AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #21 Skrevet 11. mai 2016 Det er ikke normalt med store bryster må små kvinner f.eks fordi brystene består mye av fett, så har man lite fett på kroppen vil man naturlig ha lite fett på brystene. Det blir for dumt å sammenligne bryststørrelse med penisstørrelse, da penis har en seksuell funksjon da den skal inn i vagina. Bryster skal ikke inn i noe som helst (eller, brystvorten skal i grunn inn i munnen til en baby, men der spiller heller ikke størrelsen en rolle), og derfor spiller det ingen rolle om de er store eller små. De er selvsagt en del av seksualiteten de også, men det betyr ikke at alle menn tenner på store bryster. Menn tenner på forskjellig størrelse. Anonymkode: 5b9a9...681 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #22 Skrevet 11. mai 2016 Mann her. Foretrekker små bryst framfor store. Så dette er nok bare en smakssak Anonymkode: cd0c2...4b8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #23 Skrevet 11. mai 2016 10 timer siden, Maleficenta skrev: Hæ? Små pupper må da være bedre enn store som har blitt uheldige ofre for tyngdekraften? Hvorfor trykke andre ned for å få andre igjen til å føle seg bedre? Jeg er svært fornøyd med mine store som har blitt "uheldige ofre for tyngdekraften" og har erfart at menn også er svært glad i store pupper. Anonymkode: d5b35...191 1
Maleficenta Skrevet 12. mai 2016 #24 Skrevet 12. mai 2016 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor trykke andre ned for å få andre igjen til å føle seg bedre? Jeg er svært fornøyd med mine store som har blitt "uheldige ofre for tyngdekraften" og har erfart at menn også er svært glad i store pupper. Anonymkode: d5b35...191 Trykket ned meg selv. De har fått tendensen. Jeg vil ha mindre som ikke ser så "voksne" ut Endret 12. mai 2016 av Maleficenta
Inwe Skrevet 12. mai 2016 #25 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har relativt små pupper, men det mangler virkelig ikke på oppmerksomhet av den grunn både i senga med klåing og ellers med klær på.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #26 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har aldri hørt noe negativt om mine små pupper fra en mann. Er det viktig med store pupper så får han velge en annen dame tenker jeg. Null problem. Jeg er slank og trent, store pupper hadde vært både upraktisk og unaturlig, og det tror jeg menn som tiltrekkes av slanke, trente damer har skjønt i alle fall... Anonymkode: d6dd2...b70 1
Kamikatze Skrevet 12. mai 2016 #27 Skrevet 12. mai 2016 (endret) Mann som er "myggstikkentusiast" her. Selv om jeg har rota meg borti jenter av ulik størrelse og beskaffenhet, uten å ha fått varig mén av det... Kosignerer #peppermyntete sitt innlegg: Du er perfekt som deg, det er eksen din som sliter - mest med dårlige hersketeknikker. Nok av fisk i havet, jente! Endret 12. mai 2016 av Kamikatze 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2016 #28 Skrevet 12. mai 2016 23 timer siden, Maleficenta skrev: Hæ? Små pupper må da være bedre enn store som har blitt uheldige ofre for tyngdekraften? Hvorfor det? Hvorfor kan ikke begge deler være fint da? Og dessuten er det ikke alle som har heng selv om de har store pupper. Pupper er pupper og hva var vel det uten forskjellige fasonger og størrelser? Det ville blitt kjedelig!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #29 Skrevet 12. mai 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er litt som kvinner og deres preferanser når det kommer til penisstørrelse. Klart man klarer seg med en liten en, men en større er bedre. Samme føler jeg ihvertfall når det kommer til puppene. Større er bedre for min del, jeg føler større tenning og glede av å se det. Den eneste gangen jeg ikke fikk den opp var med en flatbrystet kvinne. Blir litt som å ligge i senga med en annen mann. Kvinner med store pupper er mer feminine. Anonymkode: d2321...822 Helt feil sammenligning. Man kan kanskje sammenligne store pupper vs. store muskler eller noe slikt. Noen liker ikke muskuløse mannfolk, mens andre gjør det. Penis gir kvinner nytelse, det gjør ikke pupper til menn, om du skjønner. Man har ikke sex med pupper. Anonymkode: d3c76...039 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2016 #30 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt feil sammenligning. Man kan kanskje sammenligne store pupper vs. store muskler eller noe slikt. Noen liker ikke muskuløse mannfolk, mens andre gjør det. Penis gir kvinner nytelse, det gjør ikke pupper til menn, om du skjønner. Man har ikke sex med pupper. Anonymkode: d3c76...039 Har du ikke hørt om puppeknull?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #31 Skrevet 12. mai 2016 2 minutter siden, Mysticgirl skrev: Har du ikke hørt om puppeknull? Jo, jeg tenkte på det da jeg skrev det Men tenkte også at de fleste forstod hva jeg mente Anonymkode: d3c76...039 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2016 #32 Skrevet 12. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg tenkte på det da jeg skrev det Men tenkte også at de fleste forstod hva jeg mente Anonymkode: d3c76...039
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #33 Skrevet 12. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt feil sammenligning. Man kan kanskje sammenligne store pupper vs. store muskler eller noe slikt. Noen liker ikke muskuløse mannfolk, mens andre gjør det. Penis gir kvinner nytelse, det gjør ikke pupper til menn, om du skjønner. Man har ikke sex med pupper. Anonymkode: d3c76...039 Greit nok. Men det er vel allment kjent at store muskler tiltrekker flere kvinner? Og at store pupper tiltrekker flere menn. Da kan man også anta at flere menn foretrekker større pupper. Betyr ikke at det ikke finnes menn som liker små, men jeg tør påstå at om en mann kunne valgt mellom to identiske kvinner hvor den ene var flatbrystet og den andre hadde store pupper, hadde de valgt den med store pupper 8/10 ganger. Anonymkode: d2321...822
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #34 Skrevet 12. mai 2016 jaja ts jeg er 23 år og har store bryster som nå har begynt å henge. Får ikke noe bedre selvtillit av å være på KG, for det virker jo som om hengepupper er dødsdommen her inne. Vær glad i de puppene du har Anonymkode: 1d6d0...458 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #35 Skrevet 12. mai 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit nok. Men det er vel allment kjent at store muskler tiltrekker flere kvinner? Og at store pupper tiltrekker flere menn. Da kan man også anta at flere menn foretrekker større pupper. Betyr ikke at det ikke finnes menn som liker små, men jeg tør påstå at om en mann kunne valgt mellom to identiske kvinner hvor den ene var flatbrystet og den andre hadde store pupper, hadde de valgt den med store pupper 8/10 ganger. Anonymkode: d2321...822 Ikke nødvendigvis. Jeg liker definerte muskler, men ikke store muskler. Når jeg har lest i slike tråder på KG har jeg faktisk sett at det er et fåtall som kun foretrekker store pupper. De fleste sier at pupper er pupper, mens noen sier de foretrekker dem små. Jeg har vel små-medium, og har aldri hørt noen klage på mine bryster. Jeg selv har litt komplekser for dem. Synes de er for små til min kroppsbygning. Mine pupper hadde sett kjempe fine ut til ei tynnere jente med tynnere kroppsbygning. Så finnes det også en mellomting mellom flatbrystet og store vannemloner da Synes forresten også kommentaren din om å lige med ei faltbrystet kvinne var svært ufin... Anonymkode: d3c76...039 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #36 Skrevet 12. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis. Jeg liker definerte muskler, men ikke store muskler. Når jeg har lest i slike tråder på KG har jeg faktisk sett at det er et fåtall som kun foretrekker store pupper. De fleste sier at pupper er pupper, mens noen sier de foretrekker dem små. Jeg har vel små-medium, og har aldri hørt noen klage på mine bryster. Jeg selv har litt komplekser for dem. Synes de er for små til min kroppsbygning. Mine pupper hadde sett kjempe fine ut til ei tynnere jente med tynnere kroppsbygning. Så finnes det også en mellomting mellom flatbrystet og store vannemloner da Synes forresten også kommentaren din om å lige med ei faltbrystet kvinne var svært ufin... Anonymkode: d3c76...039 Det er litt som at kvinne sier de vil ha en snill partner, men lar seg bli tatt i ræva av en narkolanger. Klart det man har lyst på er det man har lyst på, men vi har også rasjonalitet som forteller oss hva vi kan ta til takke med. Å ha sex med en flatbrystet kvinne er jo som å ha sex med en barbert mann med langt hår. Altså, pupper og vagina er jo det som gjør dere forskjellige fra oss menn. Anonymkode: d2321...822
Maleficenta Skrevet 12. mai 2016 #37 Skrevet 12. mai 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Hvorfor det? Hvorfor kan ikke begge deler være fint da? Og dessuten er det ikke alle som har heng selv om de har store pupper. Pupper er pupper og hva var vel det uten forskjellige fasonger og størrelser? Det ville blitt kjedelig! Jeg driter i andres pupper jeg vil bare at mine skal være perfekte
Maleficenta Skrevet 12. mai 2016 #38 Skrevet 12. mai 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt som at kvinne sier de vil ha en snill partner, men lar seg bli tatt i ræva av en narkolanger. Klart det man har lyst på er det man har lyst på, men vi har også rasjonalitet som forteller oss hva vi kan ta til takke med. Å ha sex med en flatbrystet kvinne er jo som å ha sex med en barbert mann med langt hår. Altså, pupper og vagina er jo det som gjør dere forskjellige fra oss menn. Anonymkode: d2321...822 Snodig sammenligning. Er som å si at en kvinne med små pupper blir en mann? 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #39 Skrevet 12. mai 2016 4 minutter siden, Maleficenta skrev: Snodig sammenligning. Er som å si at en kvinne med små pupper blir en mann? Jepp. Ekte kvinner har former og da mener jeg selvfølgelig pupper og rumpe. En flatbrystet kvinne er bare en halvveis kvinne. Min løsning er å ta de bakfra så jeg slipper se brystkassa hennes og miste tenninga Anonymkode: d2321...822
Maleficenta Skrevet 12. mai 2016 #40 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Ekte kvinner har former og da mener jeg selvfølgelig pupper og rumpe. En flatbrystet kvinne er bare en halvveis kvinne. Min løsning er å ta de bakfra så jeg slipper se brystkassa hennes og miste tenninga Anonymkode: d2321...822 De fleste kvinner har pupper. Små pupper er ikke = flatbrysta. Sier du at tykke damer er mer kvinne enn tynne damer og? Er tykke menn med manboobs kvinner? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå