AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Ryddet i smykkeskrinet mitt og har rundt 10 halskjeder i sølv og gull. Eller, jeg vet ikke om de er ekte eller ikke Noen av dem er for små for meg, mens resten trenger jeg rett og slett ikke. Bruker nesten aldri halskjeder, og om jeg gjør det så bruker jeg helst et laget i lær og så bytter jeg anheng bare Hvor selger man slikt egentlig? Gullsmedbutikken? Føler det blir dumt å bare kaste dem også Anonymkode: e7f03...f78
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 gulladam, gullbagen osv de kjøper både gull og sølv jeg liker gullbagen, de sender deg pose osv. http://www.gullbagen.no/selg-solv/?gclid=CjwKEAjwsMu5BRD7t57R1P2HwBgSJABrtj-R3asylGD8m3ABRBwC4EplqY6SjJraYtv9-9jFlQps0hoCJG3w_wcB Anonymkode: aed59...3ff
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ryddet i smykkeskrinet mitt og har rundt 10 halskjeder i sølv og gull. Eller, jeg vet ikke om de er ekte eller ikke Noen av dem er for små for meg, mens resten trenger jeg rett og slett ikke. Bruker nesten aldri halskjeder, og om jeg gjør det så bruker jeg helst et laget i lær og så bytter jeg anheng bare Hvor selger man slikt egentlig? Gullsmedbutikken? Føler det blir dumt å bare kaste dem også Anonymkode: e7f03...f78 Du kan oppsøke en gullsmed og be de se på smykkene, og selge de ekte til dem. Det som er ulempen, er at du får mer for smykkene om du kjøper et nytt smykke, enn om du bare vil ha kontanter.... De som ikke er ekte, kan du prøve å få solgt på facebook eller finn Anonymkode: 93bf6...bee
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Takk Jeg bestilte to slike poser fra gullbaggen jeg. En for sølv og en for gull Er ikke så opptatt av hvor mye jeg får for de, for det er uansett ikke snakk om så mye. Mer at jeg ikke helt trives med tanken på å kaste det, men vil heller ikke ha det liggende Anonymkode: e7f03...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå