AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Tenk deg at du dro på date, men ikke var interessert i å dra på date med denne personen på nytt. Personen sender deg venneforespørsel på fb, hadde du godkjent? Anonymkode: 489e0...9c9
Teethgrinding Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Ja. Du vet aldri når du treffer folk igjen senere. Det er det klart beste å være hyggelig og sosial fremfor å lukke døren og late som om man aldri har truffet hverandre senere. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 10 timer siden, Arcturus skrev: Ja. Du vet aldri når du treffer folk igjen senere. Det er det klart beste å være hyggelig og sosial fremfor å lukke døren og late som om man aldri har truffet hverandre senere. Dette ! Anonymkode: 085bb...e63 2
Juniper Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Kommer vel an på ens forhold til facebook, og hvilken strategi man har rundt det med venner. Men om den ene er interessert men ikke den andre er det ikke nødvendigvis lurt å gi de fri tilgang til info. 1
avida30 Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 Nei, det kan både gi han falske forhåpninger pluss at jeg vil ikke at en date jeg avslo og person jeg sannsynligvis aldri treffer igjen skal vite noe mer om meg eller hva jeg gjør i livet / se facebook bildene og profilen min og oppdateringer fra meg. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 Godkjenner ingen på fb som ikke er venner eller nære bekjente. Så nei, ingen dater blir akseptert før de evt går over til å bli kjæreste eller venn. Anonymkode: 67804...4a3
Cambria Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 Vet denne personen at du ikke ønsker å treffes igjen? Isåfall ville jeg godkjent personen som venn om jeg hadde godkjent "alle" som venner. Om personen ikke vet det, eller jeg hadde vært restriktiv på hvem jeg godkjente som venner ville jeg ikke godkjent denne personen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå