Gå til innhold

Dårlige erfaringer med teoysal kiss eller den som har utført det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok teoysal kiss for en stund siden og har også vært på oppfølgingstime hos den klinikken jeg tok det hos.

Etter behandingen og i forkant av oppfølgingstimen, som var ca to uker etter, så oppdaget jeg både et par kuler og skjevhet i leppene både oppe og nede. Oppe så er har den ene siden en synlig klarere leppekant og mer fylde, nede så har den motsatte siden av oppe mer fylde enn på den andre siden. Det er ikke veldig synlig, men synlig nok at kjæresten har kommentert det.

Jeg var derfor veldig klar på at på oppfølgingstimen så måtte denne pleieren rette på kulene og skjevhetene i leppene. Kulene fikk hun bort, men hun ville ikke inrømme eller bekrefte at leppene er skeive både oppe og nede! Hun synes de så veldig fine ut derimot! I tillegg så sa hun i forkant av behandlingen at det var veldig viktig for henne at kundene er fornøyd og at man ikke måtte nøle med å komme tilbake og få ting rettet på hvis man ikke ble fornøyd og det skulle man selvsagt få gratis. 

Er det noen flere som har opplevd det samme, at klinikkken ikke vil rette på feil eller inrømme feil? Lurer på hva jeg skal gjøre i denne situasjonen... 

Skal se om jeg får lagt til et bilde etterhvert :)

Anonymkode: b0c0f...70e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Juviderm funker mye bedre for meg. Bløtere, mindre vondt å ta (er bedøvelse i det) og ser bedre ut uten like mye klumper

Anonymkode: a7ed8...44d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Juviderm funker mye bedre for meg. Bløtere, mindre vondt å ta (er bedøvelse i det) og ser bedre ut uten like mye klumper

Anonymkode: a7ed8...44d

Har det lengre varighet også? 

Anonymkode: b0c0f...70e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...