AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #61 Skrevet 12. mai 2016 28 minutter siden, stina94 skrev: Her må det ha vært idioter og avvik fra normale individ som har svart håper jeg? Jeg håper virkelig ikke det er slik menn tenker, at man ikke er kvinne eller feminin fordi man har små pupper? Brystene er jo faktisk der for å brødfø babyer, kvinner har bryster fordi at de skal føde barn og gi dem mat. Ikke fordi at menn skal bli så jævla seksuelt opphisset, hvorfor har ikke dere menn noe som kan gjøre oss seksuelt opphisset isåfall? Vi har vagina og pikk. Så kommer det at vi kvinner har noe atypisk for oss, nemlig bryst og da skal disse liksom være til for menns "visuelle nytelse". Man er da vel like mye kvinne om man har mye brystfett eller om man har lite? Ingenting man kan gjøre noe med akkurat. Jeg blir helt frustrert over samfunnet hvis det er slik menn er. Kun menn med stor pekk gjør kvinner seksuelt opphisset. De som rakker ned på mindre bryster her mistenker jeg er menn med liten kuk som ønsker å ta igjen fordi de ikke er godt nok utstyrt. Ikke at det er sammenlignbart altså, pikk og pupper ... Anonymkode: 93e2f...729
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #62 Skrevet 13. mai 2016 37 minutter siden, stina94 skrev: Her må det ha vært idioter og avvik fra normale individ som har svart håper jeg? Jeg håper virkelig ikke det er slik menn tenker, at man ikke er kvinne eller feminin fordi man har små pupper? Brystene er jo faktisk der for å brødfø babyer, kvinner har bryster fordi at de skal føde barn og gi dem mat. Ikke fordi at menn skal bli så jævla seksuelt opphisset, hvorfor har ikke dere menn noe som kan gjøre oss seksuelt opphisset isåfall? Vi har vagina og pikk. Så kommer det at vi kvinner har noe atypisk for oss, nemlig bryst og da skal disse liksom være til for menns "visuelle nytelse". Man er da vel like mye kvinne om man har mye brystfett eller om man har lite? Ingenting man kan gjøre noe med akkurat. Jeg blir helt frustrert over samfunnet hvis det er slik menn er. Sier jo hva vi foretrekker. Det har blitt bekreftet av kvinner i tråden som har hatt små og nå store pupper. Store pupper tiltrekker menn enn små. Du har to muligheter: silikon eller spille mer på personlighet. Anonymkode: d2321...822
Maleficenta Skrevet 13. mai 2016 #63 Skrevet 13. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sier jo hva vi foretrekker. Det har blitt bekreftet av kvinner i tråden som har hatt små og nå store pupper. Store pupper tiltrekker menn enn små. Du har to muligheter: silikon eller spille mer på personlighet. Anonymkode: d2321...822 Det er noen menn som er redde store pupper
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #64 Skrevet 13. mai 2016 Har små pupper, og er utrolig fornøyd med dem. Har aldri hatt tanken at de skulle vært større. Forstår ikke venninna mi som går med sånn innlegg-bh fordi hun har små pupper? Wtf? Anonymkode: f5109...394
jabx Skrevet 13. mai 2016 #65 Skrevet 13. mai 2016 Den 5/12/2016 at 20.35, Maleficenta skrev: De blir mer voksne ikke søte liksom Eh, jeg har aldri sett på en voksens kvinnes bryster som "søte".
DeLorean Skrevet 13. mai 2016 #66 Skrevet 13. mai 2016 Liker godt små pupper, synes det er sjarmerende. Kan bli for stort og!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå