AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Hei! Skal forsøke å holde det kort: Greia er at det er varmt og jeg har lite klær. Er overvektig. Har kjøpt meg noen kjoler, men kan ikke gå med de uten strømpebukse. Når det er kaldt ute er det greit, da bruker jeg sorte strømpebukser, men nå som det er varmt føler jeg at det blir veldig feil. Så det jeg trenger er supertynne strømpebukser i min egen hudfarge. Jeg er blek, men det er selvsagt umulig for dere å vite akkurat hudfargen min. Men det jeg lurer på er om noen har tips til noen tynne strømpebukser, gjerne i litt god kvalitet slik at jeg slipper og være redd for at de skal rakne, slik at det er minst mulig synlig at jeg har på meg strømpebukser? Er det noen som har funnet noen strømpebukser som gjør at det ser omtrent ut som ens egen hud "bare bedre"? Må legge til at jeg er overvektig så det må være mulig å finne store størrelser. Jeg føler at jeg sliter med å finne riktig farge til meg, enten blir de for mørke, eller for lyse, men samtidig blir det ofte seende veldig falskt ut. Enten blir de for matte, eller for glitrende. Jeg ønsker at det skal være minst mulig synlig at jeg har på meg strømpebukse. Håper noen kan hjelpe litt, er virkelig desperat i dette været! Anonymkode: 7a87e...450
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Bor du i Oslo eller Bergen? De har egne Wolford butikker med supert utvalg av forskjellige nude nyanser. Anonymkode: 523eb...c31
peppermyntete Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Har ingen tips, men ville bare si at jeg går o svart strømpebukse hele året. Varierer tykkelse etter gradestokken
Gjest Tigress Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Pierre Robert sine Touch of tan i 10 denier. Men altså, det er då for varmt for strømpebukse no??
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 2 timer siden, Tigress skrev: Pierre Robert sine Touch of tan i 10 denier. Men altså, det er då for varmt for strømpebukse no?? Jo det er nettopp det det er, og derfor føler jeg det ser teit ut med strømpebukse. Men samtidig kan jeg ikke gå uten pga "skavanker" på bena. Så ønsker noe som ser så usynlig ut som mulig. Takker for alle svar Anonymkode: 7a87e...450
Vantage Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Hei, det finnes supertynne, ned i 5 eller 8 denier bla.a på Cubus fra Oroblu, Men husk at disse rakner forholdsvis fort, for det er tynt garn. Ellers kan jeg anbefale disse: Prøv Oroblu Pearl Second Skin. Den er 15 denier og finnes i nordiske hudfarger: http://www.pantyhosehq.com/pantyhose-c1/pearl-15-pantyhose-save-68-p1136 Selges på mange klesbuikker og på Kicks Steen & Strøm hvis jeg ikke husker feil. I tillegg har Lindex en light support strømpebukse i 40 denier som er fin i teksturen og passer godt i fargen til de fleste nordiske ben. Den har også litt støtte, gjør bare bena penere i formen. Den oppgis i 40 denier, men oppleves som 15 denier:http://www.lindex.com/no/undertoey/stroempebukser-leggings/stoette/7080570/Stroempebukse-med-lett-stoette,-40-DEN/?styleId=38238781
Gjest Tigress Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo det er nettopp det det er, og derfor føler jeg det ser teit ut med strømpebukse. Men samtidig kan jeg ikke gå uten pga "skavanker" på bena. Så ønsker noe som ser så usynlig ut som mulig. Takker for alle svar Anonymkode: 7a87e...450 Ok, skjønar. Men då er det nok 10 denier maks som gjeld, eg har i fall aldri komme over tjukkare strømpisar som ikkje har vore veldig synlege.
Gjest lipgloss Skrevet 16. mai 2016 #8 Skrevet 16. mai 2016 Den 11. mai 2016 at 14.24, Tigress skrev: Pierre Robert sine Touch of tan i 10 denier. Men altså, det er då for varmt for strømpebukse no?? signerer denne,elsker disse strømpebuksene bruker dem mye selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå