Gå til innhold

Selge halskjeder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ryddet i smykkeskrinet mitt og har rundt 10 halskjeder i sølv og gull. Eller, jeg vet ikke om de er ekte eller ikke

Noen av dem er for små for meg, mens resten trenger jeg rett og slett ikke. Bruker nesten aldri halskjeder, og om jeg gjør det så bruker jeg helst et laget i lær og så bytter jeg anheng bare

Hvor selger man slikt egentlig? Gullsmedbutikken? Føler det blir dumt å bare kaste dem også

Anonymkode: e7f03...f78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ryddet i smykkeskrinet mitt og har rundt 10 halskjeder i sølv og gull. Eller, jeg vet ikke om de er ekte eller ikke

Noen av dem er for små for meg, mens resten trenger jeg rett og slett ikke. Bruker nesten aldri halskjeder, og om jeg gjør det så bruker jeg helst et laget i lær og så bytter jeg anheng bare

Hvor selger man slikt egentlig? Gullsmedbutikken? Føler det blir dumt å bare kaste dem også

Du kan oppsøke en gullsmed og be de se på smykkene, og selge de ekte til dem.
Det som er ulempen, er at du får mer for smykkene om du kjøper et nytt smykke, enn om du bare vil ha kontanter....

De som ikke er ekte, kan du prøve å få solgt på facebook eller finn :)

Anonymkode: 93bf6...bee

AnonymBruker
Skrevet

Takk

Jeg bestilte to slike poser fra gullbaggen jeg. En for sølv og en for gull

Er ikke så opptatt av hvor mye jeg får for de, for det er uansett ikke snakk om så mye. Mer at jeg ikke helt trives med tanken på å kaste det, men vil heller ikke ha det liggende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...