Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

hvor kjøper dere jenter 20+ klærene deres? Jeg trenger inspirasjon til butikker og nettsteder som jeg kan handle i. jeg handler i de samme gamle butikkene som jeg har handlet i siden jeg var 14 år, ONLY, Gina Tricot og H&M. Hvor liker dere å handle?

Anonymkode: 1b4c1...512

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler faktisk en del fra zalando, ellos og sånt. Ellers går det veldig mye i H&M :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blander dyrt og billig. Basisplagg kjøper jeg på hm eller andre kjedebutikker, og bruker heller litt mer penger på andre plagg. Yndlingsmerkene mine er designers remix og Iro. 

Anonymkode: de818...7e6

Skrevet

Handler mest på Nelly, Zalando, H&M og New Yorker. :) Handler klær veldig sjeldent, men det er der jeg handler når jeg først skal kjøpe noe.

Skrevet

Zalando, H&M (grei kvalitet til grei pris), Companys (masse fint, men de fleste merker er litt for dyre for meg) + noe på Zara (synes ofte det er dårlig kvalitet mtp pris), Mango (når jeg er et sted de har det) og Monki. 

(Men nærmer meg vel forsåvidt mer 30 enn "20+"...)

AnonymBruker
Skrevet

Handler mye på nett. 

revolve.com - Mye dyrt, men salg iblant

ebay.com - søker på spesifikke merker og spesifikke stoff, og har gjort noen kupp

Ellers Massimo Dutti og iblant Zara. 

Anonymkode: 5700e...9c8

Gjest Bergtekjen
Skrevet

Litt H&M, Zalando, Ebay og Ellos, på Kjoledamen hvis det er salg, ellers på Asos eller LaRedoute. <--Alt dette er på nettet. Ellers ser eg i bruktbutikkar som Fretex o.l.

AnonymBruker
Skrevet

Er 22 år. 90% av klærne mine kjøper jeg på H&M, og resten er vel gjerne Vero Moda, Gina Tricot og Cubus. Et par ganger i året kjøper jeg et litt dyrere klesplagg som f.eks Soaked in Luxury :) 

Anonymkode: 40e4e...802

Skrevet

Handler mest på BikBok, Vero Moda og Only.
Handler noe på Cubus og H&M.
Av og til på Mango, GinaTricot, Vila og Zara.

Skrevet

Mango, Zara og H&M. 

Gjest Yellowrose
Skrevet

Handler kun brukt og miljøvennlig :) På www.gronnejenter.no kan du se en video med oversikt over bruktbutikker i Oslo. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28år og bor i Oslo. Jeg handler for det meste på HYME, Hassan den dama, butikkene på Steen&Strøm, Høyer og Anton sport 

Anonymkode: 1d7e0...37a

AnonymBruker
Skrevet

Asos!

Anonymkode: 42971...d59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...