Gå til innhold

Små pupper

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
9 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg driter i andres pupper jeg vil bare at mine skal være perfekte 

Det som er perfekt for deg, er ikke nødvendigvis det for andre ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

De fleste kvinner har pupper. Små pupper er ikke = flatbrysta.

Sier du at tykke damer er mer kvinne enn tynne damer og? Er tykke menn med manboobs kvinner?

Man kan da være slank med store bryster og overvektig med små bryster. . Fett samler seg på forskjellige plasser på kroppen . Mine har alltid vært store selv da jeg var veldig tynn.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Maleficenta skrev:

Trykket ned meg selv. De har fått tendensen. Jeg vil ha mindre som ikke ser så "voksne" ut

Må du gi deg frøken. Vær glad i dem du har. Selv har jeg hatt komplekser for mine store bryster ganske lenge, men har lært meg å like dem. Klær med utringing sitter bra på meg og jeg føler meg veldig kvinnelig (har i tillegg brede hofter osv, nei jeg er ikke feit hehe). Så nå er jeg veldig glad for at jeg har store og misunner ikke lenger de som har små, selv om små pupper også selvfølgelig er fint og har sine fordeler:) 

Anonymkode: d5b35...191

Skrevet
39 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Man kan da være slank med store bryster og overvektig med små bryster. . Fett samler seg på forskjellige plasser på kroppen . Mine har alltid vært store selv da jeg var veldig tynn.

Du ødelegger poenget jeg prøvde å få fram

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt med store bryster må små kvinner f.eks fordi brystene består mye av fett, så har man lite fett på kroppen vil man naturlig ha lite fett på brystene. 

Det blir for dumt å sammenligne bryststørrelse med penisstørrelse, da penis har en seksuell funksjon da den skal inn i vagina. Bryster skal ikke inn i noe som helst (eller, brystvorten skal i grunn inn i munnen til en baby, men der spiller heller ikke størrelsen en rolle), og derfor spiller det ingen rolle om de er store eller små. De er selvsagt en del av seksualiteten de også, men det betyr ikke at alle menn tenner på store bryster. Menn tenner på forskjellig størrelse. 

Anonymkode: 5b9a9...681

Bryster har en seksuell funksjon. Menneskekvinnens bryster utviklet seg for å ha et seksuelt blikkfang i ca. høyde med øynene, etter at forfedrene våre reiset seg på to og det ikke lenger var noen rumpe rett opp i ansiktet som kunne gi tenning.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

jaja ts jeg er 23 år og har store bryster som nå har begynt å henge. Får ikke noe bedre selvtillit av å være på KG, for det virker jo som om hengepupper er dødsdommen her inne. Vær glad i de puppene du har :)

Anonymkode: 1d6d0...458

Det er jo naturlig at store bryster ikke står rett ut. At de henger litt må man regne med. De blir ikke stygge av den grunn.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Ekte kvinner har former og da mener jeg selvfølgelig pupper og rumpe. En flatbrystet kvinne er bare en halvveis kvinne. Min løsning er å ta de bakfra så jeg slipper se brystkassa hennes og miste tenninga

Anonymkode: d2321...822

Trolling på lavt nivå her ja.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok. Men det er vel allment kjent at store muskler tiltrekker flere kvinner? Og at store pupper tiltrekker flere menn. Da kan man også anta at flere menn foretrekker større pupper. Betyr ikke at det ikke finnes menn som liker små, men jeg tør påstå at om en mann kunne valgt mellom to identiske kvinner hvor den ene var flatbrystet og den andre hadde store pupper, hadde de valgt den med store pupper 8/10 ganger.

Jeg har alltid vært veldig slank og flatbrystet, så ble jeg 22 og puppene gikk opp 3-4 størrelser nærmest over natten. Bruker nå 65F i bh, tilsvarer omtrent en 75D, så ikke noe gigantisk akkurat da. Men merker ekstremt forskjell, kroppen min elelrs er jo temmelig lik, men får mye mer oppmerksomhet og blikk enn før. Har alltid fått mye oppmerksomhet, men det har vært på utseende og perosnlighet, nå er det i tillegg til utrolig mange menn slm stirrer på puppene mine (dere må lære dere å være mer diskré forresten, greit nok å titte, men dere trenger jo ikke stirre, spesielt ikke når dere holder kjæresten i armkroken), og får mye mer seksuell oppmerksomhet. Går ikke kledd utfordrende heller, siden jeg syntes det er så uvant med store pupper, føler meg jo skikkelig vulgær bare jeg viser litt kløft. :P Nå har jeg samboer, men både jeg og han har merket forskjellen veldig. Noen ganger har det vært så intenst at samboeren min, en stor mann, har måttet buffet seg litt og sett på dem før de gir seg. 

Han har forøvrig mye muskler, og samme hvor mange ganger jeg hører jenter/kvinner spinat de ikke liker store muskler, så får han alltid veldig mye mer oppmerksomhet enn de n"normale" kompisene sine. Kommer damer bort helt random og begynner å holde han på armen, kjenne på skuldrene osv. En gsng så var det en dame som begynte å gni på magen hans til og med. :fnise: 

Anonymkode: 06afa...de1

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid vært veldig slank og flatbrystet, så ble jeg 22 og puppene gikk opp 3-4 størrelser nærmest over natten. Bruker nå 65F i bh, tilsvarer omtrent en 75D, så ikke noe gigantisk akkurat da. Men merker ekstremt forskjell, kroppen min elelrs er jo temmelig lik, men får mye mer oppmerksomhet og blikk enn før. Har alltid fått mye oppmerksomhet, men det har vært på utseende og perosnlighet, nå er det i tillegg til utrolig mange menn slm stirrer på puppene mine (dere må lære dere å være mer diskré forresten, greit nok å titte, men dere trenger jo ikke stirre, spesielt ikke når dere holder kjæresten i armkroken), og får mye mer seksuell oppmerksomhet. Går ikke kledd utfordrende heller, siden jeg syntes det er så uvant med store pupper, føler meg jo skikkelig vulgær bare jeg viser litt kløft. :P Nå har jeg samboer, men både jeg og han har merket forskjellen veldig. Noen ganger har det vært så intenst at samboeren min, en stor mann, har måttet buffet seg litt og sett på dem før de gir seg. 

Han har forøvrig mye muskler, og samme hvor mange ganger jeg hører jenter/kvinner spinat de ikke liker store muskler, så får han alltid veldig mye mer oppmerksomhet enn de n"normale" kompisene sine. Kommer damer bort helt random og begynner å holde han på armen, kjenne på skuldrene osv. En gsng så var det en dame som begynte å gni på magen hans til og med. :fnise: 

Point proven. Kan vi bare stenge tråden nå og konkludere med at større er bedre? Takk for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, blir 22 i sommer - håper mine også vokser over natta!  Men fra spøk til alvor, jeg har med mine 74A (noen ganger B) aldri hatt problemer med å få en mann interessert eller holde på interessen, men jeg får skjelden den seksuelle oppmerksomheten eller så veldig mye oppmerksomhet ved førsteinntrykk på byen dersom jeg er sammen med en venninne på byen. Når jeg får oppmerksomhet er det som regel via en samtale og gjennom utstråling og personlighet.

Uansett, evolusjonen legger til rette for mangfold av kropper og mangfold av preferanser for å unngå altfor hard konkurranse mot ett ideal. Enkelte evolusjonspsykologer hevder at kroppenes og preferansenes mangfold er en faktor som kan ha hjulpet menneskeheten å overleve såpass lenge. Selv om flertallet foretrekker store bryster siden store bryster symboliserer en "ressurskilde" i tilfelle det skulle oppstå krisetider, er heldigvis store/små bryster bare ett aspekt av helheten av en person man faller for. 

Anonymkode: 6ca00...36b

Skrevet (endret)
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, blir 22 i sommer - håper mine også vokser over natta!  Men fra spøk til alvor, jeg har med mine 74A (noen ganger B) aldri hatt problemer med å få en mann interessert eller holde på interessen, men jeg får skjelden den seksuelle oppmerksomheten eller så veldig mye oppmerksomhet ved førsteinntrykk på byen dersom jeg er sammen med en venninne på byen. Når jeg får oppmerksomhet er det som regel via en samtale og gjennom utstråling og personlighet.

Ønsker du virkelig mer oppmerksomhet for puppene dine, eller fordi noen bare har lyst til å pule deg og kaste deg etterpå?

Endret av jabx
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett, evolusjonen legger til rette for mangfold av kropper og mangfold av preferanser for å unngå altfor hard konkurranse mot ett ideal. Enkelte evolusjonspsykologer hevder at kroppenes og preferansenes mangfold er en faktor som kan ha hjulpet menneskeheten å overleve såpass lenge. Selv om flertallet foretrekker store bryster siden store bryster symboliserer en "ressurskilde" i tilfelle det skulle oppstå krisetider, er heldigvis store/små bryster bare ett aspekt av helheten av en person man faller for. 

Har faktisk skjedd men en del venninner av meg rundt denne aldere, så ikke se bort ifra at de kanskje vokser litt :) Men altså, helt ærlig, jeg syntes puppene mine er kjempefine nå, og jeg syntes de var kjempefine før. Var selv 75a før de vokste, fikk jo samboeren min mens de enda var små, og jeg har aldri manglet friere. Det som har manglet har vært den intense seksuelle oppmerksomheten, men det er ikke akkurat noe jeg hadde savnet om ble borte. Det er jo så klart gøy at menn stirrer, men det er mye morsommere med ekte interesse. Og det opplevde jeg både før og etter veksten av puppene, og denne type interesse har heller ikke økt etter puppene ble større. 

Det er jo så klart også lettere for menn å legge merke til og å stirre på noe som stikker ut fra kroppen enn ikke, det betyr ikke at de må ha store pupper. Når det kommer til et stykke kunne ikke jeg brydd meg om samboeren min hadde store muskler eller ikke, disse kom også etter vi ble sammen, ikke over natten da :fnise:, utseende betyr ikke stort i lengde, så lenge man steller seg selv og holder seg "normal" :)

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, jabx skrev:

Ønsker du virkelig mer oppmerksomhet for puppene dine, eller fordi noen bar har lyst til å pule deg og kaste deg etterpå?

Nei, nei. Det var bare en spøk. Jeg hadde ikke hatt noe i mot om brystene mine vokste litt mer av seg selv, men det er absolutt ikke slik at jeg depper over brystene mine eller depper over at jeg ikke får like mye oppmerksomhet på byen som mine venninner med store bryster. For min del er det ikke en negativ ting å ikke få så mye seksuell oppmerksomhet, da jeg er ganske heldig med resten av kroppen og ansiktet, som gjør at jeg ikke føler at jeg taper så veldig mye på å ikke ha store bryster. Man kan alltids veie opp for det. Når jeg får oppmerksomhet fra menn, er heldigvis ikke titfucking eller motorboating agendaen, og det synes jeg er bra.

Men som sagt, jeg hadde ikke blitt sur om brystene mine vokste litt, men det er mest fordi jeg alltid må sy om utrigningen på klærne mine fordi utringede plagg har en tendens til å falle litt lengre ned når man ikke har så mye å fylle utrigningen med. Men jeg kunne aldri operert meg til større bryster.

Skrevet
2 timer siden, jabx skrev:

Det er jo naturlig at store bryster ikke står rett ut. At de henger litt må man regne med. De blir ikke stygge av den grunn.

De blir mer voksne  ikke søte liksom

Gjest Coolaid
Skrevet
Den 11.5.2016 at 12.59, AnonymBruker skrev:

Blir dere menn skuffet over det?

Før var jeg stolt av de, de er faste, fine, veldig følsomme og jeg har ingen problemer med ryggen. Men etter jeg var sammen med eksen gjør jeg ikke  annet enn å skamme meg over de og føler at jeg er defekt. At jeg ikke er kvinnelig nok fordi jeg ikke har god størrelse på dem. Er det bare et fåtall som FORETREKKER dem små? Eksen kom med mange "backhanded compliments" om mine små pupper (vet ikke hva det norske uttrykket er) og samlet på bilder av tynne damer med DIGRE pupper.

Anonymkode: 10152...625

Du kan velge å la eksen din definere hvordan du ser på deg selv, men det funker dårlig i lengden.  Fordi at han var ganske så slem mot deg betyr ikke at du trenger å være det 

Dropp de negative tankene han har gitt deg og begynn å være stolt av deg selv og kroppen din. Ikke begynn med det tullet som mange jenter og kvinner gjør, å finne en kroppsdel å misslike. 

Menn liker kvinner som har litt selvtillit, er glad i seg selv og kroppen sin. Selve størrelsen på puppene er underordnet. De fleste menn er glad i kropp, og det å få tilgang på pupper... Tror helt ærlig jeg aldri har sett hverken for små eller for store pupper på en kvinne.  

Eksen din er forøvrig en komplett idiot.

Skrevet

Så lenge de er større enn bare nippel så hadde jeg ikke brydd meg, perfekt for meg er en håndfull.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ha sex med en flatbrystet kvinne er jo som å ha sex med en barbert mann med langt hår.

Jaha ...? Det var nytt for meg. Samboer begynte å barbere underlivet da vi ble sammen, og han har hatt lenger hår på hodet enn meg en stund nå. (Nei, jeg har ikke klipt meg kort, men heldiggrisen har tykt hår som vokser raskt, og han har ikke giddet å gå til frisøren.) Jeg merker ikke forskjell på sexen nå kontra da han var komplett ubarbert med kort hår.

Anonymkode: 2442d...581

Skrevet

Små pupper er digg. Store pupper er digg. Pupper er generelt sett ganske så digg.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, jabx skrev:

Bryster har en seksuell funksjon. Menneskekvinnens bryster utviklet seg for å ha et seksuelt blikkfang i ca. høyde med øynene, etter at forfedrene våre reiset seg på to og det ikke lenger var noen rumpe rett opp i ansiktet som kunne gi tenning.

det er det største bullshittet jeg har lest på KG på lenge

Anonymkode: 78751...7cc

• Liker 2
Gjest stina94
Skrevet

Her må det ha vært idioter og avvik fra normale individ som har svart håper jeg? Jeg håper virkelig ikke det er slik menn tenker, at man ikke er kvinne eller feminin fordi man har små pupper? Brystene er jo faktisk der for å brødfø babyer, kvinner har bryster fordi at de skal føde barn og gi dem mat. Ikke fordi at menn skal bli så jævla seksuelt opphisset, hvorfor har ikke dere menn noe som kan gjøre oss seksuelt opphisset isåfall? Vi har vagina og pikk. Så kommer det at vi kvinner har noe atypisk for oss, nemlig bryst og da skal disse liksom være til for menns "visuelle nytelse". Man er da vel like mye kvinne om man har mye brystfett eller om man har lite? Ingenting man kan gjøre noe med akkurat. Jeg blir helt frustrert over samfunnet hvis det er slik menn er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...