Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er ei 28 år gammel jente som nylig har flytta til Bøler. Har en del kilo ekstra på kroppen, og ønske å komme meg i aktivitet ved å bruke den fantastiske Østmarka vi har rett utenfor døra. Jeg ønsker noen å gå tur sammen med, som er på ca samme nivå som meg. 

Jeg har ikke kondisjon til å jogge eller gå "power-walk" i mer enn noen hundre meter. Jeg pleier å gå så jeg blir andpusten men fremdeles i pratetempo. I oppoverbakker blir det ofte stopp på pratinga til fordel for pusten. Om jeg holder et slikt tempo kan jeg gå i 2-3 timer. Ønsker å gå med noen hvor jeg slipper å være flau over nivået mitt, og ønsker noen som kanskje har samme mål som meg så vi kan være et positivt dytt i hverandres hverdag. Tenker vi kan gå turer på 30min-2 timer, alt avhengig av hva vi får tid og lyst til!

Jeg trenger turvenn i ukedagene, helst tirsdager, onsdager eller torsdager, og kanskje innimellom i helgene. 

Det er en fordel om du bor nært Bøler senter, eller langs t-bane linje 3 østover slik at terskelen for å møtes ikke blir så høy. Det er også en fordel om du er en omgjengelig og trivelig person! Alder spiller ingen rolle 😊 

Anyone? 

Anonymkode: 6cdfa...442

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å presisere at det er kveldstur jeg snakker om 😊 Sånn mellom 19-22! 

Håper på treff! :)

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med letingen etter en venn :) Bøler er fint! Marka er fin! Dette blir bra!

Anonymkode: 11cce...2ee

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg er ei 28 år gammel jente som nylig har flytta til Bøler. Har en del kilo ekstra på kroppen, og ønske å komme meg i aktivitet ved å bruke den fantastiske Østmarka vi har rett utenfor døra. Jeg ønsker noen å gå tur sammen med, som er på ca samme nivå som meg. 

Jeg har ikke kondisjon til å jogge eller gå "power-walk" i mer enn noen hundre meter. Jeg pleier å gå så jeg blir andpusten men fremdeles i pratetempo. I oppoverbakker blir det ofte stopp på pratinga til fordel for pusten. Om jeg holder et slikt tempo kan jeg gå i 2-3 timer. Ønsker å gå med noen hvor jeg slipper å være flau over nivået mitt, og ønsker noen som kanskje har samme mål som meg så vi kan være et positivt dytt i hverandres hverdag. Tenker vi kan gå turer på 30min-2 timer, alt avhengig av hva vi får tid og lyst til!

Jeg trenger turvenn i ukedagene, helst tirsdager, onsdager eller torsdager, og kanskje innimellom i helgene. 

Det er en fordel om du bor nært Bøler senter, eller langs t-bane linje 3 østover slik at terskelen for å møtes ikke blir så høy. Det er også en fordel om du er en omgjengelig og trivelig person! Alder spiller ingen rolle 😊 

Anyone? 

Hei! Er like gammel som deg, og går mye rundt Østensjøvannet. Bor på Høyenhall (Bryn). :) 

Anonymkode: 6c002...596

AnonymBruker
Skrevet

Hallo!! Hva er greia om å skrive som AB??

Anonymkode: 3e1f9...abd

AnonymBruker
Skrevet

Et tips for å komme seg mer ut selv om man ikke har noen å gå sammen med i Østmarka: Ola Dilt! http://turorientering.no/oppsal/

Anonymkode: cb7f9...a31

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
På 5/11/2016 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Hei,

Anyone? 

Fremdeles på leting? I samme situasjon som deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...