Gå til innhold

Han glemte daten vår...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har møtt en mann i ca.1 mnd. Vi har hatt det mye hyggelig sammen, men han har hele tiden virket litt reservert hva angår følelser men han har sagt at han er ute etter noe mer enn å bare ligge sammen (har ikke hatt sex ennå).Men så inviterer han meg ut å spise for noen dager siden. Jeg regner jo med han husker dette, møter opp på restauranten og han kommer ikke... beklaget seg etterpå. Glemte det.. ja det er menneskelig å glemme, men altså. Hvis han var virkelig interessert så ville han vel ha husket dette? Han ønsker å fortsette jeg vet ikke hva jeg vil lengre. Synspunkter?

Anonymkode: f192b...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bryr seg ikke om deg, jeg ville droppet det hele.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge før avtalte dere denne daten? Rart å ikke bekrefte samme dag..og da glemmer man ikke..

Anonymkode: 9bbd1...886

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Charmander skrev:

Han bryr seg ikke om deg, jeg ville droppet det hele.

Enig.

Anonymkode: 37861...531

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

To dager før ble jeg invitert. Anså det dermed ikke som nødvendig å bekrefte før vi skulle møtes. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To dager før ble jeg invitert. Anså det dermed ikke som nødvendig å bekrefte før vi skulle møtes. 

Ts

Ettersom det var så kort tid mellom forespørsel og avtale stemmer nok det du mistenker dessverre. 

Dersom han virkelig hadde glemt det hadde han langt seg langflat og kommet med drøssevis av beklagelser samt prøvd å gjort opp for seg. 

Anonymkode: e3744...74e

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde selvsagt ikke orket og hatt noe kontakt videre med en mann som hadde GLEMT av daten vår :ohmy:

Skrevet

Oj... Når fant han ut at han hadde glemt det da? Når du satt og ventet? Virket han lei seg? Stresset? Ydmyk?

Eller måtte du ta kontakt og han svarte "sorry", liksom...

Tenker svaret avhenger litt av hvordan han har håndtert det i etterkant, jeg :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke giddet å fortsette med. 

Anonymkode: 140f5...bd6

• Liker 2
Skrevet

"glemte det" helt sikkert, man glemmer ikke noe man er gira på eller interessert i 

• Liker 3
Skrevet

Vi vet ikke om han har veldig mye å styre med akkurat nå med skole/jobb og privatliv. Det er også eksamensperiode for veldig mange og mye å gjøre med mange jobber. Jeg ville gitt han minst én sjanse til og hvis det skulle skje igjen da hadde jeg nok sluttet å fortsette med denne personen.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Rammfrø skrev:

Vi vet ikke om han har veldig mye å styre med akkurat nå med skole/jobb og privatliv. Det er også eksamensperiode for veldig mange og mye å gjøre med mange jobber. Jeg ville gitt han minst én sjanse til og hvis det skulle skje igjen da hadde jeg nok sluttet å fortsette med denne personen.

Daten var 2 dager senere! Nei jeg hadde ikke gitt han en sjanse til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ettersom det var så kort tid mellom forespørsel og avtale stemmer nok det du mistenker dessverre. 

Dersom han virkelig hadde glemt det hadde han langt seg langflat og kommet med drøssevis av beklagelser samt prøvd å gjort opp for seg. 

Anonymkode: e3744...74e

Enig.

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen. Han kom ikke på det av seg selv nei. Jeg tok kontakt og spurte hvor han ble av når jeg var fremme. Fikk ikke svar før en god time etter jeg var dratt fra restauranten. Beklaget seg veldig og sa han hadde mikset opp dagene. Jaja. Ikke veldig imponert for å si det sånn. Jeg vet iallefall at hvis JEG er interessert så går jeg og gleder meg til å treffes, er spent og glemmer i hvertfall ikke av det. 

Ble ganske lei meg for å være helt ærlig. Vet ikke helt om jeg ønsker å møte han igjen selv om han vil.

Ts.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen. Han kom ikke på det av seg selv nei. Jeg tok kontakt og spurte hvor han ble av når jeg var fremme. Fikk ikke svar før en god time etter jeg var dratt fra restauranten. Beklaget seg veldig og sa han hadde mikset opp dagene. Jaja. Ikke veldig imponert for å si det sånn. Jeg vet iallefall at hvis JEG er interessert så går jeg og gleder meg til å treffes, er spent og glemmer i hvertfall ikke av det. 

Ble ganske lei meg for å være helt ærlig. Vet ikke helt om jeg ønsker å møte han igjen selv om han vil.

Ts.

Det kan være 3 grunner til at han ikke dukket opp:

1. Han er en drittsekk

2. Han er ikke særlig interessert, og tenkte verken på daten eller gledet seg, så han glemte hele greia.

3. Han er et surrehue, har ikke orden på sakene sine, og tok feil av dagene.

I tillegg kommer jo det faktum at han ikke svarte på meldingen før lenge etter. Uansett hvilket alternativ som stemmer, så vil så vil du vel ikke ha en slik mann? Du vil jo ha en mann du kan stole på. 

For min del hadde jeg droppet hele fyren. Det er jo skikkelig pinlig og trist å sitte å vente på en som ikke kommer.

Jeg hadde kanskje gitt han en ny sjanse dersom jeg følte at det var alternativ 3, og i tillegg at han la seg langflat, ba om unnskyldning, og tilbudte seg til å gjøre opp for den vonde opplevelsen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.. må vel være en blanding av alternativ 2 og 3. Har aldri opplevd slikt tidligere og følte meg jo ganske dum og lite viktig for å si det mildt.

AnonymBruker
Skrevet

Kan også være at han ikke turte når det kom til stykket...

Anonymkode: dc5b0...aa1

Skrevet

Jeg tenker du har siktet litt høyt. Denne mannen synes kanskje du ikke er så attraktiv og derfor tok ikke daten så seriøst. Jeg tar iallefall ikke lett på møter og glemmer det aldri. Jeg har noen vimsette venner som nå og da glemmer avtalene våre. Jeg glemmer aldri en avtale uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan nå faktisk hende da, at han egentlig trodde han hadde bedt deg ut til fredag, men surret med invitasjonen slik at du fikk vite torsdag? Sa to dager når han mente 3?

Anonymkode: 35fb8...288

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...