Gå til innhold

mannen min har for liten pikk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt til han at dersom han ikke opererer den snart, så går jeg fra han.
Jeg får stadig mailer om at det er mulig både å operere den større og ta medisiner som gjør den større.
Jeg har sett på filmer at gjennomsnittstørrelsen bør være på 18-24 cm, han er bare 14 cm!

Hvordan skal jeg få han til å forstå at det er størrelsen som teller?

Han skylder på meg og at jeg er for vid, men det er bare tull, for jeg har bare fått skryt fra andre partnere.

Anonymkode: 2d9cc...583

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittet skal være ca 15cm. Hva du ser på film er ikke normalen.

Har selv 18-19cm målt korrekt. Har hatt med 12 forkjellige damer. 6 av dem sagt den er den største de har sett når jeg har tatt den fram eller etterhvert. Tror du muligens ikke vet hva 18-24cm er. Kan garantere deg at du aldri får en på over 20cm helt inn uansett. Da lyver gutten om størrelse. 

Anonymkode: 26be3...3b1

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittet skal være ca 15cm. Hva du ser på film er ikke normalen.

Har selv 18-19cm målt korrekt. Har hatt med 12 forkjellige damer. 6 av dem sagt den er den største de har sett når jeg har tatt den fram eller etterhvert. Tror du muligens ikke vet hva 18-24cm er. Kan garantere deg at du aldri får en på over 20cm helt inn uansett. Da lyver gutten om størrelse. 

Anonymkode: 26be3...3b1

Eksen min hadde 24 cm, det var på grensen til for stort. Den gikk ikke helt inn heller, han måtte hjelpe til med hånden for å få full nytelse... så jeg villef oretrukket 18-20 cm som passende. 
Og det skal nok gå fint å operere. Jeg vet om flere kjendiser som har operert seg.

Han kunne godt barbert seg og slanket seg også, for da virker den større. Flesket tar vekk noen cm og når den er hårløs fra balla, vil den også virke større, det er ikke uten grunn de er barberte på film. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være ts som har for romslig fi..e?

Anonymkode: fa50b...2df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min hadde 24 cm, det var på grensen til for stort. Den gikk ikke helt inn heller, han måtte hjelpe til med hånden for å få full nytelse... så jeg villef oretrukket 18-20 cm som passende. 
Og det skal nok gå fint å operere. Jeg vet om flere kjendiser som har operert seg.

Han kunne godt barbert seg og slanket seg også, for da virker den større. Flesket tar vekk noen cm og når den er hårløs fra balla, vil den også virke større, det er ikke uten grunn de er barberte på film. 

Begynn i motsatt rekkefølge som du skrev du. Skal se det gjør underverker. Bli med han så holder han motivasjonen oppe. Like barn leker best.

Anonymkode: f4e19...704

Skrevet

Er vel heller du som er som Oslofjordtunellen... 😂

• Liker 3
Skrevet

Jeeezus, hadde ikke klart å gå på mange uker hvis jeg hadde rotet meg borti en på 24 cm:fnise:

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får stadig mailer om at det er mulig både å operere den større og ta medisiner som gjør den større.
Jeg har sett på filmer at gjennomsnittstørrelsen bør være på 18-24 cm, han er bare 14 cm!

Han skylder på meg og at jeg er for vid, men det er bare tull, for jeg har bare fått skryt fra andre partnere.

Pisspreik! Snittlengden er på 14-15cm! Og om han går dit hen og gjør som du vil, vil dere begge bli skuffet. Er visst skjelden det fungere bra etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer egentlig litt på...HVORDAN opererer de den større? Altså konkret hvilke "tiltak" gjør de for å øke omkrets/lengde? 

AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje det er like greit at du går fra han. Han fortjener sikkert en bedre dame enn en som truer han med sånt pga. Penis og sex. Sex er faktisk ikke alt i livet. 

Anonymkode: 16064...cd2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet tråden "mannen min har liten penis", og føler vel denne er en lite nødvendig humorisering av det

Anonymkode: 528e8...fe8

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg startet tråden "mannen min har liten penis", og føler vel denne er en lite nødvendig humorisering av det

Anonymkode: 528e8...fe8

Henger du ut mannen din må du nok belage deg på dette, gitt. 

Råttent gjort!

• Liker 1
Skrevet

Ja men da finner du en med større kuk, så finner han ei med tregere mus. Man opererer ikke normale og fungerende kjønnsorgan!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke menn med liten kuk bare avslutte livet? Det hadde vært så deilig å møte en mann i visshet om at han har stor pikk. De med liten kaster bort tiden våres :(

Anonymkode: a7c12...3da

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan kan jeg få deg til å forstå at størrelsen er normal og at dette forholdet ikke er liv laga...?

Kjære vene.. Dump han, for hans del.. 

• Liker 1
Skrevet

Man skal alltid gå utfra at det folk skriver er sant, men dette er bare noe vås. Tipper fyren som skriver dette ler godt nå.

• Liker 3
Gjest Belle âme
Skrevet

Parodi til den fyren som gjekk fra den tjukke dama si. 

Skrevet
3 timer siden, Macro skrev:

Ja men da finner du en med større kuk, så finner han ei med tregere mus. Man opererer ikke normale og fungerende kjønnsorgan!

??:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er noe av det dummeste jeg har sett. Sett deg ned o begynne å tenke over hva du skriver. Å gå i fra sin mann av sånne anledninger er bara patetisk. Snill er du i alle fall ikke.

Anonymkode: 4a4fd...b77

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fireproof skrev:

Parodi til den fyren som gjekk fra den tjukke dama si. 

Han maser om at jeg må slanke meg, vel - da må han operere seg så han klarer å tilfredsstille meg.

Jeg er nemlig kona til han :) 

Han kritiserer min fedme for å skjule sine egne feil, nemlig at han er dårlig utstyrt... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...