Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #1 Skrevet 29. oktober 2004 Går det an å servere påsmurte BOLLER med enkelt pålegg som ost, agurk, skinke, tomat o.l.? Jeg har en veldig god oppskrift på boller og syntes selv dette er godt, men burde det heller vært rundstykker? Bollene får jeg luftige og fine, rundstykkene derimot har jeg gitt opp. Dette haster, og håper noen kan svare meg raskt... :-?
Midnattsol Skrevet 29. oktober 2004 #2 Skrevet 29. oktober 2004 Hva med å ha på brunost og syltetøy? Det synes jeg er bedre på boller i alle fall. Hvitost/gulost er også godt.
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #3 Skrevet 29. oktober 2004 Takkk for svar! Da setter jeg i gang med bollebaking og handler inn godt med ost.
Midnattsol Skrevet 29. oktober 2004 #4 Skrevet 29. oktober 2004 Altså, selvfølgelig kan du servere det. Du kan jo ta litt av hvert eller sette pålegg ut og la gjestene forsyne seg selv.
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2004 #5 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg er iallefall vant til det. Men baker da boller med litt mindre sukker.....
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2004 #6 Skrevet 30. oktober 2004 -aniskringler med brunost er jo bare nyyydelig godt......
Arkana Skrevet 30. oktober 2004 #7 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg synes det er godt med boller med pålegg, gjerne søte boller også. Jeg er kanskje litt sær, men en av mine favoritter er i allefall boller med smøreost, agurk, tomat og litt salt og pepper på. Boller med alle typer ost er også godt, og syltetøy selvsagt som foreslått over her.
Gjest Meteora Skrevet 30. oktober 2004 #9 Skrevet 30. oktober 2004 Boller med brunost og syltetøy er jo godt Jeg pleier ikke ha annet pålegg på boller, har aldri prøvd, men kan sikkert være godt det også. Har aldri tenkt på det før egentlig.. Mhm.
-Fisken- Skrevet 31. oktober 2004 #10 Skrevet 31. oktober 2004 Boller med brunost og syltetøy er jo godt Jeg pleier ikke ha annet pålegg på boller, har aldri prøvd, men kan sikkert være godt det også. Har aldri tenkt på det før egentlig.. Mhm. Enig.
Gjest 1111 Skrevet 31. oktober 2004 #11 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg syns det smaker godt med vanlig pålegg på søte boller. spesielt leverpostei og agurk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå