AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Jeg gikk fra far til min sønn for 6 år siden. Han har personlighetsforstyrrelser. Far har samvær med sønnen min. Sønnen min har nå beynt å spørre spm om barnefar og meg sitt tidligere forhold. Han spør om jeg ikke like pappa osv. Jeg vet ikke hva jeg skal svare og hvor mye evt jeg skal fortelle sønnen min. Sønnen min er 9 år. Noen forslag til hvordan jeg skal håndtere dette? Anonymkode: 9be8b...190
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Merkelig. Far til mitt barn mistet retten til å ha barnet pga psykisk vold. Er du sikker på at gutten ikke tar skade av det? Jeg ble fortalt at barn tar større skade av psykisk enn fysisk vold. Jeg fikk hjelp av helsesøster til å forklare barnet. Anonymkode: 1c839...934
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig. Far til mitt barn mistet retten til å ha barnet pga psykisk vold. Er du sikker på at gutten ikke tar skade av det? Jeg ble fortalt at barn tar større skade av psykisk enn fysisk vold. Jeg fikk hjelp av helsesøster til å forklare barnet. Anonymkode: 1c839...934 Tja, jeg har ingen bevis på at han mishandlet meg. Jeg er veldig var på hvordan sønnen min er når han kommer tilbake fra far. Takk, tenker å bruke helsesøster etter hvert Anonymkode: 9be8b...190
Aircondition Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Det er sikkert ikke dumt å kontakte helsesøster :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå