. Ellers er det ingen skam å oppsøke psykolog å få pratet ut med heller hvis du absolutt ikke vil prate med venner om dette Anonymkode: 5aadc...dec 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #17 Skrevet 12. mai 2016 Jeg hadde totalt avsmak for menn i nesten syv år pga en gal mann som stalket meg. Det var så ille at jeg fryktet for mitt liv. Men jeg kom meg videre. Trengte bare en lengre pause fra menn. Anonymkode: 3c775...3dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå