AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Jeg har alltid tenkt at jeg har lys hud (og dermed lyse hår på leggene) så trenger ikke shave leggene. Har gått i skjørt hele uka og har aldri shavet. Plutselig hører jeg en annen jente med lys hud snakke om at hun ikke kan gå i skjørt før hun har shavet leggene. Hun har også lyse hår. Da slo en tanke meg, synes alle jeg ser ut som et troll der jeg går ned ushavede legger? Kan man ikke gå i skjørt uten å shave? Er jo opptatt av å se feminin ut, men trodde ikke vi med lys hud måtte shave... men nå ble jeg usikker! Anonymkode: ed898...62d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Det bestemmer du helt selv. Om du ønsker å barbere gjør du det, om ikke lar du være. Det samme med hun andre jenta du overhørte. Tviler på at du ser ut som et troll uten barberte legger. Anonymkode: a6913...14e 2
applestories Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo opptatt av å se feminin ut, men trodde ikke vi med lys hud måtte shave... men nå ble jeg usikker! Hva har hudfargen med dette å gjøre? Jeg har også lys hud, men mye tykt, mørkt hår, og barberer derfor leggene. Dersom jeg ser noen med lyse hår på leggene, som altså ikke barberer dem, tenker jeg at de er heldige som slipper. Ser altså ingen grunn til å barbere lyse hår på leggene, 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Man skal gå ganske nærme for å se det, spesielt lyse hår. Men du gjør akkurat som du vil. Det har blitt en sosial norm, men syns det er kult når jenter gir litt faen i det. Anonymkode: dc6d2...9b1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Jeg har en kollega på jobb som hver sommer skryter av at hun ikke trenger barbere leggene, for hun har bare små (søte) hår, heeelt usynlige. Jada, jeg lurer alltid hvilket speil hun har hjemme, eller om hun har sett seg i speilet Har du TS sett deg i speilet, og det virkelig er små lyse hår, så er det vel ikke nødvendig å barbere Anonymkode: fa1f1...f3d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 IKKE START MED BARBERING! Altså.. hvis du har klart å la være helt til nå, så ikke begynn. Jeg hadde myke hår men barberte og bare stubbene vokser ut igjen. heLT jævlig. Ja, man kan vokse osv, men det koster da penger.. Anonymkode: fa57c...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #7 Skrevet 11. mai 2016 Jeg har lys hud, og tynne hår på leggene som er sånn midt mellom lyse og mørke. Jeg barberer de av egen velvære. Synes ikke det er fint når jeg ikke har barbert dem. Anonymkode: 1addb...b8e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #8 Skrevet 11. mai 2016 Det pleier jo ikke nødvendigvis å synes så veldig godt til vanlig. Men hvis det kommer direkte sollys på synes det jo litt ekstra. Tviler på fleste legger merke til det når du bare går forbi. Selv fjerner jeg hår på leggen, det er ikke så veldig synlig. Men jeg kjenner de jo hvis jeg tar på leggene. Anonymkode: 24110...f12
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 Det heter barbert og når du bruker store bokstaver, virker det som om du skriker Anonymkode: c5d5a...b8e 1
Gjest Yellowrose Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 Den 11. mai 2016 at 20.57, applestories skrev: Hva har hudfargen med dette å gjøre? Jeg har også lys hud, men mye tykt, mørkt hår, og barberer derfor leggene. Dersom jeg ser noen med lyse hår på leggene, som altså ikke barberer dem, tenker jeg at de er heldige som slipper. Ser altså ingen grunn til å barbere lyse hår på leggene, Enig
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #11 Skrevet 14. mai 2016 Jeg har også helt lyst hår, men det skinner i sola og det kjennes når noen tar på leggene mine. Jeg barberer fordi jeg synes det ser ustelt ut med hår på leggene, uansett farge. Vet hår er naturlig osv, men likevel. Når du har leggene over skuldrene på en fyr er det greit at han ikke holder rundt borrelås liksom. Anonymkode: 6e002...e05 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #12 Skrevet 15. mai 2016 Selvsagt ditt valg, men hårete legger ser ikke bra ut! Anonymkode: 92661...1dd
neon_sun Skrevet 15. mai 2016 #13 Skrevet 15. mai 2016 Jeg har veldig lite hår på beina og de jeg har er helt lyse. Har aldri fjernet de. Veldig glad jeg slipper det styret :-)
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #14 Skrevet 15. mai 2016 Ikke barber!!! Angrer sykt på at jeg gjorde det noen ganger. Stoppet for vil ikke få stive hår. Nå er de bare lange mye lengre enn hva de var før jeg barberte! Føler jeg har pels Anonymkode: 5ce38...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå