Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at hun ikke ga deg en på kjeften, det hade jeg gjort om jeg hadde vært i hennes sted.

Anonymkode: 0ab08...f02

Kvinner er voldelige kryp

Anonymkode: a4409...86b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er voldelige kryp

Anonymkode: a4409...86b

:fart2:

Anonymkode: 0d29f...61c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både du og jeg forstår at det kommer helt an på framgangsmåten din. 

Anonymkode: 18f22...105

Jeg reagerte bare på at hun trengte føle at det var plagsomt. Sjekking er da seksuell oppmerksomhet, eller? Så på definisjonen av seksuell trakassering. Den legger opp til subjektiv tolkning basert på hva HUN føler. 

5 minutter siden, Snuppi skrev:

Om du ikke ser forskjell på seksuell uønsket oppmerksomhet/trakassering og det å sjekke opp en kvinne må du holde deg unna sjekkemarkedet. 

Se på definisjonen som ble skrevet tidligere i tråden. Det holder egentlig bare at hun trenger føle at noen gir henne seksuell oppmerksomhet og at hun trenger føle at det er plagsomt.

Anonymkode: fb0bc...28c

Skrevet
22 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Strøk henne på magen og spurte hvor langt hun var på vei. Hun så på meg som om jeg var et romvesen... Visste seg at hun bare var lubben. 

Singellivet er hardt altså.

Hun var jo tydeligvis interessert i deg. Hvorfor ellers skulle hun si at hun ikke var gravid, men bare var lubben?

AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke hva det er, altså. Sint fordi du ikke kan ta på fremmede damer akkurat som det passer deg? :) 

Hæ? Nå er jeg en heterofil dame da :) Så den skjønte jeg ikke..

Anonymkode: 60330...26c

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte bare på at hun trengte føle at det var plagsomt. Sjekking er da seksuell oppmerksomhet, eller? Så på definisjonen av seksuell trakassering. Den legger opp til subjektiv tolkning basert på hva HUN føler. 

Se på definisjonen som ble skrevet tidligere i tråden. Det holder egentlig bare at hun trenger føle at noen gir henne seksuell oppmerksomhet og at hun trenger føle at det er plagsomt.

Det handler om hvordan fremgangsmåten din får henne til å føle. Om du er truende, intens eller berører henne. Jeg har blitt "sjekket" opp av slike menn. Det er forferdelig ubehagelig.

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Summers skrev:

Hun var jo tydeligvis interessert i deg. Hvorfor ellers skulle hun si at hun ikke var gravid, men bare var lubben?

Nei, jeg vet ikke jeg.. Kanskje fordi hun ikke er gravid..

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet
4 minutter siden, Summers skrev:

Det var denne sosiale kompetansen da.... :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Det handler om hvordan fremgangsmåten din får henne til å føle. Om du er truende, intens eller berører henne. Jeg har blitt "sjekket" opp av slike menn. Det er forferdelig ubehagelig.

Du vet like godt som meg at det der er bare er kverulant, skulle ikke forundre meg om at det er TS.

Gjest Snuppi
Skrevet

Du vet like godt som meg at det der er bare er kverulant, skulle ikke forundre meg om at det er TS.

En kan gi ordentlige svar for det. 

AnonymBruker
Skrevet

En kan gi ordentlige svar for det. 

Jo, seff, nå har jo den personen gitt seg da, men det er noen ganger det er såå åpentlyst at den andre parten bare skal  kverulerer og skal prøve provosere i gang en diskusjon som varer på flere sider. Alså ett troll, og det var så tydelig her, ingen er såå dumme at de ikke klarer å se forskjell mellom det å sjekke opp noen eller det å seksuel trakasering en person.

Og gang på gang ser jeg dette skjer, og en humoristisk tråd som dette ender med 10 sider pga det, istendenfor å overse det.

Men som sagt hvis du ønsker å svare,er det å bare svare og akkurat som jeg ønsker å svare deg, men jeg ser ikke noe poeng i å feede trollene :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt behovet for å tydeliggjøre dette, men la gå - å sjekke opp noen er ikke seksuell trakassering så lenge det er tydelig at den du sjekker opp er komfortabel med det. Hvis du på den annen side forsøker å sjekke opp noen, blir avvist, men likevel fortsetter, vil det kunne defineres som seksuell trakassering. Det vil si at selv om du er frastøtende og kvinnen du gjerne vil sjekke opp oppfatter det som "plagsomt" at du i det hele tatt forsøker, så er det ikke seksuell trakassering før du eventuelt trår over en grense (begynner å klå, nekter å gi deg, bruker skjellsord)

At visse ting i lovverket legger opp til en subjektiv tolkning basert på offeret er heller ikke særlig spesielt for seksuell trakassering, det samme gjelder jo for hatkriminalitet, og jeg ser ikke helt hvordan man skal kunne definere noe som "seksuell trakassering" uten en subjektiv tolkning? Tar man vekk den subjektive opplevelsen vil jo ingenting kunne defineres som seksuell trakassering med mindre det har vært vitner til stede. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Snuppi skrev:

Her er greia: Utenom berøring, hvordan definerer vi intens eller truende? Det jeg skal frem til er at det er subjektiv opplevelse som varierer fra kvnne til kvinne. DEssuten ser jeg som mann ofte at kvinner finner seg i seksuell trakassering fra veldig attraktive menn.

Gjest Snuppi
Skrevet

Jo, seff, nå har jo den personen gitt seg da, men det er noen ganger det er såå åpentlyst at den andre parten bare skal  kverulerer og skal prøve provosere i gang en diskusjon som varer på flere sider. Alså ett troll, og det var så tydelig her, ingen er såå dumme at de ikke klarer å se forskjell mellom det å sjekke opp noen eller det å seksuel trakasering en person.

Og gang på gang ser jeg dette skjer, og en humoristisk tråd som dette ender med 10 sider pga det, istendenfor å overse det.

Men som sagt hvis du ønsker å svare,er det å bare svare og akkurat som jeg ønsker å svare deg, men jeg ser ikke noe poeng i å feede trollene :)

De pleier ofte å gi seg når de får ordentlige svar ;)

Men jeg er ellers helt enig med deg om å ikke gi trollet mer for ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor prøve å sjekke opp noen som er gravid. Ei som er gravid er store sjanser for at er hun er i et forhold?

Anonymkode: 43fbe...029

Gjest Snuppi
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er greia: Utenom berøring, hvordan definerer vi intens eller truende? Det jeg skal frem til er at det er subjektiv opplevelse som varierer fra kvnne til kvinne. DEssuten ser jeg som mann ofte at kvinner finner seg i seksuell trakassering fra veldig attraktive menn.

Ingen er så korka at de ikke vet hva som sømmer seg eller ikke, om du ikke er psykisk utviklingshemmet. Du sliter gjerne med noe mentalt? Stakkars...

AnonymBruker
Skrevet

De pleier ofte å gi seg når de får ordentlige svar ;)

Men jeg er ellers helt enig med deg om å ikke gi trollet mer for ;)

Nei,jeg har vært medlem lenge nok til  vite at stemmer ikke, og det har vel du også.

Men ellers så virker det som vi er enig :)

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei,jeg har vært medlem lenge nok til  vite at stemmer ikke, og det har vel du også.

Men ellers så virker det som vi er enig :)

:)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Snuppi skrev:

Ingen er så korka at de ikke vet hva som sømmer seg eller ikke, om du ikke er psykisk utviklingshemmet. Du sliter gjerne med noe mentalt? Stakkars...

Stay classy. Fikk et ganske flott svar på det jeg lurte på tidligere i tråden fra en som ikke trengte ty til personangrep, Hvis du ikke har noe godt svar eller noe godt argument til det jeg sier, så la heller være å skrive noe.

AnonymBruker
Skrevet

Leser jo mye rart på kg, hadde det ikke vært for kg hadde jeg ikke funnet ut at samboeren min har voldtatt meg opptil flere ganger heller.

Anonymkode: 88034...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...