KvinneguidenBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Vi må totalrenovere bad i ny bolig og må være mest mulig spesifikke på hva vi ønsker av et nytt bad. Noen som kjenner til sjekkliste eller lignende til å gjennomgå, slik at vi får med mest mulig?
stan Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Det jeg gjerne gjør er å få flere på befaring og komme med tilbud. Sist jeg bygde bad fikk jeg en rørlegger og en murer til å komme med hver sin totalpris. Dialogen med de, samt detaljene i tilbudene, gjorde oss godt forberedt. Det skilte tilsist mindre enn tusen kroner for et bad til godt over 100 000 kroner. Det føltes som det var rett pris.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 14 timer siden, stan skrev: Det jeg gjerne gjør er å få flere på befaring og komme med tilbud. Sist jeg bygde bad fikk jeg en rørlegger og en murer til å komme med hver sin totalpris. Dialogen med de, samt detaljene i tilbudene, gjorde oss godt forberedt. Det skilte tilsist mindre enn tusen kroner for et bad til godt over 100 000 kroner. Det føltes som det var rett pris. Så du hadde ikke detaljer, men valgte fra deres "meny" på et vis? Jeg ønsker ikke spoter, ønsker våtromsplater og en del andre ting, og trodde jeg burde måle opp badet for å gi fagfolk disse detaljer før et evt tilbud. Anonymkode: b2653...1fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå