AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Såå... greia er at i høst datet jeg en fyr som etter mye om og men endte med ingenting. Jeg var betatt av fyren, vi datet/tekstet konstant i tre måneder. Jeg fikk aldri ut av ham hva han egentlig ville med meg. En voksen fyr som stadig vekk fortalte meg at han var interessert i et seriøst forhold. Likevel avviste han meg rundt juletider. "Greit nok", tenkte jeg da det skjedde, da det hadde vart og rukket nok til at usikkerheten rundt hva han egentlig var interessert i med meg begynte å kjede meg.. snap og all kontakt ble brutt. Jeg slettet han fra alle sosiale medier etter dette. Done deal, for min del. Hadde ikke følelser for fyren. Plutselig for et par måned siden fikk jeg forespørsel på nytt på snapchat fra han. La ham til, sendt noen sporadiske snaps, men ikke mer enn det. Han har sendte en del, men vanskelig å si om han bare er en ivrig snapper til mange. Chattet litt også, god tone mellom oss. Jeg foreslo en øl en dag, noe han var interessert i. Men hørte aldri noe mer. Ukene bare gikk, og jeg syntes det ble merkelig å få snaps av hverdagen til en fyr jeg aldri møter. Rimelig uinteressant. Slettet han derfor igjen, og tenkte at fyren er veldig merkelig.. Såå..en kveld sitter jeg på tinder (slettet meg noen måneder) og han dukker opp igjen. Trykker like" på han nok en gang (litt pga nysgjerrigheten skyld) og vi får match igjen. Skriver til han da, og det er lett og god tone mellom oss. Sa da til han at jeg hadde invitert han med ut flere ganger, men han virket ikke interessert. Men joda, det var han. Han hadde bare vært så opptatt.. jeg måtte bare invitere.. Men jeg skjønner ikke bæret! Han var jo ikke interessert da vi datet?? Og likevel prøver han å holde kontakten med meg. Uten at han egentlig viser interesse når han først har mulighet. Begynner å bli passe patetisk. Men jeg er mer nysgjerrig. Kan noen hjelpe meg å forstå hva dette egentlig kan tolkes som? Bekreftelse? Nysgjerrighet fra hans side? Men så spennende kan det da ikke være heller.. Anonymkode: 229e4...dc1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Holde deg på gress. Anonymkode: 8a7c1...ab6 4
Dricka Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Jeg hadde ikke orka. Hadde ikke snakka mer med han og sletta han. Hadde blitt usikker og lei av en så vinglete fyr. 4
Gjest ashanti Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 For et surr. For å si det slik; han er neppe så fryktlig interessert. Da hadde han jobba hardt for å sørge for at du ble hans og det kan man vel ikke akkurat si at denne fyren gjør. Det er mye snakk, men lite handling, du har jo t.o.m invitert han ut igjen etter at han avviste deg, og han klarte ikke engang da å få ting til å skje, men lot det renne ut i sanden. Han liker vel å ha litt oppmerksomhet og følelsen av å vite at en dame er keen på han. Jeg hadde kuttet kontakten for godt og ikke gitt han noe mer oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Du er blitt lurt trill rundt, og fortsetter å gå 5 på. Ta lærdom av erfaringene du har gjort nå, og ikke fortsett å leve i håpet. Anonymkode: e98ce...dc0 2
Gjest Hapi Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 Får en følelse av en fyr som har x antall damer på lista som han kan kontakte om han kjeder seg.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Det er ikke noe som heter "opptatt", man prioriterer det man har lyst til. og hadde denne fyren vært interessert så hadde han klart å sette av tid til en øl en kveld, han hadde også tatt initativ til å møtes, ikke lagt det på deg slik at han kan la være å svare neste gang. Ville heller bedt han ta kontakt dersom han ville (ikke skriv om/når han har tid) møtes en dag. Tenk hva du ønsker, ikke omvendt. Ballen har vært på han sin side lenge. Anonymkode: 0f0b1...41a 5
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 drop han som man dropper dårlige vaner, også vil du takke deg selv for avgjørelsen i fremtiden. forteller deg rett ut nå at han bare leker med deg og bare vil kose litt, så blir det rinse & repeat. absolutt ikke verdt tiden din - og ikke verdt å investere følelser i en douche som egentlig kun er keen på deg når han er kåt og ikke er mann nok til å si det rett ut, så han velger å ta den enkle måten "jajaja vi liker hverandre bla bla" 100% bs.
Teethgrinding Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 Han leker seg! Ser du virkelig ikke det? Hvis det er mer seriøst, at man plutselig blir interessant etter å ha blitt halvveis ghosted, mener jeg det er et stort warning sign. Det betyr ofte at man er valg nr 2 eller verre. Dette gjelder vel neppe for TS. Hun er ikke et valg engang sånn som dette surret foregår. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 Høres ut som noen du har det best uten. Han behandler deg dårlig! Anonymkode: 1d3a0...0b5 1
lillsunshine Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 Han er bare ikke interessert nok i deg til å gjøre noe ut av det. Men han synest det er greitt å ha deg som reserve og derfor avviser han deg ikke tvert. Det er den brutale sannheten. Ingen er så opptatt i så mange måneder. Hadde han vært tilstrekkelig interessert hadde han gjort noe med det. Du har vært klar og tydelig så det er ikke det det står på. Det er bare ikke verdt det. 2
Vilali Skrevet 12. mai 2016 #12 Skrevet 12. mai 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe som heter "opptatt", man prioriterer det man har lyst til. og hadde denne fyren vært interessert så hadde han klart å sette av tid til en øl en kveld, han hadde også tatt initativ til å møtes, ikke lagt det på deg slik at han kan la være å svare neste gang. Ville heller bedt han ta kontakt dersom han ville (ikke skriv om/når han har tid) møtes en dag. Tenk hva du ønsker, ikke omvendt. Ballen har vært på han sin side lenge. Anonymkode: 0f0b1...41a Signerer denne! Er man interessert klarer man også å "lage seg tid" til å møtes. Alt handler om priotiteringer! Han er rett og slett ineteressert nok. 1
makkapakka Skrevet 12. mai 2016 #13 Skrevet 12. mai 2016 Nå er han din helt til en annen som er spennende dukker opp 1
exictence Skrevet 12. mai 2016 #14 Skrevet 12. mai 2016 Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt initiativ til noen ting med ham. Hadde nok ikke fjernet ham heller, bare rett og slett ikke brydd meg til å ta initiativ til noe. Men hvis du ikke liker å ha noen forbindelse, så fjern han vekk fra alle forbindelser. 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan noen hjelpe meg å forstå hva dette egentlig kan tolkes som? Bekreftelse? Nysgjerrighet fra hans side? Men så spennende kan det da ikke være heller.. Anonymkode: 229e4...dc1 Du har nok svaret selv. Det er sikkert litt spennende for han å se hvor interessert du egentlig er. Alle liker å "sole seg". Men det synes jeg ikke du skal gi, når han tydeligvis bare vil sole sitt ego.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #15 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, exictence skrev: Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt initiativ til noen ting med ham. Hadde nok ikke fjernet ham heller, bare rett og slett ikke brydd meg til å ta initiativ til noe. Men hvis du ikke liker å ha noen forbindelse, så fjern han vekk fra alle forbindelser. Du har nok svaret selv. Det er sikkert litt spennende for han å se hvor interessert du egentlig er. Alle liker å "sole seg". Men det synes jeg ikke du skal gi, når han tydeligvis bare vil sole sitt ego. Hva er denne greia om at man ikke skal vise at man ikke bryr seg, ved å ikke slette/fjernet han? Jeg bryr meg ikke om hva den andre personen tenker om at jeg har slettet h"n, får den personen en high på at jeg bryr meg fint for dem-jeg skal jo ikke ha noe kontakt med de, så hva spiller det noe rolle om hva de tenker? Jeg synes greit å signalesere at den oppførselen er ikke ok, og jeg har respekt nok for meg selv å si ifra, og pluss er de ikke på min venneliste lengre slipper jeg deale med de. Skulle de sende meg en beskjed, tar jeg det derifra,men den andre personen hadde ikke får særlig mye sjanser og antagelivis hadde det gått en liten stund før jeg hadde godtatt requiesten. Men dette skjer jo velden sjedent og skjer det ofte slik med TS, så kutt at han ut,over alt. Anonymkode: 30bcd...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #16 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, exictence skrev: Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt initiativ til noen ting med ham. Hadde nok ikke fjernet ham heller, bare rett og slett ikke brydd meg til å ta initiativ til noe. Men hvis du ikke liker å ha noen forbindelse, så fjern han vekk fra alle forbindelser. Du har nok svaret selv. Det er sikkert litt spennende for han å se hvor interessert du egentlig er. Alle liker å "sole seg". Men det synes jeg ikke du skal gi, når han tydeligvis bare vil sole sitt ego. Enig. Anonymkode: 30bcd...d0a
exictence Skrevet 12. mai 2016 #17 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er denne greia om at man ikke skal vise at man ikke bryr seg, ved å ikke slette/fjernet han? Jeg bryr meg ikke om hva den andre personen tenker om at jeg har slettet h"n, får den personen en high på at jeg bryr meg fint for dem-jeg skal jo ikke ha noe kontakt med de, så hva spiller det noe rolle om hva de tenker? Jeg synes greit å signalesere at den oppførselen er ikke ok, og jeg har respekt nok for meg selv å si ifra, og pluss er de ikke på min venneliste lengre slipper jeg deale med de. Skulle de sende meg en beskjed, tar jeg det derifra,men den andre personen hadde ikke får særlig mye sjanser og antagelivis hadde det gått en liten stund før jeg hadde godtatt requiesten. Men dette skjer jo velden sjedent og skjer det ofte slik med TS, så kutt at han ut,over alt. Anonymkode: 30bcd...d0a Visste ikke at det var en "greie" å ikke vise at man ikke bryr seg. Ikke derfor jeg ikke hadde slettet. Men forstod det hadde vært litt frem og tilbake, så hadde nok bare droppet å gjøre noe mer i det hele tatt. Men har Ts litt problemer med å ha han som følger/venn, så slett ham. Jeg hadde heller ikke brydd meg om hva andre tenker, så kunne godt fjernet ham....eller latt være. Enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #18 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, exictence skrev: Visste ikke at det var en "greie" å ikke vise at man ikke bryr seg. Ikke derfor jeg ikke hadde slettet. Men forstod det hadde vært litt frem og tilbake, så hadde nok bare droppet å gjøre noe mer i det hele tatt. Men har Ts litt problemer med å ha han som følger/venn, så slett ham. Jeg hadde heller ikke brydd meg om hva andre tenker, så kunne godt fjernet ham....eller latt være. Enkelt og greit. Handler jo ikke om ha problemmer,men hvis man ikke vil ha noe kontakt med noen, hvorfor ha de på vennelisten? Men nå skal jeg innrømme at min venneliste er liten ca 130 stk og jeg sletter folk med jevne mellomrom som jeg ikke har kontakt med eller ikke vil ha kontakt med. Ser ikke poenget med at de skal "tilgang til mitt liv" da. Og jeg har null intresse av å ha "tilgang til dems liv". Anonymkode: 30bcd...d0a 2
exictence Skrevet 12. mai 2016 #19 Skrevet 12. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Handler jo ikke om ha problemmer,men hvis man ikke vil ha noe kontakt med noen, hvorfor ha de på vennelisten? Men nå skal jeg innrømme at min venneliste er liten ca 130 stk og jeg sletter folk med jevne mellomrom som jeg ikke har kontakt med eller ikke vil ha kontakt med. Ser ikke poenget med at de skal "tilgang til mitt liv" da. Og jeg har null intresse av å ha "tilgang til dems liv". Anonymkode: 30bcd...d0a Ser den! Behøver ikke handle om at man har problemer med å ha de på vennelisten. Jeg har noen på vennelisten jeg ikke har noen interesse av å følge med på, men det forstyrrer meg ikke at de er der. Men har slettet noen som legger ut ting gang på gang jeg syntes har vært negativt og som jeg ikke vil se.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #20 Skrevet 12. mai 2016 TS her. Takk for svar! 😀 tror dere har rett i det. Heldigvis gir ikke akkurat jeg med dørene selv. Og ballen ligger definitivt hos ham. Men er ikke første gangen jeg opplever noe slikt. Og denne fyren skal slippe å sole seg i min glans. Bekreftelse får han hente andre steder. Venter et par uker, og etter det er dette en person jeg aldri vil ha noe med å gjøre. Men synes det er interessant likevel, stadig vekk menn holder på sånn. Mer og mer slik jeg har oppfattet det fra andre også. Liker ikke når menn bruker sleipe triks! Det er for oss damer 😉 Anonymkode: 229e4...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå