Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strøk henne på magen og spurte hvor langt hun var på vei. Hun så på meg som om jeg var et romvesen... Visste seg at hun bare var lubben. 

Singellivet er hardt altså. Men nå skal jeg ut med min wingman Peter Dawson.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol...Morsom du x)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at hun ikke ga deg en på kjeften, det hade jeg gjort om jeg hadde vært i hennes sted.

Anonymkode: 0ab08...f02

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk.

Anonymkode: 434b0...0fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

orig-21259471.jpg

Anonymkode: e0342...67a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Til info så er det forresten seksuell trakassering å stryke noen på kroppen uten samtykke. 

Anonymkode: cc2df...518

Endret av pinar
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet (endret)
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til info så er det forresten seksuell trakassering å stryke noen på kroppen uten samtykke. 

Anonymkode: cc2df...518

Du mener helt alvorlig at det er seksuell trakassering å stryke noen på armen eller ryggen? Det er ikke slik det fungerer. 

Anonymkode: b427a...a51

Endret av pinar
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du mener helt alvorlig at det er seksuell trakassering å stryke noen på armen eller ryggen? Det er ikke slik det fungerer. 

Han strøk henne på MAGEN, med det og det han sa er jeg enig i at det er seksulet trakasering. Og den kan være det selvom det "bare" er en arm eller en rygg-det spørs hvordan det gjøres og hva som blir sagt.

Men dette er jo bare tull fra TS :)

Anonymkode: 60330...26c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit, så alle gangene fremmede menn har tatt meg på magen, låra og rompa har det ikke vært seksuell trakassering? :) Nå fikk jeg noe å tenke på, ass. Kanke du forklare meg hva seksuell trakassering er? 

Anonymkode: 18f22...105

• Liker 6
Gjest Snuppi
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fungerer ikke så bra å stryke fremmede kvinner over magen og spørre om hvor langt de er på vei. Seksuell trakassering eller ei, vitner dette om en særdeles lav sosial kompetanse. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Det fungerer ikke så bra å stryke fremmede kvinner over magen og spørre om hvor langt de er på vei. Seksuell trakassering eller ei, vitner dette om en særdeles lav sosial kompetanse. 

Enig :)

AnonymBruker
Skrevet

Skulle dette være morsomt? 

Anonymkode: 38af0...8f4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit, så alle gangene fremmede menn har tatt meg på magen, låra og rompa har det ikke vært seksuell trakassering? :) Nå fikk jeg noe å tenke på, ass. Kanke du forklare meg hva seksuell trakassering er? 

Vedkommende jeg siterte skrev "stryke folk på kroppen uten samtykke". Det skal litt mer til enn det for å kunne klassifiseres som seksuell trakassering. Skulle trodd det var åpenbart. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende jeg siterte skrev "stryke folk på kroppen uten samtykke". Det skal litt mer til enn det for å kunne klassifiseres som seksuell trakassering. Skulle trodd det var åpenbart. 

Men for Guds skyld, selvfølgelig er det seksuell trakassering å begynne å klå på noen uten samtykke, uansett om det er snakk om stryking, klapsing eller klyping. Seksuell trakassering er definert som "uønsket seksuell oppmerksomhet som er plagsom for den som oppmerksomheten rammer", og man trenger ikke være et geni for å forstå at å bli strøket på magen av en fremmed fyr som prøver å "sjekke" deg opp faller inn under denne definisjonen. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men for Guds skyld, selvfølgelig er det seksuell trakassering å begynne å klå på noen uten samtykke, uansett om det er snakk om stryking, klapsing eller klyping. Seksuell trakassering er definert som "uønsket seksuell oppmerksomhet som er plagsom for den som oppmerksomheten rammer", og man trenger ikke være et geni for å forstå at å bli strøket på magen av en fremmed fyr som prøver å "sjekke" deg opp faller inn under denne definisjonen. 

Så hvis jeg som mann som er stygg prøver sjekke opp en dame, og hun syns det er plagsomt, betyr det da at det er seksuell trakassering?

Anonymkode: fb0bc...28c

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg som mann som er stygg prøver sjekke opp en dame, og hun syns det er plagsomt, betyr det da at det er seksuell trakassering?

Here we go!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Både du og jeg forstår at det kommer helt an på framgangsmåten din. 

• Liker 3
Gjest Snuppi
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke ser forskjell på seksuell uønsket oppmerksomhet/trakassering og det å sjekke opp en kvinne må du holde deg unna sjekkemarkedet. 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

orig-21259471.jpg

Anonymkode: e0342...67a

Min respons også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...