Solan Gundersen Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Det er en gutt jeg liker godt.... Han er en som liker å spille fotball og basketball og jeg prøver og snakke med han, men jeg er en jente som ikke er så flink til å snakke og er sjenert... Hva gjør jeg for å få han til å like meg?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Si noe eller, bli veldig god i basketball eller fotball. Anonymkode: 4890b...978
Solan Gundersen Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si noe eller, bli veldig god i basketball eller fotball. Anonymkode: 4890b...978 i gymmen på skolen så kunne vi velge mellom litt forskjellige ting så jeg valgte basketball og det gjorde han også så jeg fikk hen til å lære meg det, men føler liksom ikke at jeg bare er en "venn". Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Virker som du er litt på rett spor, ved å vise interesse for hans interesser m.m. Vær blid, smil til han, se på han mye, øyekontakt osv. Dra på samme fester hvis det er mulig, så kanskje noe skjer etter hvert. Anonymkode: 3b040...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå