AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #21 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, exictence skrev: Ser den! Behøver ikke handle om at man har problemer med å ha de på vennelisten. Jeg har noen på vennelisten jeg ikke har noen interesse av å følge med på, men det forstyrrer meg ikke at de er der. Men har slettet noen som legger ut ting gang på gang jeg syntes har vært negativt og som jeg ikke vil se. Hvis du snakker om FB, kan du trykke til øverst til høyre på v på posten på newsfeeden, at du ikke vil følge den personen , det gjør jeg med folk jeg synes poster mye uintressant og ville få opp lengre på newsfeeden,men likevel ønsker å holde/har kontakt(en) med Anonymkode: 30bcd...d0a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #22 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvis du snakker om FB, kan du trykke til øverst til høyre på v på posten på newsfeeden, at du ikke vil følge den personen , det gjør jeg med folk jeg synes poster mye uintressant og IKKE ville få opp lengre på newsfeeden,men likevel ønsker å holde/har kontakt(en) med Anonymkode: 30bcd...d0a "ikke Anonymkode: 30bcd...d0a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #23 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for svar! 😀 tror dere har rett i det. Heldigvis gir ikke akkurat jeg med dørene selv. Og ballen ligger definitivt hos ham. Men er ikke første gangen jeg opplever noe slikt. Og denne fyren skal slippe å sole seg i min glans. Bekreftelse får han hente andre steder. Venter et par uker, og etter det er dette en person jeg aldri vil ha noe med å gjøre. Men synes det er interessant likevel, stadig vekk menn holder på sånn. Mer og mer slik jeg har oppfattet det fra andre også. Liker ikke når menn bruker sleipe triks! Det er for oss damer 😉 Anonymkode: 229e4...dc1 Dødsbra! og jeg kjenner meg garantert i igjen, skjønner meg ikke på menn noen ganger Anonymkode: 30bcd...d0a
exictence Skrevet 12. mai 2016 #24 Skrevet 12. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du snakker om FB, kan du trykke til øverst til høyre på v på posten på newsfeeden, at du ikke vil følge den personen , det gjør jeg med folk jeg synes poster mye uintressant og ville få opp lengre på newsfeeden,men likevel ønsker å holde/har kontakt(en) med Anonymkode: 30bcd...d0a Takk for informasjonen Føler ikke at det er aktuelt. De fleste ting sjenerer meg ikke at blir lagt ut. Jeg skummer bare forbi. Men har opplevd noen som har lagt ut ting som latterliggjør andre eller noe politisk feil eler veldig arrogant. Da sletter jeg heller vedkommende. Godtar jo selvsagt at man har forskjellig syn på ting, men hvis noen er direkte ufine eller stygge mot dyr (som jeg hadde et tilfelle med, fysj), kan jeg like godt la være å ha de på vennelisten.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #25 Skrevet 12. mai 2016 15 timer siden, Isabel70 skrev: Får en følelse av en fyr som har x antall damer på lista som han kan kontakte om han kjeder seg. Enig. Anonymkode: aa79a...b76
Gjest O.G. Skrevet 12. mai 2016 #26 Skrevet 12. mai 2016 15 timer siden, Isabel70 skrev: Får en følelse av en fyr som har x antall damer på lista som han kan kontakte om han kjeder seg. Samme sier jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #27 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, exictence skrev: Takk for informasjonen Føler ikke at det er aktuelt. De fleste ting sjenerer meg ikke at blir lagt ut. Jeg skummer bare forbi. Men har opplevd noen som har lagt ut ting som latterliggjør andre eller noe politisk feil eler veldig arrogant. Da sletter jeg heller vedkommende. Godtar jo selvsagt at man har forskjellig syn på ting, men hvis noen er direkte ufine eller stygge mot dyr (som jeg hadde et tilfelle med, fysj), kan jeg like godt la være å ha de på vennelisten. Ga deg råd utifra hva du skrev. Ellers så er enig med det siste du skriver Anonymkode: 30bcd...d0a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #28 Skrevet 12. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for svar! 😀 tror dere har rett i det. Heldigvis gir ikke akkurat jeg med dørene selv. Og ballen ligger definitivt hos ham. Men er ikke første gangen jeg opplever noe slikt. Og denne fyren skal slippe å sole seg i min glans. Bekreftelse får han hente andre steder. Venter et par uker, og etter det er dette en person jeg aldri vil ha noe med å gjøre. Men synes det er interessant likevel, stadig vekk menn holder på sånn. Mer og mer slik jeg har oppfattet det fra andre også. Liker ikke når menn bruker sleipe triks! Det er for oss damer 😉 Anonymkode: 229e4...dc1 Hvorfor gidde og utsette det et par uker? Høres ut som han har deg rundt fingern. Anonymkode: e98ce...dc0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå