AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Har du opplevd at en du trodde var interessert i noe mer, gav komplimenter, spurte masse om deg osv, ikke var interessert likevel? Har du opplevd en som ikke virket interessert og dermed ikke tok initiativ, likevel var interessert? Hvordan/hvorfor? Anonymkode: f8ba8...b41
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Må da være noen, vel? Anonymkode: f8ba8...b41
momo Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Ja, det har jeg. Opplevde og en jeg datet, hvor det var faktisk elektrisitet mellom oss, var helt rart, han og sa det. Men så dumpet han meg, fordi han følte ikke noe kjemi. Det ble bare for dumt. Møtte han en uke etterpå, og han måtte jo ta på meg hele tiden, og klarte ikke å ta blikket fra meg. Da jeg skulle gå klemte han meg, som om jeg skulle dø dagen etter. Og ville ikke slippe taket i meg. Helt greit at han ikke ville være sammen med meg, men var det en ting som var mellom oss. Så var det kjemi. Men har og ellers fått masse meldinger av en mann, og mange komplimenter, men møtes, nei det vil han ikke. Men fortsette med et hav av meldinger hver dag, med masse komplimenter, ja det fortsetter de med. Skjedd flere ganger. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, momo skrev: Ja, det har jeg. Opplevde og en jeg datet, hvor det var faktisk elektrisitet mellom oss, var helt rart, han og sa det. Men så dumpet han meg, fordi han følte ikke noe kjemi. Det ble bare for dumt. Møtte han en uke etterpå, og han måtte jo ta på meg hele tiden, og klarte ikke å ta blikket fra meg. Da jeg skulle gå klemte han meg, som om jeg skulle dø dagen etter. Og ville ikke slippe taket i meg. Helt greit at han ikke ville være sammen med meg, men var det en ting som var mellom oss. Så var det kjemi. Men har og ellers fått masse meldinger av en mann, og mange komplimenter, men møtes, nei det vil han ikke. Men fortsette med et hav av meldinger hver dag, med masse komplimenter, ja det fortsetter de med. Skjedd flere ganger. Hva tror du grunnen er at de oppfører seg slikt,men likevel ikke intressert i treffes? Jeg skjønner ikke den, jeg mener jeg hadde en bekjent jeg var intressert i, han fortalte meg at han hadde dame på "daten" og da mistet jeg intressen og vi hadde en hyggelig kveld videre,etterpå samme kveld fikk jeg melding om at det var kjempe interessant og morsom kveld og dette ville han gjenta og det ble sagt flere ganger i etterkant, likevel null intiativ, bruke lang tid på å bekrefte avtaler og siste gang hadde jeg gitt opp, gikk det ett par mnd, og ga han ett hint om at hvis du vil ta noen øl si ifra og får ett vis vas "svar", som jeg ikke gadd å svare til thats it. Da ga jeg opp med å prøve å holde kontakten og prøve å skape ett vennskap. Anonymkode: 20ef4...994
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, momo skrev: Ja, det har jeg. Opplevde og en jeg datet, hvor det var faktisk elektrisitet mellom oss, var helt rart, han og sa det. Men så dumpet han meg, fordi han følte ikke noe kjemi. Det ble bare for dumt. Møtte han en uke etterpå, og han måtte jo ta på meg hele tiden, og klarte ikke å ta blikket fra meg. Da jeg skulle gå klemte han meg, som om jeg skulle dø dagen etter. Og ville ikke slippe taket i meg. Helt greit at han ikke ville være sammen med meg, men var det en ting som var mellom oss. Så var det kjemi. Men har og ellers fått masse meldinger av en mann, og mange komplimenter, men møtes, nei det vil han ikke. Men fortsette med et hav av meldinger hver dag, med masse komplimenter, ja det fortsetter de med. Skjedd flere ganger. Jeg har opplevd det samme, men i mitt tilfelle var det vel elektrisk fordi vi hadde en helt latterlig god seksuell kjemi som var der fra første øyekast, husker første gang vi møttes, vi ble helt dratt mot hverandre og klarte ikke la være å ta på hverandre, og sexen som vi etterhvert hadde var helt syyk. Men desverre matchet vi ikke ellers da Anonymkode: ddf78...4cf
Gjest O.G. Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, momo skrev: Ja, det har jeg. Opplevde og en jeg datet, hvor det var faktisk elektrisitet mellom oss, var helt rart, han og sa det. Men så dumpet han meg, fordi han følte ikke noe kjemi. Det ble bare for dumt. Møtte han en uke etterpå, og han måtte jo ta på meg hele tiden, og klarte ikke å ta blikket fra meg. Da jeg skulle gå klemte han meg, som om jeg skulle dø dagen etter. Og ville ikke slippe taket i meg. Helt greit at han ikke ville være sammen med meg, men var det en ting som var mellom oss. Så var det kjemi. Men har og ellers fått masse meldinger av en mann, og mange komplimenter, men møtes, nei det vil han ikke. Men fortsette med et hav av meldinger hver dag, med masse komplimenter, ja det fortsetter de med. Skjedd flere ganger. Så rar fyr.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har fått komplimenter, han vil va sex, han spør om meg og mitt liv osv. Da jeg etter noen mnd med prating, skriving og etter å ha vært hjemme hos han et par ganger, tenkte jeg at en date var på tide. Fikk til svar at dette var han ikke klar for. Alle "tegn" tydet på interesse, men tydeligvis tok jeg feil. Dette er en godt voksen mann, 40+, så hadde virkelig ikke ventet dette. Ikke at litt eldre menn ikke kan være "sånn" altså men. Han tar fortsatt kontakt nesten daglig. En annen som jeg har vært interessert i (he knows), ser ut til å kanskje ha blitt litt sjalu. Jeg får lange blikk som jeg aldri har fått før, selv om han tidligere har kikket litt hvis jeg har snakket med litt ekstra kjekke menn. Lyst å spørre hva greia er hvis han gjør det igjen, men vet ikke om jeg tør. Hvordan skal jeg tolke dette? Er temmelig lite erfaren med menn, og trenger litt tips. ts Anonymkode: f8ba8...b41
momo Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tror du grunnen er at de oppfører seg slikt,men likevel ikke intressert i treffes? Jeg skjønner ikke den, jeg mener jeg hadde en bekjent jeg var intressert i, han fortalte meg at han hadde dame på "daten" og da mistet jeg intressen og vi hadde en hyggelig kveld videre,etterpå samme kveld fikk jeg melding om at det var kjempe interessant og morsom kveld og dette ville han gjenta og det ble sagt flere ganger i etterkant, likevel null intiativ, bruke lang tid på å bekrefte avtaler og siste gang hadde jeg gitt opp, gikk det ett par mnd, og ga han ett hint om at hvis du vil ta noen øl si ifra og får ett vis vas "svar", som jeg ikke gadd å svare til thats it. Da ga jeg opp med å prøve å holde kontakten og prøve å skape ett vennskap. Anonymkode: 20ef4...994 Tror vel kanskje de liker oss, men de liker oss ikke nok. Så vil de få oss interessert, i tilfelle de skulle finne ut, at de vil ha oss. Og noen ønsker vel bare bekreftelse. Noen vil bare ha en uskyldig nettflørt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, momo skrev: Tror vel kanskje de liker oss, men de liker oss ikke nok. Så vil de få oss interessert, i tilfelle de skulle finne ut, at de vil ha oss. Og noen ønsker vel bare bekreftelse. Min tanke og. (dette var en bekjent av en bekjent) Anonymkode: 20ef4...994
Lee Jones Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 Når jeg får nye kollegaer, begynte i en ny klasse eller noe kunne jeg spørre ofte etter venniner uten at det var mer enn vennlig ment.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, Lee Jones skrev: Når jeg får nye kollegaer, begynte i en ny klasse eller noe kunne jeg spørre ofte etter venniner uten at det var mer enn vennlig ment. Ok... Anonymkode: 20ef4...994
Sidsel Skrevet 12. mai 2016 #12 Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått komplimenter, han vil va sex, han spør om meg og mitt liv osv. Da jeg etter noen mnd med prating, skriving og etter å ha vært hjemme hos han et par ganger, tenkte jeg at en date var på tide. Fikk til svar at dette var han ikke klar for. Alle "tegn" tydet på interesse, men tydeligvis tok jeg feil. Dette er en godt voksen mann, 40+, så hadde virkelig ikke ventet dette. Ikke at litt eldre menn ikke kan være "sånn" altså men. Han tar fortsatt kontakt nesten daglig. (...) Hvordan skal jeg tolke dette? Er temmelig lite erfaren med menn, og trenger litt tips. ts Anonymkode: f8ba8...b41 Jeg har vært borti noe lignende, vi har fortsatt kontakt hver uke, ofte flere ganger i uka, i snart et år nå. En kompis av meg mente at det nok er sånn at han er for brent til å tørre å satse på noen igjen.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #13 Skrevet 12. mai 2016 Jeg er sånn fordi jeg bruker lang tid på å bli kjent med noen. Mange viker unna pga de tror at det å bruke god tid (selvom man er forelsket) er et tegn på at man ikke er interessert nok og like forelska som dem. Hjelper ikke hvor mye man gir og hva man sier heller, det er en usikkerhet hos dem som kræsjer med min usikkerhet. Anonymkode: aeb62...268 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #14 Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sånn fordi jeg bruker lang tid på å bli kjent med noen. Mange viker unna pga de tror at det å bruke god tid (selvom man er forelsket) er et tegn på at man ikke er interessert nok og like forelska som dem. Hjelper ikke hvor mye man gir og hva man sier heller, det er en usikkerhet hos dem som kræsjer med min usikkerhet. Anonymkode: aeb62...268 Men hvis du er interessert, finnes det likevel noen tegn å se etter? Og kan du avvise, selv om du egentlig er interessert, men trenger tid? ts Anonymkode: f8ba8...b41
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #15 Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, Sidsel skrev: Jeg har vært borti noe lignende, vi har fortsatt kontakt hver uke, ofte flere ganger i uka, i snart et år nå. En kompis av meg mente at det nok er sånn at han er for brent til å tørre å satse på noen igjen. Det kan jo hende det er slik med han her også, ja. ts Anonymkode: f8ba8...b41
krs1996 Skrevet 19. mai 2016 #19 Skrevet 19. mai 2016 Jenta jeg har datet i litt over en måneds tid. Ho vil ikke kysse, klemme osv... ofte opptatt og "har ikke tid". Men så har vi nå snakket om det, og ho er jo faktisk interessert. Jeg er forelska i ho, og tror faktisk ho er forelska i meg (ho har hintet mot det etter at jeg spurte om ho var interessert.) Ho sliter litt psykisk med litt forskjellige ting virker det som. Det vises ikke veldig godt, men er nok derfor ho ikke vil kysse og klemme noe særlig, da det virker som ho er redd for å bli såra og har litt sosial angst. Så ho sier ho trenger tid. Ja, da skal ho få tid. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #20 Skrevet 19. mai 2016 10 timer siden, krs1996 skrev: Jenta jeg har datet i litt over en måneds tid. Ho vil ikke kysse, klemme osv... ofte opptatt og "har ikke tid". Men så har vi nå snakket om det, og ho er jo faktisk interessert. Jeg er forelska i ho, og tror faktisk ho er forelska i meg (ho har hintet mot det etter at jeg spurte om ho var interessert.) Ho sliter litt psykisk med litt forskjellige ting virker det som. Det vises ikke veldig godt, men er nok derfor ho ikke vil kysse og klemme noe særlig, da det virker som ho er redd for å bli såra og har litt sosial angst. Så ho sier ho trenger tid. Ja, da skal ho få tid. Å, du høres ut som en fin kar! Bra du gir henne den tiden hun trenger Fint du fikk svar på at hun er interessert, vondt å gå rundt og lure. Min situasjon har ikke endret seg, men jeg blir så forvirra. Har jo lært litt av dette, da, og vet at ting ikke alltid er slik de virker. ts Anonymkode: f8ba8...b41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå