Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser jo mye rart på kg, hadde det ikke vært for kg hadde jeg ikke funnet ut at samboeren min har voldtatt meg opptil flere ganger heller.

Anonymkode: 88034...b6e

Har du sett voldtekt bli nevnt i tråden?

Anonymkode: 98d64...587

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uønsket, påtvunget sex når man er ute av form, sliten av forskjellige årsaker osv. kan meget vel oppfattes som voldtekt. Det er ikke fritt frem i et forhold, heller.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Uønsket, påtvunget sex når man er ute av form, sliten av forskjellige årsaker osv. kan meget vel oppfattes som voldtekt. Det er ikke fritt frem i et forhold, heller.

Tråden handler ikke om det.

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden handler ikke om det.

Ikke i denne tråden, det er jeg klar over. Jeg trodde at det ble referert til en annen tråd (innlegg 44), men jeg husker ingen emnetittel.

Endret av Arabella
Skrevet
Den 5/11/2016 at 18.10, ambivalentReaction skrev:

Strøk henne på magen og spurte hvor langt hun var på vei. Hun så på meg som om jeg var et romvesen... Visste seg at hun bare var lubben. 

Singellivet er hardt altså. Men nå skal jeg ut med min wingman Peter Dawson.

Hvis det hadde vært meg ville du ha fått en kraftig "strøk" rett i ballene dine. 

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for personangrep, spekulasjoner og persondebatt.

pinar, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett voldtekt bli nevnt i tråden?

Beklager, det var en annen tråd. Hvis kjæresten klådde når man sov, selv om man var edru var det overgrep/voldtekt. Da måtte man omtrent ha en skriftlig kontrakt fra før tror jeg. Sikkert vitner til å undertegne også.

Anonymkode: 88034...b6e

Gjest Snuppi
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stay classy. Fikk et ganske flott svar på det jeg lurte på tidligere i tråden fra en som ikke trengte ty til personangrep, Hvis du ikke har noe godt svar eller noe godt argument til det jeg sier, så la heller være å skrive noe.

Anonymkode: fb0bc...28c

At du ikke skjønner sosiale koder og signaler som kvinner sender ut, om de er komfortabel med oppførselen din eller ikke er en tydelig indikasjon på at du den sosiale kompetansen din er mangelfull! 

Utifra svarene dine her har du ikke lært noe av denne denne brukeren som du nevner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...