Gå til innhold

oralsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alle i parforhold oralsex?

Hvor ofte? 

Gjør dere det alltid på hverandre, eller er det en som liker det bedre enn den andre?

Anonymkode: d54d9...09c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si om alle har det, men tror det er ganske vanlig. Vi har det av og til, og jeg tror han liker bedre å slikke enn jeg liker å suge. Men jeg suger han for det noen ganger, for han liker det så godt. 

Anonymkode: e0e23...8ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med eksen slikket han meg hver gang vi hadde sex. Jeg sugde han ca 2 av 5 ganger. Med nåværende kjæreste slikker han meg bare en gang i mnd eller to :( jeg suger han hvertfall 40% av gangene vi har sex 

Anonymkode: 9a71c...782

Skrevet

Vi har ca alltid oral før vi har sex. Jeg elsker å suge han, så jeg bruker å starte og avslutte sexen med det. Jeg er ikke like stor fan av slikking som han, så det skjer litt sjeldnere enn suging. Men det er mer regel enn unntak av han gjør det før sex..

Gjest Tamsi
Skrevet

Aldri. Jeg liker ikke å bli slikket, og han kommer ikke av å bli sugd. 

Skrevet

Ja, stort sett hver gang.. I en eller annen form.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir typen min oralsex, men han gjør det aldri tilbake.... Han påstår det er fordi han ikke har erfaring med det, men altså øvelse gjør mester?! Så nå får ikke han noe heller. Mener dette skal gå begge veier.

Anonymkode: 80f48...e1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir typen min oralsex, men han gjør det aldri tilbake.... Han påstår det er fordi han ikke har erfaring med det, men altså øvelse gjør mester?! Så nå får ikke han noe heller. Mener dette skal gå begge veier.

Anonymkode: 80f48...e1f

Bra ikke gi han noe når han ikke gir deg. Han får prøve seg frem og du får instruere han, men om han ikke er interessert i å lære så fuck han!  da får han klare seg uten blowjob han også 

Anonymkode: 9a71c...782

• Liker 1
Gjest Fjotteri
Skrevet

Ikke alle gjør det, nei. 

Min første "kjæreste" gjorde jeg det aldri på fordi jeg ikke hadde lyst. 

Nå er det en sentral del av sexlivet, utover bare forspill vil jeg si. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...