AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Og skjønner ikke helt hvordan det fungerer. Kommer vel etterhvert. Ser noen som eks la ut bilder i går, så kommer samme bilde opp i dag, men nå er det et merke på det. Tror det er lagt ut på en spes plass. Ser vedkommende takker og bukker og føler seg beæret. Hva er dette? Jeg hadde tenkt å poste mine matbilder, når det er det jeg driver med til det daglige. Er det noen ide? Er du interessert i det? Noen sier jeg må blogge,men har sjekket på nett og vil tro det er nok matblogger. Funker det på instagram? Anonymkode: a7a24...ae7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Personen er blitt "featured" av en annen bruker, ofte noen med mange følgere. Det blir litt som om du tar et bilde, også blir det trykket i et magasin som mange leser. Anonymkode: 8f987...e66
UkjentN Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Om du er flink og lager interessante retter, så er det alltid et marked for det! Også viktig at du er tilgjengelig, og poster minst 1 gang i uken. Underhold folk med mat, det er et marked for det Er ekstremt mange musikere der ute, men de som står på og jobber hardt, de klarer seg til slutt!
Darkannie Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Så har denne personen sikker postet featuringen på nytt på sin profil for å vise at han ble featured og er beæret. Matblogging er absolutt mulig, du må bare passe på å finne de rette hashtaggene som trekker likes og følgere. Det får du ved å kommentere på andre matblogg-bilder, da man ofte gjengir gesten med å kommentere og følger. Takk for kommentarer på egne bilder ved å @navnetPåDenSomKommenterte. På den måten bygger man seg opp en god instakonto med masse følgere.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Personen er blitt "featured" av en annen bruker, ofte noen med mange følgere. Det blir litt som om du tar et bilde, også blir det trykket i et magasin som mange leser. Anonymkode: 8f987...e66 Men hvordan featurer man folk..og de får det merket på seg? Sikkert mye å lære, håper noen kan dette? Anonymkode: a7a24...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå