Gå til innhold

den perfekte julegave, jeg har den!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

i år skal jeg lage en fin julegave til dem som faktisk har alt fra før... sånn som bestemødre og slikt... kjøper en liten kurv som jeg knyter en rød sløyfe på også fyller jeg den med smått og godt... det kan fort bli dyrt det også men ikke om du handler inn fra sånne rimelige butikker.

men noen som vet hvor man får kjøpt sånne små billigekurver?

eller var dette en dum gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er en veldig fin gave (som jeg har foreslått her på KG ofte). Men jeg gir nødig samme gave flere ganger, så det fungerer bare ett år og neste jul har man samme problem.

Skrevet

supert!!!

men vet ikke hvor de har kurver.

sjekket Nille, panduro, hobbybutikker, ikea og sånt?

Skrevet
Jeg synes det er en veldig fin gave (som jeg har foreslått her på KG ofte). Men jeg gir nødig samme gave flere ganger' date= så det fungerer bare ett år og neste jul har man samme problem.

.. ikke hvis du fyller den med små spiselige julegaver ..

Skrevet

sjekket ut ikea der har de en rimelig kurv nå til 9 kr faktisk.. men det er litt stor kanskje den må jo fylles opp mener jeg, og da kan det fort bli litt dyrt igjen..

ja hva putter man oppi??

Skrevet

Tiimari har rimelige kurver.

Det går også fint å kle en eske med et fint papir og sette en sløyfe på. Eller å lage/kjøpe en fin papirpose.

Det er fint å holde seg til ETT tema i slike kurver/esker.

F.eks kaffe og julegodt.

Eller to gjestehåndklær, noen fine såper, en skrubb til dusjen og badesalt.

En venninne laget en super kurv til søsteren sin. En asiatisk kokebok, drøssevis med krydder (fra innvandrerbutikker = billig), nudler, en wok osv.

Vi pleier å lage kurv til de gamle i familien. De har som regel alt fra før, så de setter pris på forbruksvarer. Julekaffe, en delfiakake, marsipan, hjemmelaget konfekt, sylte osv. Alltid like populært.

Skrevet

Å for en glimrende ide!!! Den kjøper jeg! De har billige kurver på jysk også...kanskje en ide å kjøpe en kurv de kan bruke til litt av hvert etterpå også? Ikke det at jeg tror besta liker sånne kurver da men..innholdet blir vel mer populært! :ler:

Skrevet

Slike kurver er et supert gavetips! Jeg pleier å putte oppi en liten eske med hjemmelaget sjokokrisp også - koster lite, men gjør det veldig personlig.

Skrevet

Vi gir en slik kurv til oldemor hvert år, men vi gir i en eske da. :ler:

Og den fyller vi med alt fra konfekt til såpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...