Version 2.0 Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Hva er normalt her? Jeg har bestilt en sofa og et bord. Bordet ringte de igår og sa at de dessverre ikke fikk bestilt likevel, men at det var mulig å få kjøpe bordet som var i butikken for utstilling. De tilbydde 30% i rabatt da det var noen små riper i bordplaten. Men er dette nok rabatt, og er det vanlig? Eller kan jeg prøve å få 50% avslag?
Million Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Da jeg leste overskriftsspørsmålet ditt, tenkte jeg umiddelbart; "10-20 %". Men har du fått tilbud om 30% så synes jeg det høres ut som en god rabatt. Jeg hadde slått til. Men det spørs kanskje litt da, hva de mener med "små riper i bordplaten". Har du sett på det og sett hva slags riper det er snakk om? Hvis de er uanseelige, er 30% greit, er de mere tydelige og påfallende bør rabatten økes noe mer. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Jeg hadde ikke giddet å kjøpe meg en sofabord type utstillingsmodell med riper i for -30 %... Bord med riper i fra starten av er uaktuelt, og 30 % kan man jo ofte få på salg uansett (om de ikke får bestilt inn, så er det vel en utgående modell?). Anonymkode: 8b58d...95d
Version 2.0 Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2016 Jeg har sett bordet selv ja. Jeg la ikke merke til noe når vi så på det for et par dager siden. Jeg har sett på veldig mange bord, og dette var det eneste bordet jeg faktisk vil ha. Så tror jeg slår til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå