Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt "pen i virkeligheten -stygg på bilder" tråden. Men jeg lurer, har alltid fått høre at jeg er vakker, søt og pen. Men etter å se bilder av meg selv tatt med mobilkamera - som sikkert er de eneste bildene som er tatt av meg de siste årene ser jeg bare rar ut. Har lest at det er fordi det er speilvendt, mobilkameraet, lys og skygger som gjør det men har i det siste begynt å lure på om jeg faktisk har blitt  så stygg med årene??? Sant å sies vet jeg at jeg ikke er fotogen i det hele tatt men på video kjenner jeg igjen meg selv.

Jeg blir jo fin på et av ca 1000 bilder!! Helt skeiv i trynet og ikke noe  å se på i det hele tatt. Men så har jeg prestert å ta noen bilder av meg selv i profil, da - siden jeg sikkert holder på å bli helt ko-ko. Og da blir jeg forvirret for jeg er jo helt nyyydelig i profil! Kjempesøt og vakker. 

Så jeg lurer på om jeg da kan være så stygg? Siden jeg har så pen profil? Er det mulig å bare være pen i profil?:sprettoy:

Anonymkode: 55d66...fd3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tror ikke problemet ditt er hvorvidt du er stygg eller pen, men det er din overopptatthet av ditt eget utseende. Hvis dette er noe du bruker mye tid på (siden du skriver at du har tatt 1000 bilder av deg selv), så ville jeg anbefalt deg å gjøre noen inngrep i din egen rutine slik at du klarer å jobbe med dette. Det er ikke sunt å være så overfokusert på seg selv og sitt utseende. 

Ellers, ja det er mulig å ha pen profil, og ikke så pen front, og omvendt pen front, men ikke pen profil. Det er også vanlig at man selv ikke synes man er fotogen, eller ser bra ut på bilder. Når man ser seg i speilet så finner man de riktige vinklene, men på et bilde blir det ikke helt det samme. Dette er likevel ikke noe jeg synes du skal bruke mer tid på. Det at du blir koko av det viser at du trenger å jobbe med deg selv og dette. Prøv å bruke tiden på andre ting, og kanskje se din verdi i andre ting enn din ansikts-skjønnhet. 

Mest sannsynlig er du søt og pen, både i profil og ellers, siden folk sier det, og du selv kaller deg "kjempesøt og vakker" i profil. 

Skrevet (endret)
25 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg tror ikke problemet ditt er hvorvidt du er stygg eller pen, men det er din overopptatthet av ditt eget utseende. Hvis dette er noe du bruker mye tid på (siden du skriver at du har tatt 1000 bilder av deg selv), så ville jeg anbefalt deg å gjøre noen inngrep i din egen rutine slik at du klarer å jobbe med dette. Det er ikke sunt å være så overfokusert på seg selv og sitt utseende. 

Ellers, ja det er mulig å ha pen profil, og ikke så pen front, og omvendt pen front, men ikke pen profil. Det er også vanlig at man selv ikke synes man er fotogen, eller ser bra ut på bilder. Når man ser seg i speilet så finner man de riktige vinklene, men på et bilde blir det ikke helt det samme. Dette er likevel ikke noe jeg synes du skal bruke mer tid på. Det at du blir koko av det viser at du trenger å jobbe med deg selv og dette. Prøv å bruke tiden på andre ting, og kanskje se din verdi i andre ting enn din ansikts-skjønnhet. 

Mest sannsynlig er du søt og pen, både i profil og ellers, siden folk sier det, og du selv kaller deg "kjempesøt og vakker" i profil. 

Endret av naivsuper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...